Et siis pelaamaan kuitenkaan halua? Totta kai hyväksyn pyynnön silti!
Onnistuu totta kai - pääset sitten ensimmäisellä kierroksella pelaamaan minua vastaan. Pistähän liittymispyyntöä tuonne Lichessin joukkueeseen. Mikä on käyttäjänimesi Lichessissä?
Kiitos @CliffyByro järjestämisestä! Tutkiskelen tässä kohta tuota ryhmää Lichessissä.
Samalla nimellä löytyy lichessistä, liittyi juuri lichessiin. https://lichess.org/@/Siiderikakkumies
Kyllä sitä taas pitää miettiä, mihin tuli lähdettyä. Nopealla vilkaisulla kaikkien muiden rating huitelee ainakin kilpikonnapeleissä jossain 2000:ssa. Itse taidan olla pikemminkin luokkaa 1300. Noh, opin kautta! En ole ikänäni pelannut yhtäkään kilpailullista shakkipeliä.
Komento takaisin. Lueskelin Lichessin päivitettyjä käyttöehtoja vähän tarkemmin, ja nykyään ei ole enää suotavaa käyttää rentoihinkaan peleihin toista käyttäjää, joten nimimerkki on imuri70.
Siellä yritettiin peitellä vahvuuslukuja - ovelaa!
Turnaus käynnissä! (Mää vastaan @Bilbo)
Tämähän oli hyvä idea. Me ei huomattu Joonatanin kanssa linkittää tänne.
Tämä peli oli Armas-Joonatan:
Tappara.co:n suurmestariturnauksen 1. kierroksen huippupeli @000 – @Iceman88 tänään klo 20.00 suorana lichess tv:ssä!
Edit. @Iceman88 eikä iceman
@CliffyByro v. @Siiderikakkumies livenä nyt!
Ps. Yritän tänään illalla ehtiä tekemään tälle turnaukselle oman ketjunsa ja siirtää tästä ketjusta relevantit viestit sinne.
Edit: Juu en voi ymmärtää minäkään, miten missasin 15. Rc7+. Oikeastaan en edes missannut, vaan jostain syystä unohdin pelata, kun säädin jotain muuta samaan aikaan olkkarissa…
@000 Meniköhän nyt oikeaan osoitteeseen haasto?
Miten niin? Miksi ei olisi mennyt?
@CliffyByro oli jo alotukseen näemmä sekottanut pari käyttäjää. Pelasit mua vastaan, etkä @iceman
Näinkin voi näemmä käydä - pahoittelen! Molemmille.
Siirsin turnausaiheisen keskustelun tänne shakkiketjusta. Erittäin hyvä, että on erillinen ketju tälle nyt.
Lähdetäänkö sitten tekemään seuraavia pareja?