Kiinteistövälittäjä lupaa tarjota kauppojen jälkeen pullakahvit. Vihdoin viimein päästiin yhdessä kahville ja välittäjän retku laittoi mut maksamaan.
Onneksi oli rahaa.
Oletko varma ettei ole luvattu omakustanteisia pullakahveja?
Oliko Messi?
Luulen, että johtui siitä etten ottanut pullaa vaan suolaista.
No oikeinhan se sitten meni jos oli luvattu pullakahvit ja sinä lähdet sooloilemaan.
Kävi tänään hauska juttu. Asuntokauppojen jälkihuuruissa olin asiakkaan kanssa kahvilla. Ehdin onneksi ekana tiskille. Vanha kemijärveläinen sanonta: Perässätulija maksaa.
Myyjällä kävi hyvä tsägä. Oltiin Marissa. Pullakahvi maksaa siellä jotain 2 euroa. Join toisenkin kupin, kun oli nìin edullista.
Ja oot yhdet pystyssä.
Olette te aika velikultia.
Tämä jos joku on täysin otsikon mukainen juttu.
Mielelläni, mutta kannattaa olla jonon keulilla.
Älä etuile.
Luetaan ne pikkupräntit puhuttujen rivien välistä…
Puheisiin ei voi luottaa.
Ei voi ei. MOT.
Laitoin kyselyä isommalle porukalle, että lähdetäänkö keväällä katsomaan valioliigaa. Yksi kyllä, muut hiljaa. Ilmeisesti edellinen reissu oli tosi paska.
Työnantajalta tuli uus kännykkä ja kävin ostamassa siihen suojakuoren ja panssarilasin. Kysyin myyjältä kuuluko palveluun suojalasin laitto paikalleen? Kuulu, mutta se maksaa 15 ekee. No laitan sitten ite. Myyjä sanoi ettei se ole mitään ruudinkeksijän hommaa laittaa sitä lasin suojaa paikoilleen.
Ei muuta kuin keittiön pyödän päällä lasia laittamaan niin eikö joku saata…n leivänmuru jääny just sormitunnisteen kohdalle. Arvaa toimiko?
Tein itse ja säästin selvää rahaa toimii näköjään aina😁
Taylor pukeutunut Messin henkivartijaksi.
https://www.instagram.com/p/Cy_4khYOYR5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kaveri soitti että kiinnostaisiko mua lähtee katsomaan kun Yö-yhtye reenaa Hönössä ja sitten vetävät vielä keikan Hönössä.
Tuossahan ei ole vielä mitään ihmeellistä, mutta tämä kuulostaa puhuttuna äärettömän hauskalta kun tietää bändissä olevan absolutisteja.
E: Linkki meinasi unohtua.
Opin juuri, että olen Nobelisti.
Kämppiksen kanssa oli joskus isot Radiotehnikat (nämähän oli loistavia, jos kävi tuuri) ja toisen päällä oli kultakala semmoisessa klassisessa maljassa.
Joskus töiden jälkeen tulin kämpille ja ennen baaritreffejä kuuntelin hieman CMX:ää, en edes kauhean kovalla, huomaavainen kerrostaloasuja kun olin.
Aamulla sitten kun heräilin, niin kultakala chillaili maha ylöspäin. Eikö kalat tykkää CMX:stä vai kuoliko se vanhuuteen?