Lueskelin aamulla Twitteriä ja mieleen hiipii että on se mennyt kyllä ihan aikuisten ihmisten leikkikentäksi.
Olen ennenkin sanonut, että pidän sitä uskomattomana, miten epäsiisti minä voin olla ihmisenä. Asuntoni on todella pieni ja voisi luulla, että pienessä asunnossa on helppoa ylläpitää sellaista perusjärjestystä. Ajattelin, että teen itselleni “to do” -listan oveen, jota rupean noudattamaan. Roskien paikka on roskiksessa, likaisten vaatteiden paikka on pyykkikorissa/pesukoneessa, likaisten astioiden paikka on olla pestynä tai sitten odottamassa pesua tiskikoneessa. En tiedä, miten tällaiset pienet asiat voivat olla ihmiselle ihan ylitse kaiken järjen. Eilen taas totesin, että muutaman neliön siivoamiseen menee ihan tuhottomasti aikaa, kun päästää kämpän sellaiseen kuntoon, ettei siinä vaan mikään pikkusiivous enää riitä. Nyt tämä on onneksi taas semmosessa kunnossa, että voi taas hetken elellä. Tavaraa tosin on suhteessa siihen, mitä tarvitset, selvästi liikaa. Helpottaisi kummasti, jos sitä tavaraa olisi edes vähän vähemmän. Ja kaikki on muka niin tarpeellista.
Hamstraajat… Voi että miten pistää vihaks - taas kerran. Ensin oli vessapaperit ja nyt sitten maskit. Jotkut meistä tarvitsevat maskeja ihan ilman koronaakin ja nyt niitä pitää metsästää kissojen ja koirien kanssa, kun joku “minäminäminä” on hankkinut niitä laatikoittain kotio JOS maskiohjeistus joskus tulee. Ymmärtääköhän väki nyt varmasti, että edelleenkään ne maskit eivät suojaa käyttäjäänsä muilta, vaan muita siltä maskin käyttäjältä?? Kun muutamat hamstraavat maskit itselleen, niin kukaan ei saa suojaa. Miksi se on niin käsittämättömän vaikeaa joillekin ymmärtää…? Skerpeleskis!
Ymmärrän harmituksen hamstrauksesta, mutta parempi puolisko on suurella kauppaketjulla töissä ja sanoi, että vaikka maskit loppuivat niin lisää on tulossa ja ei pitäisi kuulemma loppua. Varsinkin kun valmistus kotimaassa on aloitettu.
Itseäni ei noi hamstraajat niin kauheasti harmita. Siinähän ovat kämppä täynnä vessapaperia ja kaapeista pursuaa maskeja… Toivottavasti käyttöä löytyy.
Enemmän olen trokaajia vastaan. Se että vaikka maskeja kahmittais kaupankäyntiä varten se risoo. Jos tuommoista ilmaantuu, niin se on ikävää. Tehdään rahaa toisten hädällä. Mutta onneksi maskeja riittänee. Meilläkin on suorastaan kaksi kappaletta kankaisia ja pakkaus avaamatta. Jos käyttöpakko tulee, niin on ostettava jokunen lisää. Miltään trokarilta en kyllä osta, mieluummin teen itse.
Aiheeseen liittyen, minua harmittaa korvalenkkimaskit, mieluummin sitoisin vaikka niskan takaa. Ehkäpä päädyn tekemään itse, kunhan jostain löytäisin sitä polypropeenikangasta, ja tietäisin, voiko ompelukoneellamme sellaista tikata.
Vandalismi, tarpeeton sotkeminen ja rikkominen. Marskin salonkivaunukin sitten vihdoin pantiin merkille jonkun “älypään” toimesta.
Edit. Ja huomenissa auton nokka kohti Mikkeliä. Ei taida pää kestää asemalla käyntiä. Paha mieli tulis ainakin.
Tänään toimitettiin ja asennettiin huusholliin uusi tiskari. Poika oli laskemassa sisään ja itse huomasin vasta töistä tullessa että karmee naarmu luukussa.
Liike tarjosi ruhtinaallista 50€ hyvitystä.
Totesin mimmille että morjes uutta myllyä tilalle kiitos.
Ja ilmotin myös että hyrskytetään tätä nykyistä uuden tuloon asti.
Vitun ■■■■■■ Tytär kadottanut oletettavasti puhelimensa päivän aikana läheiseen puistoon. On nyt etsitty monen henkilön toimesta ja yritetty paikantaa sovelluksen avulla. Ei näytä paikannusta kovin tarkalle alueelle mutta tuota kyseistä aluetta kuitenkin. Huomenna käyn vielä tarkastamassa lähikaupan valvontakamerat kun likka sanoi että sinne mennessään puhelin oli ollut mukana mutta puistossa ei ollut enää löytynyt. Kaupassa oli ohjeistus että reput pitää säilyttää eteisessä joten mahdollisuus varkauteen on
Ristus mitä ohjeistuksia, missä kaupassa? Elkää ny tommoisia menkö noudattamaan.
Eikös näitä ole useammassakin? Perustuu siihen, että kauppa saa valita asiakkaansa. Reppu selässä tulevia ei ole pakko päästää kauppaan, mutta silloin pitää estää kaikkien aisioiminen repun kandsa. Yleensähän näillä ohjeilla pelotellaan koululaisia.
Lapualla pienempi K-market. Puhelin löytyi eikä asiaan liittynyt onneksi varkautta. Mutta tulevaisuudessa tyttärellä jää kuitenkin asioimatta siellä jos käsketään reppu jättämään. Ei meinaan nähnyt kamerasta eteiseen millään tapaa.
Mitähän vi…ua tämä venekuski mietti ajaessaan kesken kisan väylälle peräaaltoja nostattaen. Varmasti tiesi, että sieltä on tulossa toinen vene, jonka ajoa nuo aallot haittaavat. Täydellistä kusipäisyyttä, pieni lapsi joutui nyt sijaiskärsijäksi.
Tänään kesken työpäivän (etänä olen) alko kurkussa tuntua ikävältä ja hengityksessä pientä paineen tuntua. Mehiläiseen yhteys ja lähete tuli nieluviljelyyn ja koronatesteihin. Huomenna mennään sitten aamusta jonottaan Plevnan parkkihallin kattotasanteella sijaitsevaan Mehiläisen drive-thru testikontille… tuloksen saamiseen asti sitten karanteenissa kotona
Toivotaan, ettei ole koronaa.
Ei mitään henkkoht tätä Salkkarien ex-starbaa vastaan, mutta Omalaina.fi-mainokset Viasatin tauoilla saisivat jo riittää. Juu ja siksi täältä, että toiminut nyt vähän NHL.tv:tä paremmin.
Kohtalotoveri löytyi tässä asiassa. En itseasiassa edes tiedä mikä tuossa mainoksessa v*****aa, itse mainos vai näyttelijä. Varmaan molemmat, mutta ärsyttävä mainos on.
Omalainan nimissä tuli niin paljon päivittäin roskapostia edelliseen sähköpostiin, että jouduin muuttamaan sähköpostiosoitetta. Ja oon aika varma, etten ole koskaan edes käynyt heidän sivuillaan. Ei suodattimet auttaneet.
+1 klubiin.
Eikö sitä pystyny estään? Gmailissa moinen homma onnistuu ja luulis muissakin s.posteissa kans?
Mites sellaiset estot tehdään?