Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Se karaisee luonnetta jos joskus tuntuu edes vähän epämukavalta.

Minua niin vi… harmittaa turhasta valittaminen, että kirjoitan sen tähän ketjuun. Täytyy vain tehdä ratkaisuja ja tulla onnelliseksi: Jos ei tykkää talvesta, muuttaa Saharaan, jos ei kestä Tapparan tekemisiä, alkaa kannattaa Ilvestä.

Edit: No, miten sinä @MoodyBlue nyt noin suutahdit? Ainiin se jäätynyt nenä tietysti vaikutti asiaan (vitsivitsi). Eihän minua oikeasti vi…ta, lähinnä huvittaa vain aika moni juttu tällä palstalla. Eniten harmittaa se, että oikeat Tapparan kannattajat ovat niin harvassa. Sellaisina itseään pitäviä kyllä löytyy. Loukataan, puukotetaan ja pilkataan Tapparassa toimivia, se kyllä harmittaa. Jokuhan saattaa nähdä vaikka niinkin, että minä toimin samoin palstalaisia kohtaan. (?).

4 tykkäystä

Ja jos kaikki, mitä muut kirjoittavat tappara.co-palstalle, v****ttaa noin paljon, niin kannattaa pysyä pois palstalta.

2 tykkäystä

Vi…taa syksyn dissaus. Syksy on hienointa aikaa vuodesta. Aika vähissä kyllä harmitukset. Kiva ruveta suunnitteleen jo joulukortteja.

4 tykkäystä

Juuri tänään puhisin kaupassa, että miks jouluhössötys on jo päällä. Kaikista pahintahan siinä on, että sehän alkoi jo syyskuussa. :joy:

Joulu on itessään iha jees juhla mutta se kaikki touhotus ja hypetys alkaa aivan liian aikaisin mun makuun.

No todellakin sama. Hiukan ehkä sarkasm. Sais jo joulukin olla ohi!

1 tykkäys

Vanhalla Joulupukilla on muisti heikentymässä ja häntä täytyy muistuttaa joulun tulosta aina vain aikaisemmin, ettei se mene huomaamatta ohi. Muistan ajan, kun joulun markkinointi alkoi vasta kuukausi ennen joulu.

3 tykkäystä

Umpipimeää joo, mutta tota loskaa ja tollasta ei tule taaskaan ennen tammi-helmikuuta.
Ilmastonmuutoksen hyvä puoli on se, että talvi tulee täälläkin nykyään brittiläisenä kylmänä vesisateena. Vasta lopputalvesta tulee lumi.

Eikös Kehräsaaressa tavannut olla ympärivuotinen joulukauppa vai muistanko ihan väärin?

Kivijalassa siinä lännen puolella parkkialueen vieressä.

1 tykkäys

En ole käynyt. Pitää yrittää ottaa jonain kesänä ohjelmaan!

Sitä ei enää ole, mutta muistaakseni siellä oli moinen vuosia.

1 tykkäys

4 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Jääkiekkolehti lakkautetaan

Ei se nyt maailman kauhein asia ole, jos saksan taitaminen on maassamme hiipunut. Hieman sekin kyllä harmittaa. Mutta tässä on jo kyse yleissivistyksen puutteesta. Virkamiehellä eli sitten naisella. Siis Suomen koululaitos, onko se kaikkien kehujen arvoinen. :frowning:

3 tykkäystä

Harmittaa miehen puolesta aika helvetisti.

V*tun sairasta touhua sairaalta ihmiseltä.

6 tykkäystä

Tosi inhottavaa toimintaa. Viitsitty oikein tehdä “mukavasti” leviävä seos! Sitähän tässä kai mietitään, miksei naapuruston autoihin ole koskettu. Onko sittenkin jotain henkilökohtaista.

Ihmettelen miten Lukonmäki on muka Hallilaa. Lukonmäki rajoittuu lännessä Hervannan valtaväylään. Hallilassahan on kai ollut jokunen tapaus hiljattain, joten siitäkö on tämä assosiaatio peräisin. Hallila on Hallila ja Lukonmäki on Lukonmäki.

Puhelinmyynti, jossa et saa suunvuoroa. Ei ole kohteliasta, ja tun ärsyttävää. Tuli sanottua ensimmäistä kertaa pahasti, kun en halunnut puhua päälle. Kontaktoitavaa voisi kuunnella, niin ehkä voisi päästä kauppaankin.

6 tykkäystä

Ai joku jaksaa kärsiä tuollaisesta vielä nykyään:

https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

1 tykkäys

Siinä puhelimessa on se punainen nappi. Sitä olen yrittänyt vaimolle jo pitkään opettaa, mutta vaikealta näyttää. :wink: Heti kun selviää, ettei asia sinua kiinnosta, kerrot sen lyhyesti, toivotat hyvää päivänjatkoa ja napista luuri kiinni. Ei siinä tarvitse enää vastapuolelta mitään hyväksymisiä anella. :wink:

Tiedän etteivät jotkut vastaa tuntemattomiin numeroihin lainkaan. Ja onhan mahdollista laittaa semmoinen markkinointikieltokin. Mutta jokainen tyylillään. Itse käytän tuota kertomaani tapaa, otan ohjakset käsiin ja lopetan puhelun kohteliaasti mutta päättäväisesti. Säästyy soittaneeltakin aikaa ja energiaa seuraavaan asiakkaaseen. :slight_smile:

7 tykkäystä

On siellä fiksuja myyjiäkin, en nyt varsinaisesti ohjeita kaivannut miten toimia. :wink: Työtään tekevät, ja joskus jotain tilannutkin. Riippuen tilanteesta toimin eri tavoin, huonolla hetkellä luuri korvaan. Markkinointikielto mulla on joskus ollutkin. On voimassa vaan sen 3v ja pitää uusia. Ei siis ärsytä puhelinmyynti sinäänsä, vaan tietyn tyyppiset puhelinmyyjät.

Mulle soitti kerran puhelinmyyjä perään ”parisuhdepuhelum” (siis sellaisen tarkistuksen, puhuinko totta :sweat_smile:

Olin ajamassa duunista hirveellä kiireellä tärkeisiin treeneihin ja koska myös odotin yhden asiakkaan tärkeätä puhelua, vastasin outoon numeroon. Sanoin myyjälle, että ”kiitos ei, arvostan soittoa, mutta hirvee kiire juuri nyt”. Katkaisin puhelun, etten varaa linjaa turhaan.

Samassa soi puhelin ilman numeroa. Koska edelleen ite odotin tärkeetä puhelua, vastasin. Siellä oli samainen myyjä, joka aloitti heti: ”eiks sulla pitänyt olla muka kiire?!?” Siihen vastaain enää:
”Luuletko tosiaan, että enää sulta ostan yhtään mitään?”, niin sehän löi puhelimen korvaan mulle :sweat_smile:

Jos ei olisi ollut kiire, olisin soittanut ihan v**tuillaksenikin perään. Treenien jälkeen asia ei ollut enää tärkeä, mutta erikoinen/ hauska kylläkin :joy:

8 tykkäystä