Parin päivän lämpimät ilmat toivat lumet katolta ja totta helvetissä putoso suoraan satelliitti antennin päälle. Ei sitten näkynyt snookeria Eurosportilta, onneksi näkee vähän Kutoselta tänään ja huomenna
Ei lumiesteitä?
Ei suoratoistolle palvelua?
Konesaumakatto jossa vanhanajan jalkarännit. Lumi tulee tämmöisellä kelillä yli kun sitä on paljon.
Kaverin kanssa luvattiin kausarit lainaan Tappara-Ilves-peliin 12.2 ajatuksena, että mennään isommalla porukalla Areenan Stefansiin, mutta nyt kun yritti ryhmälle ostaa lippuja niin sepäs onkin loppuun myyty.
Nyt tarttee keksiä joku Plan B, kun ei viitsi perua lupausta kausareiden lainaamisestakaan. Olisikohan niitä Areenan puoleisia hotellihuoneita vapaana…
Huomatkaa yltiöpositiivisuus, että tuolloin halliin pääsee.
COVID-19!!!
Ny rupeaa mitta täyttyyn!!!
Parin viikon työstressi laukesi iltapäivällä lievänä migreeninä, ja nyt on sellanen puolikuollut olo. Ärsyttää.
Se on korona, soita läheisillesi.
Näin viikonloppuna pitää ajatella posin kautta. Se on työstressiä. Moni ottaisi mieluusti sen migreenin.
5 viestiä siirrettiin ketjuun: Wordle, Sanuli ja muut sanapelit
Ottaa päähän aivan suunnattomasti ihmiset, jotka selaavat kuntosalilla olleessaan kaikki mahdolliset somet yms. läpi varaten samalla kuntosalilaitteita. Tehdään yksi sarja ja sitten istutaan kaksi minuuttia varaamassa yksi laite selaten kännykkää.
Lisäksi, kun on vielä tammikuu niin kuntosaleilla on jo valmiiksi kaikki uudenvuodenlupauksia tehneet aiheuttamassa tungosta.
Eikä edes 2 minuuttia riitä… itse on ehtinyt jo tehdä jo useamman liikkeen valmiiksi muilla laitteilla, kun vielä se sama tampio istuu puhelin kädessä siellä samalla laitteella. Eikä puhettakaan, että olisi vielä lähellekään “valmis”…
Niin siis pitäiskö sarjojen väliset tauot vapauttaa laite, eli purkaa painot ja päästää muut laitteelle, sitten odotella että seuraava lastaa painonsa ja tekee sarjan ja purkaa painot. Kuulostaa pöljältä. Onneksi omalla kotisalilla saa notkua sarjojen välit laitteella.
Älkää valittako, te sentäs pääsette kuntosalille!
Ps. Huumoria
No ei, riippuu laitteesta. Jossain sellaisessa, missä on vapaa pakka, voi hyvin antaa tilaa, mutta ei missään penkissä.
Minulla on tapana kysyä, että meneekö vielä kauan tai onko paljon jäljellä. Se toimii yleensä.
Joo sitä vähän ihmettelen, ettei siellä voi suuta avata ja kysyä. Harmittaa ihmiset jotka ei suutaan saa auki jos jotain asiaa olisi. Itse en salilla ole aikoihin käynyt, kun hommasin kotiin tarvittavat vehkeet. Silloin kun kävin niin en tämmösiin ongelmiin törmännyt. Voi käydä kysyyn, että onko kesken, eikä mököttää. Voihan se olla ettei tällä laitteella notkuvalla ole tietoa, että muitakin olisi käyttämässä tätä, tai sitten on kusipää, sekin tietysti mahdollista. Kysyyn vaan rohkeasti.
On kysyttykin ja on tullut vastaukseksi, että on kesken ja menee vielä “hetki”. En ihan näe miksi siellä pitäisi notkua siis ihan vartinkin verran samalla laitteella, kyllä yleensä sen sarjan luulis saavan valmiiksi vähän nopeammin…?
Siitä tyhmä vastata näin, että olen asiasta kanssasi samaa mieltä. Kuitenkin esim. penkkiä tehdessä, joita muuten löytyy omalta saliltani ruhtinaalliset yksi, on vaikea antaa tilaa. Lisäksi kun tauot ovat 2-3 minuuttia pitkiä ja sarjoja kuusi tai peräti kahdeksan, niin siinä menee aikaa. Lisään tosin, että yritän itse ruuhka-aikana pyrkiä vähän nopeuttamaan tai tekemään lyhyemmin.
Suurin osa porukasta käyttää levytangoissa ja painoilla lastattavissa laitteissa niin pieniä painoja, että niiden vekslaaminen tarvittaessa ei aiheuta mitään haittaa. Tätä samalla laitteella vuoron perään reenaamista on pienemmillä saleilla tehty aina.
Itseäni taas häiritsee voinko äkkiä tehdä välissä -kyselijät. Itse kellotan tauot laitteesta riippuen 1-2 minuuttiin ihan tarkoituksella. Kaikki eivät osaa odottaa vuoroaan.
Toki ymmärrän ärtymyksesi. Varsinkin halpissaleilla kaikille etiketti ei ole selvillä. ”Pro tason” saleilla asia on eri.