Viuhuukohan takki taas, jos mennään jatkoon.
Tv- ja radio-ohjelmien mainokset “sinä olet täydellinen juuri tuollaisena, muttet kuitenkaan ilman tätä meikkiä-hiusväriä-vaatemallistoa-kosteusvoidetta”.
Spämmit ja trollit netissä.
Noin viikon uutisissa oli lobbauksesta, ja sen aiheuttamista monista ongelmista.
Sananvapauden taakse piiloutuminen.
Valtionyritysten yhtiöittäminen. (Viimeisimpänä yritettiin neuvoloita?)
Hakametsän dj
Koko joukko sanontoja esim.
Vihaajat vihaa
Porkkanaankin voi tukehtua
Ei tippa tapa
Nuija!
Ja kaikkein pahin kaikista koskaan keksityistä olevaisista asioista maan päällä:
Love live laugh
Se, kun tasapainoyhtälöryhmästä tulee koko ajan 0=0:aa. Taidan palata harkkatyön pariin heti huomenna.
Tero Lehterä ärsyttää päivä päivältä enemmän. Mistäköhän johtuu ?
Tyttären voimistelukisat venyyyyy ja ei kesken voi lähtee. Alkaa pahasti näyttää siltä että ekaa erää ei ehdi näkemään. Ei kuitenkaan ihan vituta, mutta harmittaa kuitenkin. Forza Tappara!
Jääkiekon kiinnostavuus lopahti tänään hieman siinä viiden jälkeen kun Haapala iski kiekon pussiin.
En ole hankkinut koskaan mökkiä.
Vuokraan niitä sieltä täältä ympäri maailmaa mieluummin.
Eniten harmittaa esittelykuvissa tälläiset “esittelykuvat”
Ihan kuin nyt valinnan tekisin jonkun fu…g kukan perusteella.
Ps.
Älkää hankkiko mökkiä. Sen hinta-käyttösuhde Suomessa on useimmiten kuin moottoripyörällä tai purjeveneellä. Maailmalta saa makeita mestoja todella sopuisaan hintaan.
@Maikkeli tuossa on vedetty se moderni mielikuvamarkkinointi jo todella abstraktille tasolle. Yleensä tuotetta on korkeintaan paranneltu ja tehty muutaman otoksen paremman näköinen kuin karmea todellisuus, mutta tässä tapauksessa on menty vielä pari askelta eteenpäin ja jätetty koko tuote jo näyttämättä. Saattaa olla kyllä yksi asia, joka vaikeuttaa itse bisnestä.
No vaihtuiko kaverin vaimon mieli taas?
Vaihtui perinteiseen no ei mua jääkiekko oo koskaan niin kiinnostanut. Toivoin sit vaan että Ilves pääsee sääleihin ens vuonnakin, kun siellä on niin mahdottoman hianoo.
Kalkkiviivoilla jäi luu käteen uuden työpaikan kanssa. Se ei niinkään vit… harmita ettei nyt tärpännyt, mutta se että ensin on monta kertaa saanut vakuutella kompetenssiaan joillekin tekopirteille HR -osaston naisille, ja lopulta kun soittavat päätöksestään niin jumalauta kehtaavat sanoa syyksi että “meillä oli paljon nuoria ja innokkaita hakijoita ja sellaisen kanssa me päätettiin mennä eteenpäin”.
Olipas tökerösti hoidettu…
Kun et muista tarkistaa kuntosalin varaus tilannetta… Tunnin alkuvenyttelyt tähän väliin.
Hirmu paha homma, varsinkin kun kylmä lihas pitäs päästä yllättämään…
Olenhan minä tietysti “vanhanaikainen” yms., mutta kyllä itse pidin ajasta, jolloin haastattelijat ja työpaikasta päättäneet olivat rekrytoivia/tulevia esimiehiä. Eikä mitään HR:n rekrytointirobotteja, joilla on tiedossa “oikeat vastaukset” ja oikea kontakti esittelyvideota kuvaavaan kameransilmään. Nyt varsinkin jos joutuis entisiä työpaikkojaan hakemaan, ei olisi kai mitään mahkuja. Onneksi Telenokiaankin hain 1980-luvulla, sieltähän se mun pisin uraputki alkoi. Firman nimi vaihtui, mutta pitkään porukka vain kasvoi… Myöhemmin rupes sitten HR:t ja YT:t tulemaan tutuksi. Onneks nyt alkaa hommat olemaan “voiton puolella”.
Jatkoajassa erään tapparalaisen hinkittelyt. Jos vaikutat täällä Eyeore niin tuus ny ite selittään. Tätä myötähäpeää ei kestä.
No oli kyllä.
Mutta oppipahan tuostakin taas ainakin sen, kuinka ei kannata käyttäytyä.
Vaikuttaa se täällä. Hänhän on oikeastaan erittäin fiksu, asiallinen ja analyyttinen kirjoittaja kunnes kynä pääsee sauhuamaan HIF… hinkistä.
Itse en kauheasti jaksa tuosta mieltäni pahoittaa, kun miettii niitä kaikkia “lempinimiä” mitä Tapparasta käytetään vähän siellä sun täällä ja erityisesti jatkoajassa.
Sama. Itseäni lähinnä nykyään huvittaa se että tuo “hinkittely” termi on tarttunut muihinkin jatkiksen kirjoittelijoihin, ja termistä on tullut lähinnä väsynyt läppä.