Hauskoja juttuja ja tarinoita

8 viestiä taakseppäin.

1 tykkäys

Kommenttikentässä Tamperelainen kommentoi seuraavaa:

Tapparalaisten ei kannattaisi puhua oikeusmurhasta muistellen Haapalan haamumaalia

2 tykkäystä

Haapalan haamumaali on toki yks lähivuosien pahimpia oikeusmurhia (tai tuomarivirheitä, kummasta nyt haluaakaan puhua) mutta en ihan ymmärrä että kuinka se tekee Tapparan kokemista oikeusmurhista jotenkin hyväksytympiä, etenkin vielä näin yli vuoden tapahtuneen jälkeen. Kuinkahan monta oikeusmurhaa Tapparan pitää kokea että tuo haamumaali tulee “kuitatuks”, vai tuleeko ikinä?

2 tykkäystä

Ilvekselle kaksi haamumaalia Tapparaa vastaan pudotuspeleissä, niin tilit on tasan.

5 tykkäystä

Se olisi vähintäänkin reilua. Kunhan Tappara muistaa tehdä kolme maalia, mielellään mahdollisimman räkäsiä.

2 tykkäystä

Tämä on hyvä. Eräs foorumilaista lainatakseni:

Tiesittekö, että Tampereella menee eskariin ikäluokka, jonka elinaikana Tappara on on ollut finaalissa joka vuosi?

39 tykkäystä

Varautukaa vuosikymmenien finaaliputkeen. Tapasin nykyisen vaimoni kesällä 2012 eli hän on elänyt kanssani koko tämän finaaliputken. :blush:

9 tykkäystä

Eipä meikäläisen muksutkaan muusta tiedä. Ja hauskana juttuna olkoon tyttären kommentti naapurin ukolle, jolla on pari viiriä takalasissa: “Tappava on meidän itkänkin tuotikki”. Aika tappavaahan tuo meininki on ollut noin niin kuin vastustajan unelmien näkökulmasta.

13 tykkäystä

Mulla poika syntyi 2016 mitäs sen jälkeen on tapahtunut? :kannu: :kannu: :yum:

11 tykkäystä

Juu, sama. Mahtaa poika ihmetellä sit joskus 10-vuotiaana et miks toi Tapparan palkinto annetaan jollekin toiselle joukkueelle?

11 tykkäystä

Mites sitten kun putki loppuu?

Meidän iltatähti on syntynyt syksyllä 2012.

Ehkä mä kestän sen sit vaan ja hyväksyn, että jokaisesta onnen amuletista loppuu voima joskus. :blush:

1 tykkäys

Aivan, kaikki putket katkeaa joskus ja ennätykset on tehty rikottaviksi, mutta noita odotellessa voidaan nautiskella (just tänään eka lomapäivä :sunny:)

1 tykkäys

Hassua, me ei tietääkseni tunneta mutta juuri tuon lauseen tuuppasin someen vielä hallilla istuessani pelin jälkeen. Toki halpoja kopioitakin voi olla liikkeellä.

6 tykkäystä

Minä synnyin 1952, sen jälkeen Tappara (TBK) on voittanut 17 mestaruutta, repikää siitä!

29 tykkäystä

@krobbe mites tuo Ilves samalla ajanjaksolla?

Oon syntynyt -88 ja Ilves voittanut viimeisen mestaruutensa siitä -3. Aika käsittämätöntä :smiley:

8 tykkäystä

Vuodesta 52 etiäpäin jokusia kyllä, ennen sitä ns. “helppoheikki” - pyttyjä. Jäljessä tulevat toki, muttei edes kovaa. Toivotaan, että saavat balettinsa kuntoon niin saadan tänne kunnon taistelua Tampereen herruudesta!

1 tykkäys

Eipä paikallisvastusta kovasti sovi moittia: ovat sentään tälläkin vuosituhannella päässeet mitalikantaan. (2001 pronssia) Jos mitalit olisivat toisin päin, varmaan lievää kateutta ja katkeruutta voisi meikäläistenkin jutuissa olla.

Mutta jos matematiikkaa kerran harrastetaan, ei mene kauaa että sellainen ilveskannattaja voi saada ajokortin, jonka elinaikana Ipa ei ole saanut mitaliakaan. Näin epäilemättä tulee muuten myös tapahtumaan.

1 tykkäys

Eli @krobbe n ”mestaruusprosentti” on 27% (17/62)

Mulla se on 25% (10/40), mutta oikeastaan syntymävuonna mestaruus taas ratketa ennen mun syntymää, joten 9/40, eli 22,5% olis ehkä oikeampi.

4 tykkäystä

Huvittava juttu tältä päivältä.
Totesin eräälle asiakkaalle että mää kattelen teidän mainosta joka päivä kotona.
Olikin numeroa fiksumpi kaveri kyseessä ja hän totesi mulle että “pelipaita, Krisse vai Otso”?
Jälkimäinen osui oikein.:grin:

En tiedä kuinka paljon kyseinen yritys muuten mainostaa, mutta hyvä oli herran haku.:+1:t2:

12 tykkäystä