Postilakko. Saa nähdä saapuvatko joulukortit ajoissa perille.
3 posts were merged into an existing topic: Jääkiekko vs. Jalkapallo
Tappara teki viikonloppuna yhden maalin ja senkin onnistuin missaamaan jokusella sekunnilla. xD Olin just palaamassa katsomoon, kun alkaa kuulua huutoa muttei maalitorvia ja siitä pystyikin päättelemään kaiken oleellisen.
Et hyvin meni hei!
Ens perjantaina pidän huolen että oot käytävällä pelin ajan
Ollaan oikeassa ketjussa sun osalta, koska tulet epäonnistumaan tavoitteessasi!
A post was merged into an existing topic: Palstalla lääkäreitä?
Tänään on taas päivä, kun pikkuasiat ärsyttää. Yhden sanonnan jo tuolla toisessa ketjussa mainitsin, mutta pari tapaa on tänään(kin) pistänyt pinnan hiukan tiukemmalle; ryystäminen ja mässyttäminen
Nämä saavat meikäläisenkin raivon partaalle. Olen vasta hiljattain saanut selville, että kyseessä on ihan diagnosoitu ja yleinen “sairaus”.
Hetki, kun tajuat että jää ensi viikonlopun Jukurit-Tappara (Pe) ja Tappara-HIFK (La) näkemättä. Himoksella tuolloin porukalla, joka se saa toisaalta hyvälle tuulelle, mutta kyllä harmittaa, että jää tuo IFK peli näkemättä paikanpäältä.
Mua harmittaa ja naurattaa samalla yksi kuukausi elämän mahdollisesti upeinta kokemusta edessä Saksassa ja mulla on hallissa haikea olo ihan kokonaista kuusi peliä menee ohi. Myönnetään, että Tappara taitaa olla kuitenkin aika tärkeä
Hetki kun sain työvuorolistat käsiini. Ja tajusin, että jää suosikkibändin keikka Himoksella väliin. Onneksi Tappara-HIFK peliin pääsy helpottaa menetyksen tuskaa.
Joku saatanan urpo oli tunkenut banaaninkuoret meikäläisen tuulilasinpyyhkijän alle (ne olisi voinut heittää esim. ojaan ihan vieressä HALOO). Arvioitu tapahtuma-aika tänään pelin aikana. En siis ollut autolla pelissä. Otin tämän henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja suunnittelen kostotoimenpiteitä. Tämä on vielä niin hiljaista seutuakin, ei tuosta kävellä päivän aikana ohi varmaan kahtasataakaan kertaa. Hyviä ideoita otetaan vastaan.
Disclaimer: Kostotoimenpiteillä en tarkoita mitään laitonta.
Paskanna naapuriauton tuulilasille?
Sellainen löysä voisi olla kaikkein tehokkain?
En äänestä naapuria. Kyllä tuosta ehkä kerran kuussa arveluttavan ikäistä nuorisoa liikkuu äänekkäästi. Itsehän en liiku kotinurkilla arveluttavasti, vaan pahennuksen aiheuttaminen alkaa viiden kilometrin säteen ulkopuolella.
Ei kai yksistä banaaninkuorista kannata vielä hermostua. Voi olla aivan satunnainen juttu. Jos jatkoa seuraa, niin sitten voi alkaa miettimään mitä ja kuka. Toistaiseksi vaan relaat.
Kyllähän tuosta jo perus kansaamme kuuluva mies alkaa kiehumaan. Minä ainakin oisin ■■■■■■■■■■■■
Jep, banaaninkuori on jees. Yritäpä saada uretaanivaahtoa pois pakoputkesta.
Kunnon kakkakepposta ei voita mikään!
Otan esimerkin ihan omasta kokemuksesta.
Joskus kölvipoikana asuin kerrostalossa ja yläkerrasta lensi parvekkeelle milloin mitäkin.
Minä ajattelin että sitä saa mitä tilaa…
Ylemmälle parvekkeelle oli hiukan hankala heittää mitään ja asia jäi odottamaan sopivaa hetkeä. Se tuli siinä vaiheessa kun yläkerran naapurin vaaleat matot roikkuivat parvekkeen kaiteella ja alareunat tulivat riittävän alas.
Minä löysin kaapista punajuuria ja voi että sitä riemun määrää kun roiskin purkillisen niitä niihin mattoihin.
Sota ei päättynyt vielä tähän ja lisää tavaraa tuli parvekkeelle.
Meillä oli silloin kissoja taloudessa ja siitähän se ajatus syntyi.
Odotin että hiekkalaatikossa on riittävästi kusta ja paskaa ja kävin kippaamassa sen yläkerran naapurin postilaatikosta sisään. Se leikki loppui siihen.
No, sulla oli sentään häiriön alkulähde aukottomasti tiedossa. Mutta vaikea nyt rinnastaa tähän banaaninsyöjään. Eihän hänestä taida olla edes kalpeaa aavistusta. Näin ollen, jos jotenkin reagoi, niin voi olla se kolmannen korvapuusti. Sitten siitä vasta soppa syntyy.
Ei näillä tiedoilla kannata muuta kuin heittää banaaninkuoret sinne minne ne kuuluu. Siis roskiin. Itse en heittäisi edes sinne ojaan. Ollaan hyvänä esimerkkinä eikä roskata. Maltti on valttia. Jos joku pelaa jotain peliä, niin eiköhän se selviä aikanaan. Sitten ryhdytään toimenpiteisiin.
No, monessa autossa on noita kameroita siinä tuulilasilla ja eivät maksakaan paljoa.
Pimpelipom @Virvelia_kainaloon
Sun pitää kirjoittaa joulupukille ja toivoa tuollaista kameraa…vielä ehtii!