Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Pitikin alkaa sluibailemaan statiikassa viime metreillä. Nyt hämmästelen, että mitäs nämä ruuvi ja köysi ovat. Ja jatkan hämmästelyä kahen ja puolen tunnin päästä. Tentti on aamulla. Onneksi siitä ei tarvi saada enää kuin 4,5/15 pistettä.

4 tykkäystä

Suomen Eduskunta.

Tuntuu edustajia kiinnostavan Suomen asiat:

12 tykkäystä

En minäkään töissä kävisi, jos saisi saman rahan kotiin…tai missä nyt ikinä olisikaan.:wink:

1 tykkäys

Tuokin määrä riittäisi hyvin “edustamaan”. Muut mäjelle, siinä on hyvä säästökohde.

Allergiat. Vaikka nyt on helpoin kevät vuosiin, niin silti silmät ja pää aivan tukossa. :mask: Ja lääkkeet väsyttää.

Allergiaoireet eivät v.tuta läheskään niin paljon kuin allergialääkemainokset radiossa. Suomalaisten suosima, just six heinix…jne.

3 tykkäystä

Olin tänään kävelyllä äitini nykyisen kotikaupungin kaduilla. Siinä tallustelin ja aloin suuntaamaan kotiin päin. Sitten vierelleni kaarsi auto ja mies kysyis itäeurooppalaisesti englantia murtaen mistä voisi ostaa moottoriöljyä. Mä ajattelin että älä nyt saakeli multa kysy, mä en ole paikallinen ja en pahemmin oo tutkinut missä myydään moottoriöljyä.

Koetin muistella ajo-ohjeita englanniksi ja sopersin että S-marketista voisi löytyä, ajakaa suoraan. Miesten lähdettyä tajusin että Tokmannista olisi varmasti löytynyt… No josko ens kerralla menisi paremmin ja toivottavasti miehet löysivät jostain moottoriöljyä!

Olen useasti käynyt päässäni läpi tuollaisia tilanteita mutta kotipaikkakuntani paikoilla. :sweat_smile: Nyt oltiin vähän sormi suussa. :laughing:

2 tykkäystä

Pahalle haisevat ihmiset samassa linja-autossa. Taas piti paikkaa vaihtaa, heti kun sellainen vapautui. :mask:

6 tykkäystä

Mutta se tunne kun istut ikkunapaikalla ja joku haiseva tulee siihen viereen. :joy: Sit täytyy rukoilla että oot nopeesti perillä.

1 tykkäys

Yksi parhaista puolista Helsingissä on erittäin toimiva julkinen liikenne. Tosin varsinkin talvella harmittaa kun juopot nukkuu ratikassa. Ei niistä yleensä muuta häiriöö ole kuin haju. Metro taas jostain syystä kerää kylähullut ja paikallisjunat on välillä täynnä nistejä. Busseista en keksi pahaa tähän hätään. Mulla on huono aamu, pitää poistua tästä ketjusta.

Tamperelaiset liikennevalot. Omien kokemusten mukaan ne toimivat huonoiten koko maassa, kun minkäänlaista vihreää aaltoa ei ole. Pystyisin tässä kertomaan lukuisia reittejä, joissa säännöllisesti joutuu pysähtymään kaikkiin liikennevaloristeyksiin reitin varrella.

8 tykkäystä

8 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Ohjeita parempaan elämään

Ravintolat, jotka lisää joka halvatun annokseen ruccolaa “koristeeksi”.

5 tykkäystä

Et sitten ole koskaan Valkeakoskella käynyt?
Siellä ne valtakunnan huonoimmin toimivat liikennevalot ovat.

3 tykkäystä

Kiky

7 tykkäystä

Kuhmon kaupunki. Yhdet (1) valot jootka järjestelee ruuhkia muutoin autioon keskustaan. Taannoin oli paikallislehdessä uutinen peräänajosta kun “ulkopaikkakuntalainen” autoilija pysähtyi punaisiin valoihin ja paikkakuntalainen ajoi yllättyneenä perään.

11 tykkäystä

Ylipäätän se, että joku istuu viereen vaikka tyhjiä paikkoja. :smiley:

3 tykkäystä

Nokitan tähän Lempäälällä.

Oma syntymäni ajoittuu aikaan, jolloin Koivisto oli presidenttinä, joten vaikka minulla ei hirveän hyviä muistikuvia herrasta ole niin olen tässä aamulla yrittänyt sivistää itseäni uutisia lukemalla. Menen MTV:n sivuille lukemaan Suomen tasavallan presidentin Sauli Niinistön puhetta Koivistosta. Pari lausetta luettuani alkaa kaiuttimista kuulumaan automaattisesti Nissan Qashqain mainos. Siis mitä helvettiä? Kaikkiin uutisiinko ne mainokset pitää tunkea ja miksi niiden pitää alkaa pyörimään automaattisesti? Sellainen semiliikuttunut tunnetila vaihtui kyllä välittömästi vihaan. Hieman pitäisi kyllä käyttää pelisilmää ja osoittaa kunnioitusta Presidentti Koivistoa kohtaan.

6 tykkäystä

No vi**u tämä! Mullahan on äänet pois normisti läppärillä ihan tuon takia. Voisin oletaa että on mahdollista tehdä jutulle sivu niin että siellä ei ole niitä mainosvideoita.