Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Oli kyllä ihmetys suuri eilen vessapaperihyllyllä kun itse olin hakemassa oikeaan tarpeeseen, niin takapuolta hyväilevä pehmeä laatu oli tyystin loppu niin jouduin tyytymään karheampaan serlaan. Ja samalla minua luultiin hamstraajaksi, vaikka kyseessä oli minulle tavallinen kaupassakäynti ja tyydyin vain yhteen pakettiin. No ehkä tässä on isompiakin huolenaiheita kuin se mihin takapuoleni pyyhin.

Samaa kattelin itekin eilen Prismassa. Onneksi se ei muuta mun ostoskäyttäytymistä, koska ottaisin kuitenkin sitä halvinta. Halvimpia x24 pakkauksia oli viä iso pino. :joy:

Ketjuun liittyen:

Edessä olevat epävarmat ajat. Koskaan ei tiedä, jos tää koronapaska lävähtää ihan huolella tuulettimeen.

3 tykkäystä

Sairauksien luokittelu oikeisiin ja vääriin sairauksiin. Esim. mielenterveysongelmat/päihderiippuvuudet on niitä vääriä ja ei niin hyväksyttäviä. Ovat toisen luokan ihmisiä.

3 tykkäystä

TV-ohjelma jossa ökyrikkaat “joutuvat” elämään köyhyysrajalla ja päinvastoin. En ymmärrä tätä formaattia. Kuten meidän otteluseurannassakin todettua VMP. Ei kyllä jollain Sukarillakaan ole niissä kuuluisissa herneenkokoisissa aivoissaan mitään, kun tuollaiseen on lähtenyt mukaan. Itse en kuulu kumpaankaan kastiin, tosin lähemmäs tuohon köyhät kyykkyyn- sarjaan. Mutta en saakeli aio katsoa. Pahaa tekee kun ajattelee niitä kun joutuu työttömänä tai sairauden kourissa sinnittelemään.

Toinen ohjelma on Suomen huutokauppakeisari. YÖKS!

4 tykkäystä

Vihaan siivoamista. Huomenna on kuitenkin alkamassa pitkähkö etätyöputki tällä tietoa, joten katsoin parhaaksi siivota jokaisen mahdollisen kosketuspinnan kämpästä valmiiksi, jotta ei ainakaan täällä pöpöt leviä. No, hetken on taas siistiä. Ans kattoa, kauanko pysyy.

2 tykkäystä

En nyt sano että tämä suoranaisesti harmittaa, mutta ärsyttää ainakin. :slight_smile:

Vaikka minulla onkin aina ollut hyvä näkö niin jotkut sanat on sellaisia mitkä luen aina väärin.

Vähäsen aikaa sitten ristikoita ratkoessani törmäsin vihjesanaan punerrus. Näin vahingossa että siinä luki punnerrus ja yritin sitten kauan miettiä mikä siihen voisi sopia. Sitten vasta huomasin että siinä lukikin punerrus :joy:

1 tykkäys

Näitä välillä sattuu. Ristikoiden vihjeet on lisäksi kirjoitettu aika pienellä tekstillä ja joskus hieman epäselvästi. Minä mietin hiljattain vihjettä, jonka olin lukenut piirsi. Ei tullut mieleen siihen sopivia entisiä piirtäjiä. Mutta tarkemmin luettuani kyseessä olikin pirssi ja ratkaisuksi taksi kävi siihen oikein hyvin.

2 tykkäystä

Se kun istut kotitoimistossa teams palaveriin liittyneenä 15min ja ihmettelet miksi kukaan muu ei ole liittynyt vielä. Sitten huomaatkin että palaveri on vasta maanantaina :rofl:

10 tykkäystä

Ei se mitään, täällä väliin muut ihmettelee ja on jo tarkastanut pariin kertaan kalenterista että kyllä se palaveri on maanantaina, vaikka tuo yks sen jo avasikin :rofl:.

(Ref. ilmoitus: " ‘Elvis’ has started the meeting", joka tulee kaikille kutsutuille)

Yyteet! En oman työpaikkani puolesta pelkää, mutta viharmittaa tuo silti. Ja tuskin mullekaan siellä palkankorotusta neuvotellaan.

1 tykkäys

Itse ottaisin esim. kuukauden lomautuksen mielihyvin vastaan. Varsinkin jos ilman karenssia tulisi. Ehkä se on vielä edessä.

2 tykkäystä

Myös meillä ilmoitettiin, että yt-neuvottelut tullaan aloittamaan lähiaikoina… nyt vain lomautuksia, eikä irtisanomisia. Meillä on 4 alihankkijaa omalla osastolla, niin ei ihan ekana ei ole oma pää pölkyllä, mutta mistäs sitä tietää…

Varmaan nyt alkuun vaan lomautuksista nuo YT:t…tuskin heti aletaan päitä pudotteleen.

1 tykkäys

Toisaalta jos firmoilla on on hiemankaan ollut “siivous tarvetta” henkilöstössä, antaa koronavirus sille nyt lähtölaukauksen. Globaali taloustilanne luo hyväksytyn syyn organisaation uudelleenjärjestelyille.

1 tykkäys

Tää ihan sama mulle tuli ekana mieleen.
Nyt on annettu helppo tekosyy sitä tarvitseville.

1 tykkäys

Kävin kävelyllä ja näin useamman keittoruuan heitettynä pientareelle. Tuossa lähellä on koulu, josta ilmeisesti lapset saa vielä hakea ruokaa. Lopputulos oli näköjään tänään se, että keittolounas ei ollut maistunut. Kiittämättömät…

8 tykkäystä

Sama. Yt:t on ollut ja pelkästään lomautuksia neuvoteltiin. Nihkeästi antavat pirulaiset lomautusta, vaikka oon sanonut, että kyllä kelpaisi.

1 tykkäys

Jehovan todistajat!

Eikö sen vertaa leikkaa kupolissa, että voisitte tällaisen pandemian aikana edes välttää noita ovivierailuita ja ihmisten kättelyitä yms!?! :scream::mask:.

Meidänkin talossa on 7 kerrosta, ja 4 asuntoa/kerros per rappu. Se vastaan pelkästään a ja b rapun jälkeen 56 ovea. Puhumattakaan siitä että nämä kiertää päivän aikana useampia taloja ja vaikka jokainen ei heille ovea avaakaan niin kontaktit ihmisten kanssa pyörivät useassa sadassa. Näin tätä tilannetta ei ainakaan paranneta. Lähti korvat punaisena kyllä ainakin minun oveltani. Sa*tana kun sylettää!!

16 tykkäystä

Herra antoi, herra otti :wink:

Täysin vastoin kaikkea maallista ohjeistusta, käsittämätöntä toimintaa. Näin kun kiertää ovelta ovelle, Herra kyllä kutsuu luokseen nopeutetulla aikataululla. Sääli, että siinä sivussa altistaa lukemattoman määrän “syntisiä”.

2 tykkäystä