Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Nyt kun on nähnyt kuvia ja videoita areenan avajaisista niin harmittaa, ettei tullut ostettuja lippuja sinne.

2 tykkäystä

Autoa pesettämässä… Eka paikka Teboil kiinni, seuraavassa Abc aivan tautisen pitkä jono, seuraava Abc rikki, seuraava Teboil kolme autoa ennen mua, siis tähän jonoon. Mutta voi perkele kun tää kone on hidas. Ois vaa kantsinu jäädä siihen ekaan apsiin, oisin jo kotona. No meneehän tää tässä…

2 tykkäystä

En tiedä missä asut, mutta itsellä ollut pari vuotta BossGlossin jäsenyys. 33 € / kk ja auton voi pesettää vaikka joka päivä.

Jonot menee sukkelaan. Tänään oli noin 15 autoa jonossa edellä ja pesuun pääsin 10 minuutissa. Usein jonot on vaan pari-kolme autoa, eli linjalle pääsee heti.

Pesulat on Lokomonkulmassa, Elon liikekeskuksella, Ideaparkissa ja ilmeisesti Linnainmaalle on tulossa uusin.

Kun tuota olen ruvennut käyttämään, ei jonottaminen normipesuun tulisi enää mieleenkään.

1 tykkäys

Näin siis tääl Turuus. Ollaan ny reilun puol vuotta tääl asuttu rivarissa ja automaatteja tarvii käyttää. Aikasemmin pesty lähes aina omakotitalossa käsin.

Äh. No ei se sivistys ole sinne saapunut tässäkään muodossa :man_shrugging:t3:

No onhan täälläkin varmaan pesuloita joihin saa kk- maksulla rajattomasti pesuja, mutta mulla ei ole tarvetta hinkata tuota vanhaa kärryä joka toinen päivä.

Salibandyn MM-kisat menivät pojan kanssa ohi, kun jouduttiin karanteeniin. Ensi viikolle oli varattu hotelli, että päästään keskustaan (Turku) katsomaan ilotulituksia. Näillä näkymin nekin perutaan, joten leuka rintaan ja etiäpäin.

Hiihtolomaksi on varattu hotelleita pitkin Suomea ja piti mennä katsomaan monelle paikkakunnalle jääkiekkoa (ml. ensimmäinen ottelu Nokia Areenassa). Saa nähdä miten käy sen kanssa.

5 tykkäystä

Vituttaa tällaset tyhmät ihmiset. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Tässä tietysti jalo eläinkin pääsi hengestään.

9 tykkäystä

Se ihminen, joka lähetti huonosti suomea puhuvan vaimoni sairaalasta kotiin ei-KELA-taksilla. Toivottavasti saa silti korvaukset takaisin, kunhan saa ensin sen oikean lomakkeen lääkäriltä. Tuli nelinkertainen lasku, kun en itsekään päässyt hakemaan.

4 tykkäystä

Hiihtouralla kävelevät ihmiset. Satoja kilometrejä vedetty verorahoilla kevyen liikenteen väyliä ristiin rastiin ja pakko silti tallustaa pilalle ne latupohjat, jotka hyvällä tuurilla muutaman viikon ovat hiihtokunnossa.

17 tykkäystä

Sähköhammasharjat. Universumiin mahtuu ilmeisesti vain yhden mallinen laturi, nimittäin pöytämalli jossa on niin lyhyt johto ettei se yletä pistorasiaan. Sen lisäksi näissä laitteissa on akku joka menee huonoksi muutamassa vuodessa ja vaihtaminen on tietysti tehty mahdollisimman vaikeaksi. Tekniikka lienee ylipäänsä jostain 90-luvulta. Vaihtopäiden hinnoittelusta en jaksa edes mainita.

8 tykkäystä

Vaihtopäät tilattu Kiinasta :wink:

Vaikkakin itsellä on ollut Spotify ennenkuin sitä sai Suomeen feikkaamalla osoite Englannin toimistolle niin kyllä mulla on ikävä aikoja kun Epekselle mentiin plaraamaan cd-hyllyjä, notta mitähän täältä nyt tarttuisi mukaan.

2 tykkäystä

Swamp musicin tiskille kuuntelee levyjä.

1 tykkäys

Itse käyn edelleen ostamassa vinyylejä.itse käytän suoratoistossa qobuzia ja CD levyjen osto on nykyään suoratoiston myötä loppunut.

1 tykkäys

Mietin, että kirjoitanko vai enkö, mutta menköön nyt.

Voi helvetti, miten paljon vituttaa katsoa tuollaista upeaa isoa areenaa ilman katsojia. Saatana.

14 tykkäystä

Joo, ei se Areena tuommoiseen ole tarkoitettu. Mutta onneks se ei ole lopullista.

2 tykkäystä

Ei vai? Jännä homma…

No, harmittaa silti.

2 tykkäystä

Tuli tuossa aamusella kanssa-autoilija perään. Menee omasta autosta puskuri vaihtoon. Ketään ei sattunut, koska vauhti oli hiljainen, mutta ärsyttää kaikki ylimääräinen jumppa tällaisten takia.

11 tykkäystä

Vahvasti myös tämä.
Tääläpäin myös joku stanan valopää on samaan kohtaan eräälle pururadalle tehdyn ladun alamäkeen roudannut hiekkaa ainakin 3kertaa nyt, vielä ei oo onneksi mitään sattunut mut tollaselle touhulle pitäs äkkiä saada stoppi ennen ku jotain sattuu pahasti…

7 tykkäystä