Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Saa olla aika maestro ettei jää yhtään tulkinnan varaa. :joy:

1 tykkäys

No ei ne sunkaan vastaukses snäpissä sen parempia ole :joy::joy:

3 tykkäystä

Aina mä oon vastannut, jos jotain on kysytty! xD

1 tykkäys

Särkänniemi aukeaa, mutta eipä sinne nyt tule mentyä ihan vain “pyörähtämään”, se on nimittäin lyöty taas sisäänpääsymaksu tulille ja se tekee 8,90€ per naama (3+ vuotiaille) sisäänpääsystä :grimacing:

Tänään olisi pitänyt alkaa ensimmäinen jalkapallon arvokisojen lopputurnaus, jossa Suomen miesten jalkapallomaajoukkue olisi mukana. Ensimmäisen Suomen pelin olisi pitänyt olla huomenna…

Noh. Vuoden päästä uusi yritys.

13 tykkäystä

Teet fyysistä työtä asfalttipihalla 8 tuntia ja asiakas lausuu ne maagiset sanat… " Nyt on hieno ilma olla ulkotöissä." On kyllä helvetin mahtavaa :grin:

14 tykkäystä

Tänään piti olla Suomi-futiksen ja Huuhkajien historiallinen päivä. No,ei ollu ei. Kyllä tämä nyppii aika perkuleesti.

7 tykkäystä

Perkele mutta on nopeaa toimintaa. Tilasin viime viikolla likakaivojen tyhjennyksen ennen juhannusta. Tänään aamulla klo 7:30 auto peruutti pihaan. Ja lasku tuli sähköpostiin hetki sitten…

6 tykkäystä

On taas harmituksen aiheet.

12 tykkäystä

Anna vaan muiden harmitella. Ei luulisi vaikuttavan omiin harmituksiin :slightly_smiling_face:

3 tykkäystä

No olishan ton voinu laittaa vaikka hyvälle tuulelle palstalle. Ja voihan yp sen poistaakin tai liputtakaa prkl… keskustelua näinä hiljaisina aikoina ajattelin herätellä ja herättihän se…

4 tykkäystä

Kyllä laskut yleensä huonolle tuulelle saa kenet tahansa :crazy_face:

2 tykkäystä

Niin, varsinkin kun asian toimituksen ja laskutuksen väli oli noin 2 tuntia…

2 tykkäystä

Sampon kotivideot olivat lapsuudessa viikon kohokohtia yhdessä Avaran luonnon kanssa. Saunan jälkeen Pringles-tölkki käteen ja sohvalla! :relieved:

Nykyään en kumpaakaan ohjelmaa seuraa aktiivisesti mutta jos kanavalle satun, katson niitä sitten mielelläni nostalgiaa fiilistellen. :grin:

Onkohan tää nyt joku Nelosen epätoivoinen kalasteluyritys nuorten suuntaan? Ite kyä pidän Backista, fiksu jätkä, mutta en tiä sopiiko kuinka tuohon formaattiin. Syksyllähän tuo sitten nähdään.

Olihan tuo silti aika tylyä toimintaa Neloselta. Ohjelman kasvot, henki ja sielu heitetään pihalle ja tuodaan tubetähti tilalle.

Edit. Ei toi linkki haluu nyt boxautua… Otsikko kuitenkin kuului “Me Naiset: Sampo Marjomaa sai puhelun, joka päätti 15 vuoden pestin Hauskoissa kotivideoissa kuin seinään – avautuu nyt yllätysratkaisusta”.

6 tykkäystä

Avara luonto kuuluu itsellä edelleen ihan ehdottomiin suosikkeihin. Mikään ei ole yhtä rauhoittavaa kuin Sir David Attenboroughin ääni ja puhvelilauma temmeltämässä savannilla :thinking::joy:… Ja että pysytään ketjun aiheessa niin harmittaa ettei tule katsottua useammin vaan pyörii netflix, viaplay yms palveluissa.

5 tykkäystä

Jos lasku harmittaa, niin kannattaa kokeilla tyhjentää likakaivo ens kerralla itte.
Veikkaan ettei lasku vit… harmita yhtään sen jälkeen…

3 tykkäystä

Mutta eiköhän se eräpäivä olis sama, vaikka lasku olis tullut kirjepostina 2-3 päivää myöhemmin. Tämä nyt on tätä aikaa, helppoa ja nopeaa, se laskun toimittaminen nääs.

3 tykkäystä

Nooh, olen mä tehnyt sitäkin ja kaikkeen tottuu. Kuten laskun nopeaan toimituksenkin.

VR on mennyt taas säätämään aikataulujaan. Ennen junia lähti Hyvinkäältä Riihimäelle puolentunnin välein pitkin päivää.

Nyt viimeinen tuollainen juna lähtee 17:24 ja siitä seuraavat lähtevät kolmee minuuttia vaille tasan. Mäkin pääsen Sotkalta joko 18 tai 19 ja oon mennyt himaan 18:24 tai 19:24 junalla.

Nyt mun pitäs odottaa joku 40 minuuttia asemalla… Pakko tässä on varmaan lisätä työmatkapyöräilyä.

Vmp

Edit.
Ok, asialle löytyi ihan ok selitys mutta harmittaa se silti.

R- ja Z-junilla poikkeuksia ja K-junilla harvempi vuoroväli 15.6. – 9.8.
Pukinmäen Kehä I:n siltatyömaan takia R- ja Z-junat kulkevat harvennetulla vuorovälillä ruuhkan ulkopuolella. Ruuhka-aikoina ajetaan noin kaksi R-junaa tunnissa, mutta ruuhkan ulkopuolella ja viikonloppuisin R-junien vuoroväli harvenee tuntiin.

Lähde:

21 viestiä siirrettiin ketjuun: Nuoriso ennen ja nyt