Christian Heljanko

Kyllä Heljanko koppejakin otti ja pelas hyvän pelin. Vastustaja sai vaan aika halvalla maalinsa, ehkä tänään vähän skarpimpi päivä👍

1 tykkäys

Niken maskia on kovasti kehuttu, mutta ei ole paha Chrisunkaan päivitetty maski.
Todella tyylikäs minun silmääni.

Ainakin jos päästettyjen maalien määrät pysyvät samansuuntaisina, niin saadaan kyllä hyökätä todella huonosti, jotta vältetään sarjapisteiden parempi kertyminen jatkossa.

9 tykkäystä

Kun tässä on jo parin pelin perusteella ehtinyt ahdistumaan pelitavasta ja valmennuksesta, niin annetaan nyt parin pelin perusteella posiakin; tuskin tarvitsee pelätä että tämä kausi maalivahtipelaamiseen kaatuisi. Molemmat esitellyt hienoja otteita, Nicke tosin vasta vain harkkapeleissä ja CHL:n puolella.

Mailapelissä tosiaan selvästi Domia edellä. Todella varmaan tekemistä ainakin näin maallikon silmin.

4 tykkäystä

Pikaisella otannalla väittäisin että rännikiekot pysähtyvät maalin takana paremmalla prosentilla kuin Domilla?
Olenko väärässä? Ping @Messi

1 tykkäys

Nyt en pysty kommentoimaan, kun en ole nähnyt kumpaakaan peliä. Myöhemmin sitten voidaan tuohon palata.

1 tykkäys

Aika kovat paineet Heljanko on itselleen kasannut haastattelujen perusteella. Ja nyt ei fokus pysynyt kasassa ja vaihtoon. 4 torjuntaa ja kolme sisään.

1 tykkäys

Mitäs se on haastatteluissa sanonut?

Crisukin on vain ihminen, tosin osin betonia, mutta kuitenkin

3 tykkäystä

On varmasti. Mutta minun mielestäni ja minun näkemäni mukaan viisi helppoa maalia mennyt.

3 tykkäystä

Asian voi kääntää niinkin, että ilman Heljankoa meillä olisi edelleen pistetili nollilla.

Asian voi kääntää aina niinkuin haluaa, mutta minua ei ole vakuuttanut.

3 tykkäystä

Itse en vain pidä siitä, että nostetaan aina maalivahti tikun nokkaan keskusteluissa. Varsinkin kun jokainen osa-alue aivan sepposen selällään.

3 tykkäystä

Heljanko takaisin maalinsuulle kolmanteen erään, katsotaan peli loppuun. Koitetaan välttää pelaajaketjuissa (tai muissakaan vastaavissa) keskustelua kesken pelin. “Ei arvostella keskeneräistä tuotetta.”

Ketju avattiin ajastetusti 28 minuutin kuluttua.

Laukausten koppaaminen B-pisteiltä näyttää olevan myrkkyä. Maalin edustalla sota-alueella hän on hyvä.

1 tykkäys

Heljangon kaltaista mailapeliä ja röyhkeyttä ei ole Tapparassa pitkään aikaan nähty. Hurjaa, mutta samalla viihdyttävää katseltavaa. En yllättyisi, jos a) jossain kohtaa rohkeus kostautuisi lahjamaalina b) hakisi maalia tällä kaudella.

19 tykkäystä

Huomas että voitto teki kutaa!

2 tykkäystä

Hyvin ottaa voitetun pelin jälkeen yleisön.
Jos Domi on varsinainen vekkuli, niin ei Chrisullakaan pipa pahasti päätä kiristä.

12 tykkäystä

Crisu on kuudentena maalivahtien tilastossa, vaikka joukkue on häntäpäässä. Ei huono.

17 tykkäystä