Hyvä vinkki
Ite oisin sanonut, että suihkuttaa nöyhdät vaan viemäriin ![]()
Lähes aito Pirkka-niksi: Sukat voi ottaa jalasta olohuoneen karvalankamaton päällä, siitä nöyhtää ei kukaan huomaa kuukauteen. Paitsi tietysti jos karvalankamatto on eri värinen. ![]()
Edit:
Ratkaisu väriongelmaan: hanki musta karvalankamatto.
Niin tai sit alat käyttämään sukkahousuja. Luin niksipirkasta.
Älä riisu sukkia!
Tää helvetin “helle.” Moni riemuitsee, kun tulee kesä ja aurinko loimottaa. Itellä ainakin heti naama palannut töissä näiden kahden päivän aikana ja muutenkin ollu jo liian kuuma fyysisen työntekoon. No makuja on monia ![]()
Yksi vanha harmittava ja tosi järkyttäväkin tapaus muistui mieleeni opiskelija-ajaltani. Ostin Siwasta kymmenen hillomunkkia, niitä myytiin sellaisessa läpinäkyvässä muovipussissa. Sellaisia sokerilla päällystettyjä. En muista, minkä leipomon. Mutta ne olivat halpoja ja kahvin kanssa hyviä.
Kämpillä keitin sitten itselleni pannullisen kahvia. Join kaiken kahvin ja söin kaikki munkit. Ihan hyvä pieni herkutteluhetki se oli ja nautin siitä. Mutta sitten, kun söin kahdeksannen munkin, siinä ei ollutkaan yhtään hilloa. Onneksi niissä kahdessa viimeisessä sentään oli.
Iltavuoro tehtaalla. Ei oikein toimi tää yhtälö kun on noin nätti ilma. Just avasin tuossa ikkunan, kurkkasin pihalle ja aurinko melkein sokaisi. Samaan aikaa korvissa alkoi soimaan tämä. Noh, mennään eteenpäin.
Monenko vuoden terapian asian yli pääseminen vaati?
Pari vuotta meni niin, että pelotti ostaa hillomunkkeja, kun samanlainen hilloton yksilö voisi tulla vastaan uudestaankin. Ratkaisin ongelman pitämällä kotona aina hillopurkkia jemmassa. Sitten voin laittaa munkkiin hilloa itse, jos siinä ei ole.
Joku oli esiintyny Kalle Kinos (suomalainen artisti) nimellä Snäpissä ja lähetelly törkyä lapsille.
Oli kyllä aika hätäseen poistanu kai sen, kun Kinos Instagram Storyssa lähetti terveiset.
No, oot sä aika “kova”. Ihan tuommoiseen en itse ole koskaan pystynyt. Mun heikkous on enemmänkin possumunkki. Kun tuossa oli vielä museot auki, niin yleensä perjantai-iltapäivisin poikkesin Vapriikin Valssissa ja otin aina kahvin, possumunkin ja lasin vettä (terveysosio). Joskus vuosi sitten kävi kerran niin, ettei possumunkki ollut nähnytkään hilloa. Arvatkaas harmittiko. Jos tämä toistuu, niin vien kyllä haukatun possumunkin henkilökunnalle nähtäväksi. Tuommoinen peli ei vaan vetele! ![]()
Ostin halpacrocsit = Everton tossut. Löin ne jalkaan ja talsin terassille grillaan uusissa tossuissa. Hö, jotain outoo niissä oli,seurasi tutkimus… Toinen tossu numeroa pienempi kuin toinen. ![]()
Mua ei haittais, kun toinen jalka on silleesti, että numeroo pienempi sopii. Täytyy tosin kenkien ja jalkojen kokoerot mennä oikein päin.
Meikäläisen ei niin hyvä munkkikokemus tulee jostain ehkä reilun kymmenen vuoden takaa. Oli vappu ja silloin asiaan kuuluvasti syötiin omatekemiä munkkeja aika reilusti. Seuraavana yönä iski noro ja pari seuraavaa päivää tuli asuttua vessassa tietämättä oikein edes miten päin siellä olisi. Sen jälkeen en ole itsetehtyjä munkkeja pystynyt syömään. Jo kun sen haistaa, alkaa voimaan pahoin. En usko että munkeilla ja tuolla taudilla oli todellisuudessa mitään yhteyttä, mutta joku kammo siitä jäi. Kammo ei onneksi yletä kaupan sokerimunkkeihin eikä tavalliseen pullaan ym ![]()
Itsellä kävi ihan samoin, mutta kattilassa tehtyjen poppareiden kanssa. Meni ohi noin kymmenessä vuodessa.
5 viestiä siirrettiin ketjuun: Liikennekulttuuri
Sinä joka omistat mustan tuoreen Escaladen,niin se ei oikein sovi meidän taloyhtiön vieraspaikalle. ( tähän miljoona eri hymiöö kukin saa itse valita) ![]()
Voi ![]()
![]()
. Nytkö noi soittobotit rantautuu Suomeenkin. Eli mulle tuli työpuhelimeen soitto ja kun vastasin siihen rupesi sieltä naisääni latelemaan mainosta kuinka kätevä tuollainen kohdennettu soittobotti mainonta on. Ei ole mulle tuollaista ennen tullut. Talvella kun kävin jenkeissä niin siellä tällaisia tuntui tulevan ihmisille riesaksi asti. Toivottavasti ei yleisty Suomessa.
Ihmiset, jotka vastaavat kysymykseen pelkällä naamakuvalla Snapchatissa.
Naamakuva ei ole vastaus. SE EI OLE VASTAUS!
Haistattaisivat sitten edes pitkät.
Tämähän riippuu pitkälti millaisia tunteita pystyy naamallaan esittämään ![]()