Jos tuo on joku pikavippifirma, niin jo pelkästään niiden olemassa oleminen harmittaa.
Kuka tässä mainoksessa on?
Piti ihan googletella, että löytyi. Kirsi Ståhlberg on näyttelijän nimi.
Hockey night, Vallinin läpät ja Kukkosen puolueettomat läpät. Enään ei puutu kuin Kallio porukasta niin alkaa olemaan TV tarjonnan raskainta antia. Oikein innolla odotan että tulisi taas talvella se ohjelma jossa kuvattiin Prisman kassan liukuhihnaa 24/7, läpät samaa luokkaa.
Kyllä pystyy saman osoitteen blokkaan, mutta se ryökäle muutti aina jonkun merkin osoitehirviöstä, niin nuo tuli aina läpi. Osoite viittasi vahvasti ulkomaille, ja sähköposti oli pääsääntöisesti naamioitu omalainan tai Prisman postiksi.
Tossa on vinkkiä, winraedorperscom
https://winraedorpers.com/fi/internet/551-how-to-block-emails-on-gmail.html
Tulin Turkuun ja unohdin vyön Helsinkiin. Vissiinkin on dementia tulossa kun viikon sisään unohtu kännykkä (selvin päin) puiston penkille. Semmosta se ikä teettää.
Pirun koronatestitulosta lupailivat pojalle kahdessa päivässä. No ei kuulunut. Toivottavasti huomenna että vois kouluun mennä. Nuoremmalla nokka vuotaa, voi vitun ikenet, että ei varmaan päikkyyn pääse. Lähden kohta Kiinaan tuhoon joka helvetin eläintorin. ![]()
Oletko tarkistanut että onko tulokset omakannassa? Eräs tuttu kertoi että tuloksia ei kuulunut mutta näkyivät kuitenkin siellä. Muistaakseni sinne tulee myös labrojen tulokset.
Ei o. Sitä on kytätty. Kai siä on julmettu ruuhka.
Kiinasta nyt aina puhutaan ja kaikki paha tuntuu nykyään tulevan sieltä. Kiina on suuri maa. Voin kyllä kokemuksesta sanoa, että Aasia on täynnä eläintoreja. Tekemistä riittäis todellisuudessa. Ei se vain kiinalainen ilmiö ole. Monet Aasian maat ovat vain pääosin kuumemman ilmaston maita. Tiedä sitten paljonko sekään sitten lopulta auttaa.
Muuten tuosta nokan valumisesta tuli mieleen kun pari viikkoa sitten näin kaupassa yhden ex-työkaverin, joka vuodet asui tuossa lähellä. Katosi jonnekin ja sitä oli parin kaverin kanssa ihmetelty. Tuli sitten sinne Lidlin paistopisteelle ja oli niin yhtä niiskutusta. Olis pitänyt kysyä, oletko käynyt testeissä, etkö käytä maskia jne. Mutta yllättyneenä vaan siitä 1-2 metrin päästä selvitin mitä hänelle oli viime vuosina tapahtunut. Ehkä reilu puoli minuuttia siinä oltiin, mutta jäi kyllä kaivelemaan että siinäkö oli varsinainen tartuntapesäke. En oo vastaavaa näinä päivinä nähnyt…
No jos tällä periaatteella mennään, niin pitäis jokainen niiskuttaja laittaa kolmannen asteen kuulusteluihin maskeista ja testeistä ![]()
Juu. Varsinkin, kun pujon siitepölykausi on parasta aikaa päällä. Pujosta siitepölyallergiaa kärsiviä on Suomessa arviolta n. 100.000 ihmistä. Myös heinien siitepölyt vielä ilmoilla.
No, näköjään kaikesta saa vitsiä väännettyä. Kun ei ole itse paikalla ollut. Tässä kun viime kuukaudet olen harvase päivä liikkunut kaupungilla ja eri putiikeissa, niin eipä ole vastaavaa eteentullut. Oli kyllä semmoinen tapaus, että väkisinkin herätti huomiota. Ei tässä " kolmannesta asteesta" puhuta, mutta kyllä näinä päivinä kannattaa pysyä kauempana. Ja ehkä vois johde harkita sitä maskin käyttöä ihan vakavasti, jos tuossa tilassa on pakko lähtee vilkkaille julkisille paikoille.
Ja kannattaa nyt muistaa, että kaveri oli tuttu! Enkö siis vuosien ajalta tutulta olisi siis jopa voinut kysyä tuommoistakin asiaa. Minusta kyllä. Vieraiden tekemisiin en ole luvannut puuttua. Kannattaa lukea ja ymmärtää.
Vedetään nyt pikkuisen sentään rajaa tälle “periaatteelle” jota en siis edes esittänyt. ![]()
Ymmärsin kyllä, mutta en minä työkaveriltakaan mene kyselemään testeistä yms. jos hänellä sattuu nokka vuotamaan. Voisin toki, kun lähes päivittäin ollut tekemisissä lähes 9 vuotta.
Nyt on poikkeusaika. Normaalisti en välittäisi yhtään, mutta nyt… Jälkikäteen ihmettelen että oli edes lähtenyt kauppaan kun muitakin perheenjäseniä tiettävästi on.
Muistaakseni nyt on joka kauppakeskuksen ovella ilmoitustaulut, joissa sanotaan että ethän tule kauppaan jos “sitä sun tätä”. Ja olemme olleet läheisiä työkavereita jostain 1990-luvun puolivälistä vuosikausia. Ihan samalla kongilla pyöritty, samoissa projekteissa, monet yhteiset saunaillat jne. ja tosiaan vuosikaudet vielä asuttu kadun vastakkaisilla puolilla. Siis niin tuttu ettei tosikaan. Aikoinaan olisin jopa tiennyt heinänuhatkin, mutta ehkä se on tullut mukaan kuvioihin aivan viimevuosina.
Minua ärsyttävät autokauppiaat ja asunnonvälittäjät, jotka mediassa yrittävät huudella vuoron perään, että kauppa käy hyvin, vaikka kaikki tietää ettei käy. Huutelun tueksi otetaan mikä tahansa tilasto, tyyliin nousua 50% (ja vertailukuukautena tietty 10 vuoden pohjanoteerauskuukausi).
Ostaako kukaan autoa tai asuntoa sillä perusteella, että nyt kauppa käy? Päinvastoin jos sanoisivat että kauppa ei nyt käy, asiakkaat voisivat kuvitella saavansa nyt halvemmalla ja laittaa ostohousut jalkaan.
En edes halua tietää minkälaiset asuntomarkkinanat ovat siinä kohtaa, kun kauppa käy hyvin, jos emme nyt elä sellaisessa vaiheessa. Ostajia on ns. vähän perkeleesti, mutta myyjiä ei juurikaan jolloin kaikki muut paitsi vanhat pommit menee ihan viikossa tai kahdessa pyyntihintaan.
Minua harmittaa se kun joku Juhani “olen jumala” Tamminen laukoo mediassa ihan täyttä p…aa ja potaskaa joka ikisellä sanallaan. Minä sitten totean, että näin on. Ei siinä mitään, mutta voimakas mielipiteeni liputetaan. Se saa minut harmistumaan. Ja minua harmittaa ja ihmetyttää, että miten tuommosia ihmisiä luonteeltaan edes voi olla. Hyi sa…na. ugh.
Asiat esim toi jääkiekkoilijoiden poliittiset kannanotot ja näkemykset ketju…
Voi kiesus mitä diipaa… Voi morjens
Ainut hyvä puoli ketjussa on se että sen saa hiljaseks (vaimennettua)