Harmittaa, kun harmittaa asiat, jotka eivät saisi harmittaa ![]()
Tuo taisi tullakin jo selväksi - ja saahan ne harmittaa, ei siinä mitään? Usein harmittaa vielä enemmän kun aletaan kommentoida ja keskustella. Että oikein harmittaakin. Hymyä. ![]()
Tämä onkin itse asiassa mielenkiintoinen kysymys.
Miehen laulamana tuo biisi on 1. persoonassa, mutta jos nainen laulaa sen alkuperäisellä sanoituksella, se onkin toisessa persoonassa. Eli tuo riimi voidaan tulkita itsekritiikiksi, mutta naisen laulamana merkitys muuttuu.
Tää on täyttä totta!! Pyydetään harmittamaan ja sitten mitätöidään kaikki!! Kokemusta on ja arvatkaa harmittaako, kyllä!!
■■■■■■■■ tähän ketjuun tuommosia jakelet?
No ihan siksi, että seuraajat tietää mistä keskustellaan.
En oikein muutakaan ketjua keksinyt.
Edelleen tämä ei ole mielestäni mikään ketju missä vaihdetaan mielipiteitä!? Miksi et voi sitä hyväksyä?
Edit:
Mitä se sinua liikuttaa ketä mikäkin asia harmittaa?
Tietysti asia saa sinua harmittaa. Nyt vaan kaikki tietää vielä paremmin mikä sinua harmittaa, kun se kappale on täällä.
Mikä siinä nyt niin sinua harmittaa? Minun harmitukseni? Että pitää tulla oikein sanalla sanoen kettuileen!?
Ei minua sinun harmituksesi harmita. Ehkä ihmetyttää, mutta enhän minä jatkanut mitään kettuilua. Toin vaan sen kappaleen tänne, kun äsken sattumalta tuli vastaan.
Kokeilkaa tuota vaihtoehtona (harmittaa kun en osaakaan näitä linkittelyjä oikein):
Jos siitä niin tykkäät, niin tuolla on ihan oma ketju niille biiseille.
Keskustelu kerää nyt tarpeettomia kierroksia.
Tehdäänkö niin, että “ei itketä lauantaina”. En pistä ketjua lukkoon, vaan luotan että porukka löytää tiensä oikeaan suuntaan.
Ei. En hyväksy tätä tuomioo. Mikä on “porukka”? Mielestäni se on @cace6969. Jos joku ei tykkää jostain niin ■■■■■ sit ei vaan tykkää. Mitä siihen on muilla sanomista!?
Löysi jo.![]()
5 posts were merged into an existing topic: Aurinko paistaa ja vettä sataa - sään taivasteluketju
Niin ja se että paikalla huippumuusikot ja ihana Suvi, niin miksei voi esiintyä livenä?
Alakerran kyylä, joka tulee kommentoimaan musiikkimakuani ja moittii samalla ettei kuule omaa televisiota kunnolla. Totesin ettei voi olla niin lujalla täällä ämyrit, asia jäi ratkaisematta. Vaihdoin vielä paskemman biisin koneseen.
Bodomin hajoaminen. Mut ny ei niin kovasti enään harmita. Laihon haastis jos jotain kiinnostaa.