Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Eikös vakuutus maksa korjauksen.

Heräsin äsken kun koira vääntää kauheita kurapaska kasoja olkkarin lattialle!:poop: ei muuta kuin ylös ja siivous hommiin oksennusta pidättäen​:face_vomiting: nyt kun oon hereillä niin vois hörpätä kaffeet ja katella Änäriä Preds-Canes-peliä!

Paska haisee ja banjot soi!

3 tykkäystä

Kohta alkaa myös Fury - Wilder matsi. Se ei harmita lainkaan :sunglasses:

1 tykkäys

Ihmiset, jotka kuuntelevat junassa musiikkia tai katsovat sarjoja tms. ilman kuulokkeita. Tekisi mieli sanoa, että:" **ttu mitä juntteja".

18 tykkäystä

Tai sit se kun joku vaihtaa viimesen kuukauden kaikki kuulumiset bussissa, ja vielä ihan hemmetin kovaan ääneen…

Olen kuntoutuksessa kylpylässä. Iltaisin ei ole järjestettyä ohjelmaa. Menisin mielelläni vaikka vesijuoksemaan allas osastolle. Mutta jää menemättä kun eilen oli joku pumppu hajonnut ja suihkuista tulee vain kylmää vettä. Uusi pumppu vasta loppu viikosta. Eli meni tämäkin kuntoutus ihan persiilleen.

7 tykkäystä

Otat kylmän suihkun, palauttaa paremmin. Tsemppiä!

5 tykkäystä

Voihan kettu! Olen tässä yrittänyt päivittää Google Playn kautta mm. Signalia taikka ladata jotain sovellusta. Ei vaan onnistu. Ns.kaikkea olen yrittänyt. Olen tyhjentänyt Play-kaupan välimuistin, käynnistellyt puhelinta uudestaan, tyhjentänyt erinäisiä tiedostoja, päivittänyt Android-järjestelmän. Ei vaan auta. Lataus/sovelluksen päivitys vain hyrrää paikallaan eikä ala. En minäkään sitten ala. :rage:

Ai niin Wi-Fi-yhteyttä en ole saanut toimimaan. Voisiko siinä olla ratkaisu, kun sen saa toimimaan. :pleading_face:

1 tykkäys

Sulla voi olla asetuksista määritettynä, että Play-kauppa saa ladata sovelluksia vain Wi-Fi-yhteyden kautta.

1 tykkäys

En ole varma, onko noin ollut. Mutta tosiaan nyt onnistui, kun sain Wi-Fin toimimaan. Mobiilidatan avulla ei onnistunut. No, sinun ansiostasi aloin kokeilla tuota WI-FI-yhteyttä. Ei oikein ollut muuta mahdollisuutta. Kiitokset!

1 tykkäys

Harmittaa, kun kolmatta päivää on rikka silmässä. Eilen sitä yritti lääkäri kaivella ulos ja mielestään saikin sen pois, mutta edelleen tuntuu, että joku kaihertaa silmässä. Josko tänään saisi lähetteen taysiin silmäpolille, että sais ihan kunnon hoitoa, eikä peruslääkärin tonkimista.

1 tykkäys

Florida Panthersin Instagram-tilin päivittäjä. Hän ei selkeästi tiedä, että erisnimet ja lauseen aloitukset tulevat isolla kirjaimella. Ärsyttävä lukea.

1 tykkäys

Meinasin laittaa tuonne Onko krapula- ketjuun, mutta aihe olikin tuomittu, niin laitan sitten tänne liputettavaksi. Mulla siis aivan törkee darra nyt aamulla. Enkä ottanu eilen kuin kolme kokiksella blandattua brandypaukkua ja yhden saunaoluen. Tosin otin nk rynnäkkökännin vaikka en ollu ees kännissä. Hetken ulkoilu haravoinnin merkeissa tasoittavalla tölkillä auttoi ja taas elämä voittaa.

6 tykkäystä

Ei hitto mitä typeryksiä. Toivottavasti hävettää.

12 tykkäystä

Jos vähänkään kieliä osaa niin tuosta kyllä on varoituksia ko. paikassa.

1 tykkäys

On kyllä taas juntit vieneet suomikuvaa maailmalle. Aina saa hävetä.

En tiedä kumpi on junttimaisempaa, tai no tiedän, mutta kyllä tuo kommenttiosiokin on melkoisen junttimaista.

Iltalehden kommenttiosio on yksi iso avomielisairaala.

10 tykkäystä

Afrikan tähti -jutut lensivät roskakoriin. Tähänastiset keskitysleirijutut jääköön, mutta pitäkää nyt kuitenkin mielessä, ettei tämä ole politiikkaketju.

10 tykkäystä

Nyt se sitten alkoi.

Puoli vuotta umpipimeää. Kylmää. Märkää. Loskaa. Räntää tai lunta (sekä maassa että takin sisällä ja kengissä, vaikka kuinka pitkävartiset saappaat olisi). Liukasta. Sormet, nenä ja varpaat umpijäässä koko ajan.

Auton kaivamista lumen alta, harjaamista ja ikkunoiden raapimista.
Kaikki liikkuminen hankalaa ja hidasta.

Juuei. En tykkää talvesta.

5 tykkäystä