Se tosiasia, etten ehkä pääsekkään tänään halliin, koska tehostaminen työmaalla tarkoittaa lähinnä liian pientä määrää ihmisiä töissä. Prkl!
Miksi kaikki vanha ja hyvä täytyy pilata?
- BumtsiBum, hirveetä kuraa!
- Hyvät ja huonot uutiset, mettään mentiin kun vaihdettiin alamittainen turhake juontamaan.
Eikö Suomesta löydy enää kiinnostavia vetäjiä ohjelmiin? Samat tylsimykset, jotkut saaneet jopa oman shown!
- Heikki Paasonen sohvan nurkkaan jämähtäneen äitinsä kera.
- Vappu Pimiä, pimeää on, valot päälle.
- Joka kissanristiäisten tyrkky Roope Salminen!
Toi Paasonen vielä menettelee mutta muuten olen samoilla linjoilla! Ei ole Markoa eikä tiikeritakkia ![]()
Onneksi on nostalgia! Muutoin tämä nykymeno olisi melkoisen tylsää!
Ps. Onneksi ei tarvi nostalkoida Tapparan 70-luvun menestyksellä, voi ihan hyvin elää siltä osin tässä ja nyt!
Kello! Miksi tuo aika etenee niin hitaaaaaaaassstiiiiii!
Olen koittanut keksiä kaikkea oheistoimintaa, mutta mikään ei tunnu auttava, hitaasti etenee.
- Olen keittänyt ip:n aikana jo kolmet kahvit, juonutkin
- Täyttänyt Iisakin Ristikosta kaksi tehtävää
- Käyttänyt koiran lenkillä
- Trimmaillut koiraa kuntoon iltaa varten
Ja kello on vasta varttia vaille neljä!!
Ruutu
Vitun ruutu paska. Aina vaan paska!
Myös tänne kokeilkaa kevyt.ruutu.fi
Tai sitten mobiileilla sovelluksien kautta.
Ei toimi mitään kautta mulla ainakaan. V…ttaa kun ei nää peliä, Ei vähään aikaan tuu taas tän jälkeen hankittua ruutua.
Ei sanat riitä taas tähän Nelosen touhuun. Käsittämätöntä
Kevyt ruutu toimii puhelimessa
Ruutu prkl
Mä näiden nettipelien kanssa tappelin kanssa aikani ja viisastuin! Nelonen Pro ja televisiosta, kyllä pelittää.
Ps. Harmittaa teidän kärsijöiden puolesta!
Just ny vähän Japa&co. Toivotaan että helpottaa alkavan erän aikana
Itselläkin oli aina tv:stä ja vuoden vaihteen jälkeen oli soppari loppumassa, niin tartuin ruudun tarjoukseen. Tosi hyvin meni runkosarjan aikana Chromecastin kanssa.
Nyt sitten meinasi hermo palaa kun valitti yhteysongelmia sovelluksen kautta. Alko kyllä vanne jo kiristää ja meinasin soittaa Elisalle.
Joku Vapahtaja puuttui peliin ja sain pelin näkymään kun miehet oli keskiympyrässä odottamassa aloituskiekkoa.
Itellä alko nyt toimimaan. Yli tunti siinä kesti. Parasta tulla kunnon korvaukset tästä!
-Luonnollisesti tämän illan tappio, kun peli oli ihan hallussa.
-Negan määrä täällä, vaikka sarja on vasta 0-1, myönnän silti, että itseäkin v*tuttaa.
-Ipalaisten keuliminen, kun ovat jo muutaman some-kanavan perusteella nämä kvartsit voittaneet.
Eilinen tappio toki, mutta juuri nyt ensteks eniten harmittaa se, että klo 5:20 heräsin huoltoyhtiön lakaisukoneeseen 4 metrin päässä mun ikkunasta. Mitähän v****a?? Tasalta lähtee meinaan sen verta tulikivenkatkuinen puhelu huoltoyhtiölle, että oksat pois ![]()
Taloyhtiön järjestyssännöissä voi lukea, että hiljaisuus loppuu kuudelta. Taloyhtiön palkkaama huoltoyhtiö sitten rikkoo tuota.