Tosta voi jo tehdä ihan hyvin rikosilmoituksen, tuollaiseen paskaan on kuollut ihmisiä.
Joo kyllä ilmeisesti asia kaupungin tiedossa ja rikosilmoitus vähintään tekeillä mitä keskustelua seurasin, joku riistakamerakin varmaan tuohon paikallaan
Se on hienoa, että toisila on liitua millä piirtää. Mutta kaikilla ei. Ja julkinen keskustelu on kaikkien nähtävänä. Lähinnä viittaan pelipaita keskusteluun.
Mikäs siinä on väärin? Minusta on hyvä että ne kellä on rahaa myös käyttävät sitä. Sillei maailma pyörii, ja talous kasvaa. Mitä siitä tulis jos ne sullois sukan varteen, ei niitä hautaan kannata viedä.
Niin, kuten sanoin,tuntuu itsestäni turhalta pröystäillä. Voi myös yksityisviestillä kysellä esim. paitakaupoista.
Ei tuossa nyt omissa kirjoissani mitään pröystäilyä ollut ja itse kysyin ihan mielenkiinnosta.
Kiitos asiallisesta vastauksesta, mutta pyytä7sin huomioimaan, että kaikilla tällä palstalla ei ole taloudelliset resurssit samalla tasolla. Jos jokin asia esim.paitakaupassa kiinnostaa, niin senvoi kysyä yv:nä. Hintahan muuten löytyy Huuto.netistä
Ei se, että kaikilla ei ole samoja taloudellisia resursseja voi täällä estää keskustelemasta paitaostoksista.
Auto-ketju varmaan pahin on, siellä tilaillaan koko ajan uusia autoja.
Itsellä ei ole tuollaisia rahoja, mutta mua ei haittaa tipan vertaa, jos jollain on ja se sitä käyttää. Ja kertoo julkisesti.
En ymmärrä miksi just rahasta ei saisi puhua, ilman että siitä pahastutaan. Samalla logiikalla voisi pahastua jos jollakin on perhettä, vaimo, tyttöystävä tai vaikka terveyttä. Aika erikoista…
Jos tämmöisen linjan ottaa, niin eihän täällä tulisi sitten kertoa mitään esim. matkoistaan tai vaikkapa uudesta autosta.
Yksi asia mitä itse tuossa huutokaupassa ehdin miettiä oli se, että toivottavasti jotkut ei siellä pistä sileäksi perheen ruokarahoja. Tarkoitus on hyvä, mutta joillain voi tunnetusti lähteä käsistä. Velkaa velan päälle. Ei mitenkään tavatonta sekään. Pröystäilyä vai ei. Maailmaan mahtuu monenlaista ja se olis syytä hyväksyä. Ollaan edes iloisia siitä, että Tappara sai pikkuisen lisää rahaa kassaan.
Nyt kun TAMKilainen teki tutkimuksen Tapparan seuraamisesta niin seuraava voisi tehdä tutkimuksen Tapparan seuraajien sosioekonomisesta asemasta.
Totta kai saa puhua ei siinä mitään. Oma taloudellinen tila on ihan hyvä ja 80-luvun Apu-paitakin löytyy seinältä. Mutta tälläkin forumilla on varmasti niin paljon lukijoita, jotka eivät voi muuta kuin unelmoida noista paidoista. Toki se on reaaliteettia tuoda summat julki, mutta itsepidän turhana “leuhkimisena” psljonko voi sijoittaa. Varsinkin jos muutama heniklö tätä pohtii yleisellä puolella.
Ei täällä nyt kukaan leuhki, ihan asiallisesti tuossa kirjoiteltiin, että paljonko niistä paidoista piti maksaa.
Onhan täällä aiemminkin ollut Tapparan tukemisesta juttua ja rahasummistakin oli puhetta. Eikös siinä joulukeräyksessäkin joku laittanut vastikkeetta 300 euroa “pataan” useimpien tyytyessä kymppiin tai kahteen. Ei tainnut mitään negatiivista meteliä tuosta nousta. Iloisia oltiin.
Itse hieman odotin, että tämä paitahuutokauppa olis täällä jo ennakolta herättänyt enemmän mielenkiintoa ja spekulointia. Mutta ei. Ajattelin silloin tämän olevan peliä, jossa ei haluta oikein paljastaa kortteja.
Summa summarum: Eiköhän rauhoituta ja nukuta yö hyvin. Luulen sen auttavan. Aika usein näin käy.
No rikkaiden on helppo nukkua yönsä hyvin. Mutta ei meidän köyhäkaulojen
Miksi edes kirjoitan tähän toicciin, kun yllä mainittu keskustelu ei herätä tunteita? No siksi, että olen vielä valveilla ja kohta tippuu mustaa jäähän. Dallas vs. Florida. Pitäisi nukkua mutta on tuo niin maukas suomalaissetti, että josko sitä edes ensimmäisen erän? Se harmittaa. Nukkua pitäisi.
Se on ihan tutkittukin, rikkaat nukkuvat paremmin. Ja niillä on vielä rahaa kaikkiin helvetin älykelloihin ja -sormuksiin, millä voivat kyylätä nukkumistaan.
Onhan nuo kulutuspäätökset samalla myös valintoja. Joku lyö tonnin vuodessa tupakkaan ja alkoholiin, joku toinen kerralla saman summan paitaan. Mutta molemmat käyttävät siis tonnin vuodessa johonkin itselleen mieluiseen toimintaan.
Ja joo, itse unohdin koko myynnin, joku 60-luvun paita olisi saattanut kiinnostaa.
Kyllä elämä on huonossa jamassa jos tarvii untakin seurata jo kellosta tai sormuksesta