Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Tänään tuli metsässä lyötyä sääri juoksusta suoraan kiveen. Ai saatana, että otti ja ottaa kipeää. Siinä sitten nilkuttaen puolivälistä maaliin. Harrastuksen varjopuolia, mutta toivottavasti ensi viikolla kestää taas juosta. Nyt siinä on sellainen golfpallon kokoinen patti, mutta ei mustelmaa. Minä ja minun kauniit sääret sai nyt vähän osumaa.

7 tykkäystä

Filipinos on keksi. On myös todella ärsyttävä mainos. Liikaa nyt sitä tulee eetteristä. En osta ikinä.

3 tykkäystä

Se riippuu mistä näkövinkkelistä asiaa katsoo. Palstalla on useita ketjuja josta voi sanoa samaa. Vaimennuksesta periaatteessa olen samaa mieltä, mutta itse ainakin yritän kunniottaa täysin omasta mielipiteestä eroavaa kannanottoa. Tämä kun omasta mielestäni on keskustelun suola. Se, miten se täällä välillä toteutuu onkin eri juttu…

2 tykkäystä

Joku on saattanut mainita, mutta ärsyttää, kun joku sanoo, että “tykkään kaikesta musiikista.” Sitten itse kysyy: “Tykkäätkö Death Metallista?”
-“No emmä siitä välitä.”

4 tykkäystä

Oon ollut tänään koulussa neljä tuntia ja varsinaista asiaa ollut ehkä 1,5 tuntia ja nekin jutut olisi voitu opiskella omalla ajalla.

Tää päivä on ollut pelkkää ajanhaaskausta, kun mitään ei ole käytännössä tehty. Ihan kuin mulla ei ois muuta tekemistä kuin istua perse homeessa odottamassa täällä.

4 tykkäystä

Niin, meillä on tänään 14-18 koulua. Klo 14:10 on ruokailu. :smiley:

Toki onhan se tärkeää syödä.

10 tykkäystä

Pitääkö kaikkien jakaa noita kuolinlikkejä someen. Pitäisi lailla kieltää. Ikään kuin siitä olisi kisa kuka ekana ehtii.

4 tykkäystä

Kuulun muutamiin valokuvausryhmiin Facebookissa. Ärsyttää kun joku jakaa saman kuvan kaikissa näissä. Eikö se yhteen ryhmään jako riitä?

4 tykkäystä

Sama Tappararyhmissä…

3 tykkäystä

Tarkotakko nyt kun esim. Vexi Salmi kuoli?
Mikäs siinä on vikana jos omassa somessa jakaa linkin jonkun kuolemasta jos se jotenkin koskettaa tai liikuttaa jakajaa itteensä?
Miks joku jakaa jonkun videon, biisin jne. Siks koska joku kiinnostus jakajalla on aiheeseen ja somen pointti pitkälti on, et siä jaetaan kaikee jutskaa. Tai sit vaan stalkataan.

No joo kaikilla asioilla on puolensa.

Tällaisia muovikuula-aseen käyttäjiä sopisi kohdella “silmä silmästä” -periaatteen mukaisesti. Vaikka tuplana.

3 tykkäystä

Tilasin viimeviikolla Aamulehden jonain special tarjouksena. Laitoin tilauskupongin POSTIIN. Vieläkään ei oo tilaus alkanu/lehtee näkyny. Tänään olis voinu väijyä peliä, mutta EI SITTEN.
On se vaan hidasta tää kirjepostin kulku ja ilmeisesti minkään fyysisen paperin käsittely tässä maailmassa.

3 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin ketjuun: Fanitoiminnan lieveilmiöitä muualla

Kai sitä saa pikkuasiatkin harmittaa, eikö?
Viimeinkin kun pääsee paikan päälle katsomaan peliä, kumminkin jonkinlaisen matkan päästä, niin sitten ykkösketju ja -maalivahti onkin huilivuorossa.
Tulosvedonkin laitoin jo aamupäivällä, mutta todennäköisyys nollapeliin kutistui päivän mittaan aika ohkaiseen.
No, näkeepähän Simontaipaleen ja Vanhatalon sentään.

11 tykkäystä

Meidän luokalle annettiin tehtäväksi järjestää erilaista toimintaa kaupungille, koska Riihimäen kaupunki osallistuu Liikkujan viikko-tapahtumaan.

Meidän ryhmä sai tehtäväksi luoda ekaluokkalaisille pienen rastiradan pieneen puistoon. Rasteilla pikkuiset saisivat opettajiensa kanssa miettiä erilaisia liikenteeseen ja turvalliseen matkaamiseen liittyviä asioita.

Käytiin laittamassa keskiviikkona aamuna rastit paikoilleen ja torstaina iltapäivällä kaikki näytti vielä hyvältä. Kävin äsken tsekkaamassa tilanteen ja se oli tyrmäävä.

Vain yksi rasti oli koskematon, muista oli revitty ohjelaput irti ja heijastin rastilta oli pöllitty kaikki heijastimet. Kuinka itsekäitä ja kusipäisiä ihmiset voivat olla? Rastit olivat tarkoitettu pienten lasten liikennekasvatukseen, jotta he osaisivat liikkua liikenteessä turvallisesti!

Sitten joku/jotkut käyvät pilaamassa tämän ihan vain pönkittääkseen omaa egoaan tai jotain vastaavaa paskaa. Sillä ei ole mitään väliä, että lapset voisivat saada onnistumisen tunteita ja siinä samalla hyödyllistä oppia.

23 tykkäystä

Ei voi tykätä. Näköjään olis pitänyt järjestää partio :smiley:

2 tykkäystä

Sitähän minä tässä lähinnä mietin, että mitenkäs ne muut sukulaiset meinaa sinne mökille päästä? Meinaan että jos asioista oikein haluaa riidellä, niin eikös tuo teidän tila voisi olla yksityisaluetta? Harmi kun se mökki on siellä keskellä…

1 tykkäys

Tää on muuten vähän vanha juttu, mutta kerrotaan nyt tännekin, että isovanhemmilla palo käpy tähän asiaan ja siirsivät mökin isälle osaksi tilaa ja näin ollen mökki päätyy takaisin meidän käyttöön.

Vaari oli jyrähtänyt, että se ei tuu kellekään muulle se mökki koskaan kuin meille. Ja se on hänen tahtonsa.

10 tykkäystä

Aina pitäisi ja useinmiten pitää vanhempia ihmisiä kunnioittaa. Mutta se tunne, kun pitkähkössä kauppajonossa kaivetaan se kolikko kukkaro esiin ja kaadetaan tiskille kassatyöntekijän laskettavaksi. Ja tokikaan ne kolikot ei riitä vaan sitten kaivellaan sen seitsemää korttia lompakosta ja kortinnumerokin on hukassa. Hieman se ärsyttää, varsinkin, kun itsellä hieman kiire. Toki sitä itse on varmaan samanlainen jossain vaiheessa :joy:

10 tykkäystä