Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Hui! Hyvä, että poistettiin :+1:

2 tykkäystä

Ai…Mä olen luullut että niitä voi olla vaan 4kpl.:astonished:

Vähintäänkin diplomi-insinööri…:laughing:
Jaa miksikö? Siksi koska mikä ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi diplomi-insinööri.:grin:

3 tykkäystä

Hotellilla ei toimi Wi-Fi eikä edes dataroaming. Piti kävellä rautatieasemalle jotta pystyy selaamaan edes auttavasti nettiä. Näin Salzburgissa.

Täällä on muuten kiskobussit käytössä.

8 tykkäystä

Tuli vielä bonushampaat, kun oli ekat yläviisurit poistettu.[quote=“BlueOval, post:1397, topic:3828”]
Vähintäänkin diplomi-insinööri…:laughing:
[/quote]

Törkeetä panettelua! Minä olen oikea insinööri, enkä mikään diipadaapa :stuck_out_tongue_closed_eyes: :smile:

5 tykkäystä

Mua ärsyttää muuan Donald T sekä se, että ihmiset jaksavat edelleen olla hänestä kiinnostuneita :wink: .

Eli sulta lähti ensiksi maitohampaat ja sitten lähti viisaudenhampaat. :grinning:

1 tykkäys

:laughing:

2 tykkäystä

Venetsialaiset harmittaa. Ja varsinkin se, että saa ihmiset hyvän tekosyyn ampua raketteja.

Koira pelkää.

8 tykkäystä

Diiipadaapa? DI:t hallitsee aivan kuten Tappara, ei kahta sanaa.

4 tykkäystä

Oli pakko tykätä kun sain selvyyden, että mikä kolmas maailmansota on menossa.

Mikäs Roamingin estää? Joskus 10v sitten esim. Wienissa oli ihan hemmetin nopeat verkot vrt. Suomeen.

Olisko ollut joku illan kestävä häiriö. Seuraavana päivänä taas pelitti Wi-Fi sekä roaminginkin.

Kävimme aamulla mettässä ja totesimme, että vanhat hyvät ystävämme, hirvikärpäset (ei kärppäset) olivat palanneet reissuiltaan. Ei ne sinällään, mutta se mönkiminen niskassa alkaa v…aan ja kun yritän ottaa pois, niin se tarraa entistä tiukemmin.

8 tykkäystä

Mä oon tässä nyt 20 minuuttia odottanut, että pääsisi ilmoittautumaan laskuharjoitukseen, vaikka eiköhän sieltä ole jo parhaat paikat viety. Keväällä ei mennyt kertaakaan yli kymmentä minuuttia, ennen kuin päästiin palvelimelle.

E: Puoli tuntia…
40 minuuttia siinä lopulti meni, muttei onneksi ollut muutkaan päässeet läpi

Sunnuntaina urheilukentällä pari junnuporukkaa “alkulämmöillä”. Toinen porukka pompotteli palloa keskellä tartaania ihmisten juoksuradalla. Osalla älypuhelin kourassa.

Toisella porukalla oli valmentajat mukana ja jotain loikkia ne siinä teki ja löntysteli kerran pari kentän ympäri. Kuulin kun joku valitti, että ei jaksa. Valmennus keskittyi lähinnä älypuhelimen kanssa touhuamiseen.

En tiedä mitä porukoita oli, mutta kovin vakuuttavaa kuvaa eivät antaneet toiminnastaan.

2 tykkäystä

Leuka jumissa…

Saman huomasin tytön treeneissä viime talvella.Siitä kyselin tytöltä tapahtuuko tuota usein,vastaus oli:kyllä. Asia ei jääny mun osalta siihen,mutta ei siitä sen enempää.

4 tykkäystä

Majava on vielä fiksumpi. Syy: se sukeltaa sateelta piiloon…

1 tykkäys

Oliko ilveskin junnuja? Lahjattomat reenaa ym.

Ei tainnut olla Ilveksen eikä Tapparan junnuja. Ainakaan vermeistä en huomannut.