Tämä kuumuus harmittaa. Meni kalastusviikko ihan perseelleen, mitään ei jaksa myöskään kotona tehdä. Puolen litran olut lämpiää liian nopeasti, kun ei viitsi ykkösellä kiskaista. Hiki valuu kokoajan. Liikunta ei maistu. Kaiken kaikkiaan vihaan näitä tällaisia helteitä. Ei ole mun juttu.
Ei muuta kuin kuhia narraamaan. Nää helteet saa ne syömään ihan mielettömästi.
En edes muista milloin olen viimeksi nukkunut kunnon yöunet. Tässä seksitiristäjäkupolissa on aivan mahdoton nukkua, juhannusta edeltävä viikko tuli siirrettyä yöunista aikaa kalastukseen (töihin piti herätä). Sitä ennenkin oli jotain.
Tuo on tarkoitus vielä tälle viikkoa suorittaa, mutta se ei ole intohimo mulle. Nyt piti antaa lämmölle periksi ja jättää kosket rauhaan ja kyllä se harmittaa, kun oli tälle viikolle ihan loistavat paikat varattuna/maksettuna. Jäi ihan piippuun.
@Virvelia_kainaloon tänään heräsin kuudelta, jotta saa noille koirille edes vähän liikuntaa. Sitten menin takaisin sänkyyn. Eihän siitä mitään tullut muuta kuin tappelu lakanoiden kanssa.
Heitin yhden aikoihin pussilakanan menemään (joka siis oli jalkojen päällä peittona). Tuntia myöhemmin siirtyessäni makaamaan ilmalämpöpumpun eteen (lähdin eilen mökille pakoon soijaamista) yllätyin, miten pitkälle olin lakanan ja pari tyynyä heittänyt. Puoli kuuden aikaan heräsin kylmyyteen ja siirryin takaisin parvelle, ja nukuinkin pari tuntia mukavasti.
Ens viikolla hellittää ja saadaan toivottavasti vesisateitakin. Päästään parhaassa tapauksessa etelässäkin koskikalaan.
Tähän vahva sama, yksittäiset hellepäivät on oikein jees, mut tälläset monen viikon putket alkaa tuntua jo aika raskaalta. Päivä päivältä tuntuu tukalammalta. Ens viikon sääennusteet näyttää hyvältä.
Jos lukee rannassa, että yksityisalue. Niin onko sinne pakko mennä uimaan ja uittamaan koiria? Pieni porukka pitää omaa yhteislaituriaan kunnossa ja sitten tuolla pyörii kylteistä huolimatta ties mitä porukkaa. Julkiset rannat on erikseen.
Julkisilla uimarannoilla käy porukka myös kylteistä huolimatta koiria uittamassa. Ei mennä koiran kanssa sinne rannalle, jos se on kielletty!
En kyllä ikinä veisi koiriani julkiselle uimarannalle uimaan ihmisten kusien ja paskojen sekaan
Mun avautumisessa ei nyt ollut kyse oikeastaan koirista. Lähinnä ihmisten yksityisyydestä.
Koirat ja niiden uittaminen taitaa sopia paremmin tähän ketjuun:
13 viestiä siirrettiin ketjuun: Teleoperaattorit ja -liittymät
Ja mun avautumisen koski veden sotkemista
En tiedä onko oikea ketju mutta on tällä viikolla pistänyt silmään muutama eri kaupungin uimavalvoja. Heillä on ilmeisesti kännykässään joku sovellus mitä herkeämättä tapittamalla pystyy valvomaan uimareiden turvallisuutta. Harmittaa kun en tiedä mikä se sovellus on.
Instagram?
Juu ei mennä tähän keskusteluun mahdollisesti rasistisista tuotemerkeistä julkisesti. Laitoin roskiin.
Semmonen asia ottaa aivoon, kun vaihdoin tässä uuteen puhelimeen ja nyt on taas uusi laturin pää. Tämä C usbi, vai mikä nyt onkaan. Edellisessä puhelimessa oli mini usbi. No nyt minulla ei ole kuin se yksi latausjohto ja talossa on kolme kerrosta. Se pirun piuha on aina, kun pitäisi ladata, niin väärässä kerroksessa. Ennen mulla oli joka kerroksessa oma piuha. Just ehdin kirjoittaa tämän, ennenkuin akku loppuu.
Osta pari tällaista muunninta niin vanhat laturin piuhat pelittää jälleen.
Tilaat Kiinasta koronan kera parit piuhat. Itse hamstrannut noita piuhoja sieltä ja ovat olleet ihan kelpo kamaa. C-piuhoja ei itseasiassa ole mennyt ensimmäistäkään rikki ja latausnopeuskin aivan normaali. Applen lightning piuhat ovat samaa kuraa kuin Applen omatkin