Joo, verkonpainona toimii suht koht käyttökelpoisesti, tosin ei hirveän hyvin enää nykypäivänä sinäkään koska alkavat olla niin kevyitä ;).
No ei …ehkä tuohon tykästyykin, avoimin mielin …katsotaan. iPhonen kanssa kävi kyllä “nolot”. Niitä haukkunut vuosia ja kun devi käyttöön moisen viime talvena ostin jäikin iPhone käyttöön.
Tein täsmälleen saman tempun, mutta ajattelin jatkaa tilausta kesän ajan, jotta saa katseltua True Detectiveä, Parks and Reciä, Westworldiä yms. jotka on jääneet välistä.
Deadwood-leffan jo tsekkasin.
Nyt en tiedä meniko ohi meikäläiseltä mitä meinasit …mutta tarvitsen siis nimenomaan macin siitä syystä että vain ja ainoastaan sen ossilla pystyy koodaamaan iOS sovelluksia, muuten ei onnistu.
Näin jälkeenpäin ajateltuna saattoi olla että Jortikka kiukutteli Tukiolle aivan turhaan.
Ei nää asiat ole aina niin yksinkertaisia.
Piti varata parturiaika, mutta sekään ei ollut ihan tosta vaan varattavissa.
Oikea parturi sairaslomalla, kakkosparturi kesälomalla ja varaluistimien varaluistimet…eiku kolmosparturikin kesälomalla.
Ostanko siis kitaran vai odotanko lomien päättymistä?
Ei muuta kuin tukka matalaksi ja helppohoitoinen kesänahkakuula itse vetäen koneella ja höylällä… Ei tarvitse shamppoota ja hoitoaineita ja yhden parturikäynnin hinnalla saa tarvittavat vermeet.
Toki hyttyset kiittävät, kun kiitorata on auki ja se voi sitten myöhemmin harmittaa…
Kaunis ajatus ja kuulostaa helpolta.
Ei vaan valitettavasti ole vaihtoehto.
Rouva ei suostu enää leikkaamaan mun hiuksia ja itse olen leikannut hiuksia kolmeen kertaan.
Ensimmäisen ainoan ja viimeisen kerran. Tästä ei enempää tähän ketjuun.
■■■■■■ että mua on tänään ottanut päähän toi Kauppalehden päätoimittajan syöttöporsas-kommentti tuohon opiskelijoiden työtaakkaan ja mielenterveyteen liittyen.
Ei kyllä yllätä yhtään, että kykypuolueen äänenkantajalta ei löydy mitään halua saati kykyä asettua itseään heikompiosaisten asemaan, vaan pelkkää ■■■■■■■■■■
Itseään heikommille avoimesti ■■■■■■■■ on jotenkin niin saatanan ala-arvoista touhua, muttei kai tuossa asemassa olevalta voi muuta odotaakaan. Epähumaanit persereiät on kyllä tässä maassa ehtymätön luonnonvara.
12 tykkäystä
Kahvanaama
(-Sry about the sticky kalvo`s here-)
3813
Älä mitään. Toisilta vaan puuttuu kykyä olla empaattinen ja myös elämänkokemusta siitä, että on raskasta eikä sitä massiakaan ole millä elää. Siihen vielä kuormittavia tekijöitä, niin soppa kiehuu.
No ei välttämättä sitä kokemustakaan tarvitsisi olla, vaan ymmärrystä edes miettiä sitä asettautumista toisen saappaisiin.
Kyky nähdä koko metsä puilta puuttuu joiltain hermanneilta. Kykyä poistua sieltä omasta kuplasta.
Itseänikin ******** tuollaiset puheet ja ilmiöt.
Vituttaa suunnattomasti näiden nykypäivän pahvisten väliovien kestävyys. Sain tuossa pienen hermokohtauksen pleikkaripelin kanssa ja pikkasen annoin nyrkkiä tupakalle mennessä väliovelle ja perkele nyrkkihän meni siitä läpi. Pitääs varmaan ottaa hieman rauhallisemmin noiden pelejen kanssa
Mä suosittelen Ikean telkkaripöytiä. Pleikkariohjain menee nätisti lyömällä levystä läpi ja uuden hakeminen Ikeasta helpompaa ja halvempaa kuin välioven.