Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Näin minä jo teinkin, mutta odottavan aika on pitkä. :joy: Täytyy tosiaan jokin desinfiointi suorittaa ennen käyttöönottoa niille piuhoille.

Joskus ostin myös näitä tälläistä magneettisia latausjohtoja. Olivat oikein toimivia muutoin, mutta kun itse olen hitsaaja ammatiltani, niin tuo puhelimen päässä oleva osa magnetisoituu hiukan ja imee kuin sieni sitä pientä metallipölyä. Tabletissa olen kyseistä laturia käyttänyt jo parivuotta. Voin suositella.

Ja varsinkin lapsille jotka käyttävät puhelintaan johdonpäässä, niin tuo on kätevä. Säästyy monta laturinportti remonttia, kun äkillisessä kiskasussa vain irtoaa tuo magneetti.

3 tykkäystä

Sitä hilepaskaa on ilman tuotakin jo kaikki mikrofonit ja latausportit yms täytä vaikka säilyttäisi minigrip pussissa töiden aikana. Kokemusta löytyy myös kouluajoilta. Työkseen en ruvennut metallihommia edes tekemään kun kouluaikana jo totesin ettei ole omaa alaa😁

1 tykkäys

Ensin ajattelin, että ihan hullua -naurattaa. Mutta kyllä tämä ihmisten “tarpeeton” säntäily tavaran perässä vielä kun on korona-aika, harmittaa. Monet kuitenkin laittavat tuotteet myyntiin jonnekin Tori.fi -palstalle. Ihan ammattilaisia taitavat olla, ainakin jotkut heistä.

1 tykkäys

Ja sitten nämä vatipäät myi näitä läpykkäitä jollain kolmella kympillä, vaikka menisikin jostain syystä kaupan, niin mahtavan tilin tekevät. Voi jeesus, että ihmiset on tyhmiä.

1 tykkäys

Ymmärrän että kaikilla on työnsä ja jokainen työ on tärkeä jne jne… Mutta mitä helvettiä on se että yritetään väkisin myydä milloin liittymiä taikka sitten sähköä. Esim tänään kaupassa käydessä niin lähes samantien käytävällä heebolla käsi pystyssä mistä teille tulee sähköä… Vastasin nätisti että kilpailijalta ja ei kiitos… Tarjoon paljon halvemmalla kuin nykyinen… Vastasin ei kiitos. Jaa miksi ei kelpaa?? Vastasin tein kuukausi sitten kahden vuoden kiinteän sopimuksen… Sano vaan päivä koska loppuu niin tehdään uusi heti putkeen… Sanoin ei kiitti. Jaa miks ei kelpaa sopimus? Siinä kohtaa ajattelin että oisin sanonut että suksi ny jo vttuun sen sopimuksen kans mut pidin malttini ja sanoin ei kiitti(suuri syy siinä kun tyttö mukana ostoksilla🙂)
Hivenen voisi myös osa onneksi murto-osa myyjistä(pakko myyjät) niin kunnioittaa sitä mitä sanotaan. Ei kiitos on ei kiitos

9 tykkäystä

Itse ostin tollaset ja sen jälkeen yksikään feissari ei ole saanut minua pysäytettyä:

7 tykkäystä

Mä sanon aina että firman puhelinliittymä, firman työsuhde asunto jne niin ne lakkaa myymästä välittömästi :blush::+1:

6 tykkäystä

Tähän voi sähkönmyyjille myös sanoa, että vaimo hoitaa, en tiedä mitään. Ja kun kysyy, että saisiko vaimon numeroa, voi sanoa, että salainen, ei saa antaa! :smiley:

2 tykkäystä

Paras tapa karkoittaa sähköfeissarit on sanoa, että sähkö kuuluu vuokraan. Mikä parasta, mä en ees valehtele kun sanon niin. :grin:

Mut hauskin tapa välttää feissarit on ihmiskilpien käyttö. Ajoittaa askeleet jonkun randmonin kanssa yhteen ja sitten kilpi pysyy automaattisesti sun ja feissarin välissä. Toimii aina! :grin:

Mua harmittaa uusien änäreiden musiikit ja peliin lisätyt kuvioerkat sekä muu vastaava ryönä.

