Just näin. Pistää oikein naurattamaan välillä kun tuota jatkoaikaa lukee että kuinka siellä näppiksen äärellä kuuppa savuaa kun yritetään väkisin keksiä uusia hassunhauskoja nimiä. Esim. mouhippara on yks mun all-time suosikeista.
edit. tuo saattoi olla naapurin foorumiltakin mutta jokatapauksessa, you get the picture.
Tsemppiä. Mulla aikanaan ensimmäinen iso rakkaus jätti kesken armeijan.
Isäni sanoi suomalaisen miehen tavoin. “Minä jo pelkäsin, että sinä jäät ensimmäiseen aukkoon jumiin, parempia tulee aina vastaan. Jos hän kokee, että sinä olet hänelle liian huono, niin ajattele, että hän on vielä huonompi sinulle”.
Paras viisaus mitä minulle on koskaan sanottu ja tässä jaan sen nyt sinulle.
@Oijennus näinpä. Itse aina ajattelen, kun tulee työhaastattelusta tjms. ns. huono tulos, että se on lopulta omaksi eduksi. Maailma on täynnä paikkoja, jotka arvostaisivat palveluksiani todella paljon. Ja tällä hetkellä olen todella hyvässä (tosi lyhyessä) pätkäduunissa ja siellä on mennyt todella hyvin ja meidän panokseen ollaan oltu tyytyväisiä. Kun et saa yhtä - saatat päästä toiseen, josta saatkin paljon enemmän.
Naapurin ukko, jolle ei käy puolen tunnin siirto myöhäisemmäksi taloyhtiön lauantaisaunavuoroissa. Hänelle on luvattu lauantain viimeinen vuoro, kun tekee taloyhtiölle jotain juttuja, mutta 19:30 siirto klo 20:00een ilmeisesti romuttaisi hänen rutiininsa, kehonsa ja mielensä. Että voikin elämä olla vaikeeta eläkeläismiehelle, en voi kuvitellakaan. Istuu siellä joka tapauksessa ylimääräisen tunnin-kaksi vähintään.
No, sain sitten vuoroni perjantai-iltoihin. Toivottavasti ei vuorotöihin joudu.
Ei. Olen vielä enemmän ymmälläni, eikös viime vuonna ollut paljon pidempään. Onko siä ilveshenkisiä päättämässä, ja alkaa tuleen paha mieli, kun joka kevät on Tapparaa näkyvillä.
Tuo juttu oli jäänyt lukematta.
Puolueiden kunnallisvaalimainokset. Hei, nyt on tosiaan kunnallisvaalit tulossa, ei eduskuntavaalit. Samoin esim. meneillään olevan puheenjohtajatentti, keskustellaan sellaisista aiheista joista päättää eduskunta. Ei kunnanvaltuustot.
Kaipa niillä pomoilla joku yleinen linja kuitenkin on. Jos täysin amatöörejä päästettäis telkkariin hermoilemaan, niin se olis kyllä vaivalloista katseltavaa. Taikka sitten hyvinkin hauskaa, mene ja tiedä.
Muo vi…aa tällä palstalla ne jotka liputtelee takuuvarmasti omien kommentteja mutta jättää liputtamatta vierailevien tähtien kommentteja.
Joku raja tuohon vieraskoreuteenkin.
Viime vuonnahan patsaat taidettiin pukea vasta mestaruuden jälkeen toisin kun kaudella 14-15 jolloin ne oli jo finaalien aikaan puettuna. Perusteluiks sanottiin että patsailla saa olla paidat päällä vain rajallisen ajan, mutta ei taidettu mainita mikä se rajallinen aika on.
Tämä. Vaikea ymmärtää muutenkin aikuisia ihmisiä jotka herjaavat, loukkaavat tai uhkailevat tuntemattomia ihmisiä, oli aihepiirinä sitten urheilu, uskonto, politiikka tai mikä vaan.
Kannattaisi aina miettiä että mitä haluaa sanomisillaan saada aikaan ja mitä niillä voi saada aikaan. Muuttuuko ottelun lopputulos tai vaihtaako IFK-fani “värejä” jos nyt sanon että IFK on paska ja toi IFK-fani tossa on vitun ämmä? Ei ja ei. Parantaako se omaa oloa? Ei. Sen sijaan teen itsestäni pellen ja kaiken lisäks olen tuhlannut aikaa ja energiaa ihan turhaan ruikuttamiseen.
Samaa voi soveltaa elämän muihinkin osa-alueisiin, ei se suvakki-poliitikko ala vihaamaan mamuja vaikka uhkaisinkin tappaa sen eikä se maahanmuuttaja palaa kotimaahansa vaikka haukkusinkin sitä ■■■■■■■■■■■ muslimi tuskin luopuu uskostaan vaikka sitä pilkkaisinkin eikä se poliisi peru sakkoa vaikka sanonkin sitä siaksi. Bussikuskikaan ei jarruta ja peruuta ottamaan mua pysäkiltä kyytiin vaikka huutasinkin perään että se on maksullinen seksin ammattilainen. Kukaan ei hyödy moisesta rutinasta mitään mutta moni ihminen saattaa pahottaa mielensä, ja jos se on sitä mitä yrität, on syytä katella peiliin ja miettiä omaa asennetta vähän syvemminkin.