Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Se, että näitä “helpompia” pisteitä ei Tappara arvosta yhtään. Raksilassa ja Nordiksella kyllä taistellaan ja kairataan voitot väkisin. Kotihalliin tullaan sitten surffailemaan tuollaisen siipirikkoisen lintulauman sekaan. Vielä kun juuri oltiin ilmottauduttu mukaan taisteluun runkosarjan voitosta.

22 tykkäystä

Telian lähetyksessä ei ongelmia ja tuota “ei niin laadukasta” peliä joutui katsomaan ilman ylimääräistä häiriötä.

1 tykkäys

3 posts were merged into an existing topic: Tampereen kevyt liikenne

Ny kaikki. Katellaan aamulla jos vaikka olis parempi fiilis.

Mua on ihan kunnolla alkanut vi… harmittamaan palstan jatkuva negailu. Tai en tiedä näenkö palstan vähän erilailla viimeaikaisten yksityiselämässä koettujen vastoinkäymisten jälkeen. Jos joku Tapparan häviämä peli tai vaikka Heljangon päästämä maali on teille se pahin asia päivässä niin teillä on kaikki aika perhanan hyvin.

Summa summarum, lähiaikoina olen karsinut elämästäni asioita jotka tuottavat negatiivisia viboja elämääni ja harmi kyllä olen viime päivinä tajunnut että tämä palsta on yksi sellainen. Eli jatkossa käyn vaan lukemassa kuumimmat huhut jos niitäkään, keskusteluihin en osallistu enkä juurikaan lue.

Mutta kaikille palstaveljille ja -siskoille oikeen hyvää ja positiivista jatkoa. Peace out! :heart:

14 tykkäystä

Tämä on lopulta aika pieni yhteisö ja siksi toivonkin, että pian voit taas palata ja kokea täällä parempia hetkiä meidän kanssa :slight_smile: Tässäkin kuplassa on meidän kaikkien hyvä muistaa, että palstalla ainoastaan osa mielipiteistä on niin äärimmäisiä. Monesti siellä on paljon posiakin joukossa, mutta se ei spottaudu niin hyvin. Pääsääntöisesti samat kirjoittajat ne ovat, jotka sen negatiivisuuden illuusion luovat. Missä tunne, siellä ongelma.

5 tykkäystä

Lainauksen mukainen viesti liputettu “kysy Mika Arolta”. Varmaan ihan aiheesta liputettu ja kysymys tulitko TE-keskuksen kautta töihin tjsp. jätetty liputtamatta.
Melkoisen pikkusielunen liputtaja :+1:

3 tykkäystä

Rikkurit, nuo sieluttomat itserakkaat olennot.

5 tykkäystä

Kobe Bryantin kuolemasta kuultua: “Onpahan maailmassa yksi n*****i vähemmän.”
Just… En voi kyllä millään käsittää, että joku päästää suustaan tollasta ulos… :weary:

23 tykkäystä

Piti olla neljän työpäivän viikko mutta eilen alkoi yskä ja nyt herätessä lämpöö vähän yli 38 astetta. Periaatteessa oisin varmaan jaksanut vetää särkylääkkeillä mutta kannattaako sitä itteensä tapattaa?

Ei oiskaan ollut tarvetta keikasta saataville rahoille… Ttu! Katotaan josko sais levättyä ittensä huomiseks työkuntoon.

Edit. Eilen heitin koko päivän töissä koronaläppää, kolahtaa kuiteskin pian omaan nilkkaan. :laughing: :laughing:

2 tykkäystä

nyt kyllä v****taa, ei tullu arvonnoista lippuja Huuhkajien emkisa peleihin…KELE!!!

