Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Voimia!

Minulle tuo on tuttua ja arkipäivää 5-6 päivänä viikossa töissä.
Edittiä:
Ei siis Viekkauksen osalta, mutta muuten on laitteet, yhteydet ja käytettävät systeemit aivan lasten kengissä.

2 tykkäystä

Toi Veikkauksen sivusto ja varsinkin se appsi on aivan perseestä.
Silloin kun Veikkaus ja Toto yhdistyi, toi mobiiliappsi meki aivan vituiksi, eikä ne ole vieläkään saaneet sitä toimimaan yhtä hyvin.
Jatkuvaa sotaa tuon käyttö on edelleen.

1 tykkäys

Pilli taskuun linja joka on näköjään valittu. Ei todellakaan hyvä.

1 tykkäys

Minkä takia edes vaivaantuu äänestyskoppiin jos ei osaa käyttäytyä.

Muuttaminen on pirun stressaavaa. Tee sähkösopimus, tee nettisopimus, irtisano vanhat sopimukset jne. :smiley: Aina tuntuu, että jotain meinaa unohtua. Ai niin siirrä kotivakuutus, ilmoita posti / maistraatti…vieläköhän olis jotain - ai niin ilmoita taloyhtiölle - ensin nykyiselle ja seuraavaksi tulevalle, että saadaan nimet laattoihin ja pois.

Mulle ei sovi tällainen :smiley: Toki, jos olisi suunnitelmallisempi ihminen niin varmaan menis helpommalla.

Toki sitten vastaavasti voittajafiilis on iso, kun muutto on takana ja hommat paketissa & kansissa. Nyt näyttää kerrankin hyvältä: tähän asuntoon tuleva uusi vuokralainen ostaa mun ikivanhan sohvan ja keittiön pöydän sekä kaksi tuolia pois niin selvitään varmaan yhdellä kuormalla :slight_smile:

5 tykkäystä

Vatsatauti, aivan saatanan perseestä. Kuka sen keksi?

2 tykkäystä

Mietin hetken, pitääkö tuosta tykätä vai pitäisikö irvistää. Onko mallia “kiertää kaikki vuorollaan?” Työpaikalla on aina kivaa, kun tuo alkaa pyöriä toimistolla niin se on vähän sama kuin odottaisi kuolemaa, kun tietää, että se on tulossa, mutta koska - se on se kysymys.

3 tykkäystä

Niin…Kukas sen paskahalvauksen ekana lanseerasi?:thinking:

3 tykkäystä

Ilvesfoorumin HekeK

3 tykkäystä

Meidän labbiksella todettu pahanlaatuinen syöpäkasvain, maanantaina tutkimuksiin, toivottavasti on vielä paikallinen, parannettavissa oleva tauti. Vituttaa kuin pientä oravaa

Tsemppiä, toivotaan paranemista !

17 tykkäystä

Ajoin välittömästi koiran kanssa mökille. Saa juosta sydämensä kyllyydestä fudiksen perässä, käydä uimassa jne - meidän koiran henkireikä.

29 tykkäystä

No niin. Olen tyytyväinen päivääni, ehkäpä siksi väärään ketjuun. Silti vihaan muuttamista. Aika lailla puolet tavaroista roudattu Kangasalle ja huomenna jatkuu töiden jälkeen sama meno. On kyllä teknisesti tiukin muutto, minkä oon hetkeen tehnyt:

  1. pakkaa keskiviikkoiltana töiden jälkeen
  2. siirrä puolet tavaroista torstaina töiden jälkeen
  3. muuta yhdellä kuormalla kaikki perjantaina

Tämä olisi helppoa, jos nykyinen kämppäni ei olisi ihan s*atanan pieni. Tämä on semmoista siirrä, käännä & väännä leikkiä, kun samalla pitää tehdä loppusiivousta. Kämpän siis pitäs olla huomenna illalla klo 21:00 siivottu & tyhjä :smiley: Tulee aika tiukka huominen, kun työpäiväkin siinä vielä. Toisaalta se työpäivä ei tunnu kyl missään, kun siellähän oon ihan lomailemassa vs. nykytilanne :smiley:

Edit: siivouksesta en kyl selviäisi mitenkään tässä aikataulussa ellei olisi maailman parasta äitiä, joka tulee tänne päiväksi siivoilemaan kaapit ja peseen ikkunan ennen kuin itse pääsen töistä. Selviän itse sitten illalla imuroinnilla ja lattiapintojen hinkkauksella :slight_smile:

6 tykkäystä

Onhan sen muuttaminen paskamaista puuhaa aina… Omat muutot toivottavasti kaikki tehty. Ehkä pappavanhainkotiin sitten joskus, jos ei jalat enää kanna.

Tytärtä semminkin nyt muutettu, 8 kertaa viimeisen 7v aikana… Pari kertaa Jyväskylään ja takaisin kotiin Naantaliin (oli ulkomailla välillä). Yhen kerran Turkuun ja kotiin. Sitten 7kk sitten Espooseen ja viimeviikonloppuna Espoosta Tampereelle, kun muutti poikakaverinsa kanssa yhteen. Sanoin että seuraavaan en enää osallistu…

Ja poika muuttaa nyt kesäkuun lopulla Tampereelle tyttöystävänsä kanssa. Kerrostalon 3krs jossa ei oo kuulemma hissiä… Eli taas hikimuuttoa tiedossa… No näillä vähemmän kyllä tavaraa vielä kannettavana.

2 tykkäystä

Perkeleen perkele.
Maksoin viitä vaille vi*un paljon lipuista ja sitten tulee lisäkeikka.:laughing::laughing::laughing:
Taas nähtiin että ei pitäisi hosua ja tyhmyydestä sakotetaan.:zipper_mouth_face:

2 tykkäystä

Kolmen päivän vapaisiin on vielä 50 minuuttia.

2 tykkäystä

Haha…Kitutunti!:joy::joy::joy:

5 tykkäystä

Meillä kans labbis ja noutaa kyllä palloa vaikka kuinka kauan ja aina järvessä kun tilaisuus.
Paranemisia koiralle!

1 tykkäys

Ei hellitä sitten millään.