Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Ei ole. Näin olisi käynyt ennen someakin.

2 tykkäystä

Siltä se useasti tuntuu. Kyky ajatella omalla päällä tuntuu jääneen jonnekin viime vuosikymmenille.

Ihmiset rynnivät massoittain kauppakeskukseen hamstraamasn tavaroita eivätkä tajua, että tuolla toiminnalla asettavat itsensä paljon suurempaan vaaraan verraten siihen kun pysyisivät rauhallisena ja välttäisivät turhaa kontaktia.

2 tykkäystä

Mä kyllä väitän, että tämä vessapaperi-ilmiö johtuu nimenomaan sosiaalisesta mediasta ja meidän silmien eteen tulevista uutisista. Varmasti - oltaisiin hamstrattu tasaisemmin - mutta nyt tiettyä tuotetta, joka on täysin hyödytön. Tässä on jotain merkillistä.
Ilmiö on mielestäni verrannollinen moneen muuhunkin “villitykseen”. Ärsyke ja altistaminen.

Sillä tämä ilmiöhän on aivan naurettava.
Eihän tässä ole mitään järkeä. Se on vessapaperi.

Jep. On kaksi asiaa mitkä ei Suomesta lopu: Vesi ja vessapaperi.

2 tykkäystä

Kyllä muuten tulee tällaiselle fanaattiselle fanille ihan tajuttoman pitkä kevät. Nyt kun ne oikeat pelit olisi alkaneet. Harmittaa ihan vietävästi.

3 tykkäystä

Meillä olis paperi vähän vähissä mutta en kehdannut ostaa ettei parempi väki leimaa hamstraajaksi

2 tykkäystä

Enhän mä nyt sillä täällä ketään osoittele - etteikö sitä saisi ostaa, mikäli se on vähissä. Se ei ollut lainkaan mun pointtini.

1 tykkäys

Me ostettiin tänään vessapaperia ja vähän muutakin survival juttua. Ihan vaan siks että asumme melko periferiassa ja jos nyt satutaan sairastumaan, niin täältä ei niin vaan lähdetä kauppaan, saati tartuttamaan muita.

Tietysti harmittaa vietävästi tuo pudotuspelien peruminen. :frowning: Toinen asia joka myös harmittaa on se että en voi järjestää Avausmaaliveikkauskilpailua pudotuspeleihin :sob:

No, ehkäpä minä vielä joskus voin järjestää jonkun kilpailun tänne. :slight_smile:

5 tykkäystä

Etköhän sinä vielä kerkeä, ei syytä masentua :wink:

1 tykkäys

Kaikki vapaa-ajan tekemiset ja menot on kielletty ja/tai peruutettu tms.

Mutta toki yksi paikka aina löytyy, mihin voi kaikesta huolimatta mennä: töihin!
Meidän aivan liian tiukkaan ahdettu avokonttori onkin juuri näissä olosuhteissa se paras mahdollinen paikka viettää aikaa. Ja joo, 99% töistä voisi tehdä kotoakin, koska face-to-face -kokoukset on kuitenkin kielletty…

Mitä hittoa sitä nyt seuraa tänä keväänä, kun mitään urheilua ei tule. Älkää nyt vaan sanoko, että jotain esportsia :laughing:.

Ostohousut vaan jalkaan ja ps4/xbox kainaloon ja alat pelaan änäriä!

E: Sullahan kyllä tais ollakinjo :smiley:

2 tykkäystä

Onneks Emmerdale ja kauniit ja rohkeat pyörii vaikka Korona jyllää.

2 tykkäystä

Saadaanko nyt syntyvyys nousuun? :thinking:

2 tykkäystä

Mä itse asiassa tykkäsin vuosi sitten seurata ENCEn CS:GO -jengin edesottamuksia, mutta no… sekin kuuluu nyt tähän ketjuun, kun tekivät varmaan koko cs-historian huonoimman rosterimuutoksen, eivätkä ole viime heinäkuun jälkeen voittaneet kuin pari matsia. Että se siitäkin sitten.

1 tykkäys

Meillä piti olla työpaikan pöytälätkäturnaus parin viikon päästä. Siinä meni varma mestaruus, prkl…

2 tykkäystä

3 posts were merged into an existing topic: Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Hyvä ja tärkeä aihe! Tälle pitäisi oikeastaan perustaa oma ketjunsa johonkin, mutta vinkkaan nyt vaan tähän nopeasti, että jos aihepiiri kiinnostaa ja huolettaa, niin tämä on tosi kiintoisa kirja:

…ei tosin välttämättä vähennä huolta.

1 tykkäys