1 tykkäys

A post was merged into an existing topic: Hyvää/huonoa asiakaspalvelua

Muurahaiset on nyt tän ihmeellisen talven vuoksi heränneet taas puuhailemaan meillä. Normaalisti tämä on tapahtunut siinä maaliskuussa ja niistä on eroon päästy muurahaisrasioilla ja viime keväänä aattelin, et olis koko yhdyskunta saatu poistettua, mutta ei… Mikä ■■■■■ siinä nyt on, että niitä ei saa tapettua pois? Ei niitä mitenkään älyttömästi ole, mutta just sen verran, että ärsyttää… Takapihan terassin alla taitavat jossain majailla…

5 tykkäystä

Sama meillä. Nyt on koitettu nitistää tunnustelijat yksi toisensa jälkeen, mutta aina niitä tulee uusia. Vielä ei ole ollut kuin muutama lähinnä keittiössä. Työtasot ja roskiskaapit puhtaana vaan…

3 tykkäystä

On sitten kiusallinen ilmiö.
Mulla oli kanssa siinä kivenheiton päässä asuessa vaivaa muurahaisista.

Niitä rasioitakin on hyviä ja huonoja.
Niillä ei ongelma kuitenkaan ratkennut täysin, vaikka tilanne sisätiloissa parantuikin.

Pihalle levittelin kahtakin eri ainetta.
Toinen veteen sekoitettuna ihan kastelukannulla ja toinen oli joku Baitionin jauhemainen aine. Nämä tuntuivat auttavan ainakin hetkeksi.

Lisäksi oli yksi salainen aine josta muurahaiset eivät tykänneet.
Sillä lähti tosin rikkaruohot ja nurmikkokin.:laughing::laughing::laughing:

3 tykkäystä

Ei se yksittäisten tunnustelijoiden nitistäminen ainakaan meillä ole toiminut. Tuntunut turhauttavalta hommalta, saa olla kokoajan napsimassa niitä. Muurahaisrasiat ovat toimineet. Mitään erityistä merkkiä ei ole harrastettu. Lähinnä Tokmannin hyllystä on vaan haettu.

Meillä on rasioita ollut esim. keittiössä vähän jokaisessa paikassa, johon kissat eivät pääse. Jääkaappi/pakastimesta molempien irroitettavien alaritilöiden taakse rasiat, tiskikoneen alla on hyvä listalla suojattu tila jne. Eikä ole sitten pidetty kiirettä rasioiden poistamisella. Siellä ovat saaneet olla koko kevään ja kesän. Ensin menee ehkä joku viikko ennen muurahaisten katoamista, mutta sitten voitto on kyllä ollut täydellinen.

Ulkona on sitten käytetty sirotetta. Ja joskus on jopa laitettu sitä sirotetta pikkuisiin avoimiin rasioihin sinne jääkaapin alaritilöiden taakse, jos ei ole ennätetty rasiaostoksille. Näinkin on tominut hyvin, pääasia että rasioita on huoneessa useampia. Keittiössä 3-4 ja kodinhoitohuoneessa vielä joku, se on ollut ok.

2 tykkäystä

No joo rasioita ollaan täälläkin käytetty. Ja auttavat kyllä. Mutta noita tiedustelijoita on nyt ainakin niin vähän että ne on helppo nitistää veks.

1 tykkäys

Jos tietää mistä murkut tulee niin ripottele runsaasti…kanelia. Auttaa ainakin ulkona jos esin. kukkapenkin vallooittavat.

Mulle tämä vinkki tuli vähän myöhässä.:grimacing:
Mulla oli takapihalla kukkien seassa muurahaisia.
Muurahaisista pääsin eroon mutta ei ole pariin kesään kasvanut siinä kohdassa edes rikkaruohoja.:laughing::laughing::laughing:

1 tykkäys

Oon kusiaisiin käyttänyt muurahaisrasioita ja muurahaisspraytä. Tota spraytä oon suihkinu kulkureitille sisällä ja ulkona. Sokkelin suihkinu ja terassin kynnyksen, eikä ne o halunneet siitä enää kulkea. Kuivuttuaan se spray ei muistaakseni haitannu ihmistä tai lemmikkejä.