3 tykkäystä

Twitter on nykyään pääosin poliittinen taistelukenttä. Ennen se oli lempisome mutta nykyään sitä tulee käytettyä melko vähän.

Hirveä määrä kärjistämistä, tahallaan väärinymmärtämistä, vääntämistä, tekopyhyyttä, natseja, suvakkeja, populisteja, äärioikeistoa, äärivasemmistoa, äärikeskustaa ja kaikkea muuta törkyä.

Tuossa edellä myös syitä miksi politiikka ei kiinnosta käytännössä paskan vertaa.

12 tykkäystä

Siellä kun estelee tiettyjä sanoja ja käyttäjiä, niin hyvä tulee

1 tykkäys

Onhan se noinkin! :smile:

Ite en vaan ole koskaan oikein välittänyt estämisestä tai muista vastaavista toiminnoista. Ajattelen, että siinä saattaa kuplaantua turhankin helposti ja harvoin kukaan käyttäjä on mua millään tapaa häiriköinytkään, niin en koe aiheelliseksi estää häntä.

Eli tuun tänne vaan itkeen vaikka ongelmaan olisi ratkaisukin. :joy:

6 tykkäystä

Mää itseasiassa oon estäny esimerkiks sanan “ilves” :laughing: Ei joka paikassa vaan jaksa vääntää hokista, varsinkaan rakkaasta, mutta välillä niin rasittavasta naapurista.

Toki tollain kun oon tehnyt, niin en tiedä kuinka hienoista ja huipuista ilves(eläin) videoista ja twiiteistä jäänkään paitsi? Noh, ehkä pystyn elään tän dilemman kanssa.

1 tykkäys

Olet niin oikeassa. Itse asiassa juuri äsken ihmettelin kuinka typeräksi homma siellä on mennyt… Itse asia hämärtyy kokonaan kun pitää provota vastapuolta. No, pitäähän aikuisillakin olla hiekkalaatikko missä leikkiä.

1 tykkäys

Piti katsoa pesistä telkusta. Niin eikös saateri ukkonen tule ihan tähän päälle. Täyty ottaa kaik vempeleet irti sähköistä. No odotellaan hetki.

3 tykkäystä

Yritän kattoa neloselta pesistä. Mutta kamera on niin kaukana, ettei näe, kun suöttö nousee ja muutenkin palloa ei oikein näe. Tuler mieleen 70 luvun jääpallopelit.

2 tykkäystä

Joo ei paljon palloa näy…

1 tykkäys

Olin juuri sulkemassa kotiovea, kun tajusin, että perhana, avaimet! En ehtinyt enää estämään oven sulkeutumista, joten sitten oltiin ilman avaimia. Kunhan pääsen töistä, pitää soittaa talkkari avaan ovet. Sekin maksaa vaivaiset 40€.

Niiden toimisto on melko lähellä mun himaa, että kyseessä ois 10-15 minuutin keikka matkoineen ja siitä veloitetaan 40€. Ei se mun taloutta kaada mutta kyä se kirpasee maksaa sekunnin liian myöhään reagoimisesta 40€. Neljä -tun- kymppiä. Ois parempaakin käyttöä sille rahalle.

Tosin voiskohan ne samalla vaihtaa mun sukunimen alatauluun ja oveen? :thinking: Enhän mä oo asunut kuin yli 1,5 vuotta talossa. Ei sillä, niin isoa merkitystä mutta ois se mukava nähä oma nimi siinä, eikä kenenkään randomin.

4 tykkäystä

Ehkä oven avaus tullee ilmasiks kun muistutat ovikyltin nimestä. :wink: Eiku :blush:

3 tykkäystä

Hyvällä tuurilla pääset kustannuksitta :crazy_face:. Itsellä kävi aikoinaan Tampereella sama (60€ avausmaksu) ja työmies saapui Tappara lippis päässä. Tuota laskua en ole vieläkään nähnyt näin melkein 2v jälkeen :thinking::joy:

6 tykkäystä