Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Jaahas…Huomenna alkaa sitten taas arki ja kaikki lomat pidetty.:confused:
Tämä ei harmita, tämä suorastaan vit*ttaa.:laughing:

2 tykkäystä

Oispa jääkiekkoa.

15 tykkäystä

Perjantaina.

1 tykkäys

Inttini tiivistettynä!

1 tykkäys

@Treppu Itse jouduin kuuntelemaan armeija-aikana pelit ja merisään Ylen kanavilta tai Hämeenlinnan paikallisradiosta (HPK-Tappara tai Tappara-HPK) pelit väärän sävyisten oranssien lasien läpi selostettuna. Tämä harmittaa vieläkin.

Ei ollut Ruutua, mobiilinettiä, foorumia (WAP oli tulossa!) ja muuta kätevää… Vain kasetti-Walkman ja siinä radio (tsiisus, että olen vanha!). Joskus pääsi Aamulehdestä tai Ylen tekstitv:stä katsomaan tulokset ja sarjataulukon…

Ilveskin taisi sinä aikana olla reilusti parempi ja ylempänä sarjataulukossa :cat:

Nyt harmittaa tuon ajan traumat ja se, että nykyään on liian helppoa :stuck_out_tongue_closed_eyes:

20 tykkäystä

Oliko silloin vielä vanha kunnon puhelinkoppi kasarmilla? Omana aikana oli enää betonipohja.

Kännykkäaika oli alkanut, mutta nyt ei ole mielikuvia puhelinkopeista … (Jollakin oli jo Nokian “banaani-puhelin”, joka myöhemmin tuli tunnetuksi Matrix-leffoista) :smile:

3 tykkäystä

Leikattiin viisaudenhammas tänään. Tämä särky sen jälkeen on ollut kohtuu vastenmielistä.

4 tykkäystä

Mä otin aikanaan ensin oikean puolen kokonaan pois ja sitten vasemman.
Kunnon lääkkeet auttoi asiaan.

Tsemppiä vain. Eipä ole tuokaan (tai minulla nuo hampaat) hammas enää häiritsemässä.

2 tykkäystä

Harmittaa aikuiset miehet jotka katsovat Salkkareita.
Kun en sitä itse seuraa, niin en huomaa katsoa kelloa koska saa soittaa ja kenelle.:confused:

4 tykkäystä

Tuossa kannataa olla huolellinen kommunikoinnissa jos otattaa vain puolet viisaudenhampaista. Kaveri kertoi anopilleen käyneen niin, että jättivät sille hampaat ja poistivat viisauden.

7 tykkäystä

En nyt viitsi anoppiin lähteä tässä keskustelussa.

Kaksi viisaudenhammasta kerrallaan lähti minulta. “Viisaus” on pysynyt stabiilina.

Anopista kuitenkin sen verran, että olisi pikku hiljaa aika lähteä katsomaan mitä jääkaapille kuuluu kotona…

5 tykkäystä

Niitä on hyviä vävypoikia ja sitten vävypoikia.

2 tykkäystä

Arvaa kumpi olen?

2 tykkäystä

Tiedän, se hyvä, mut aina ei kerkii.

2 tykkäystä

Kato nyvvaan, kun Suppo Taalasmaakin palas. :grin:

No niin siinä kuitenkin kävi että päätettiin ottaa aikalisä ja antaa vielä suhteelle mahdollisuus.

4 tykkäystä

Alkaa olla vähän nälkä, kun viimeks syöny ns. “kunnon lämmintä ruokaa” joskus tiistaina. Josko huomenna sitten kokeilisi. Pitsa-ainekset on jo valmiina odottelemassa. #viisaudenhampaanleikkaus

2 tykkäystä

Multa on viety yhteensä 6 viisuria. Mikä musta oliskaan tullut, jos ei olis viety?? Terv. Insinööri :laughing:

9 tykkäystä

Mulla oli nyt vasta eka ja hyvä että otettiinkin pois, kun oli joku tulehdus siellä kytemässä ja kysta joka myös poistettiin.