Melkoisen vetonaulan keksiny Turku tamperelaisille. Tosin kai tuo TPS:n pelit voittaa.
Hain postista paketin tänään.
Tässä ei ole vielä mitään hauskaa eikä edes ihmeellistä.
Ensimmäinen ihmetys oli kun sain paketin käteen ja siinä oli ihan mun omaa käsialaa.
Sitten alkoi jo hiukan hymyilyttämään…
Tuo sama paketti, eri sisällöllä tosin, tuli mulle jo toistamiseen. Siinä välissä minäkin ehdin jo lähettämään saman pakkauksen pois ja nyt se tuli mun raapustuksilla takaisin.
Lähettäjä oli vaan vaihtanut lähettäjän ja vastaanottajan kun kaikki tiedot oli jo pakettiin valmiiksi kirjattu.
Tämä jos joku on sitä kierrätystä.
Terveisiä vaan Lohjalle!
Tässä tapahtui nyt, ehkä seurannassa ainoana paikkana maailmassa havaittava, aika-avaruus -jatkumon vääristymä.
Täytyy alkaa seurata tarkemmin, tuleeko näitä vielä lisää.
Jos tulee, se tarkoittaa, että JOTAIN TAPAHTUU
Viitteitä uuden aikakauden lähestymisestä?
Mahdollisesti. Ehkä joku/jokin kävi jollain poimuloopilla vähän scouttaamassa Tapparan jätkiä näkymättömänä tuota interplanetaarista liigaa varten, ja se sotki vähän Citizenejä.
Edit, korjaus: interplanetaarista liigaa tietysti, eikä intergalaktista, höpsö minä. Ei tässä nyt mistään 2100-luvusta puhuta kuitenkaan.
Tää on mun Tappara❤️
Tarttuu nenän kautta ja syö aivot!
Nyt on enää omasta mielikuvituksesta kiinni miten hauska tämä on.
Päivitys Pielaveden kunnan facebookista.
Nuorempi kloppi (1,5v) ei jaksanut olla hallilla ekaa erää pidempään niin siirryttiin kotio katsomaan… 7-3 tilanteessa kuvattiin Itävaltalaisia, kun vetivät letkajenkkaa tms katsomossa niin vanhempi poika tokas: “Onko noi ihan hulluja vai luuleko noi olevansa johdossa? Eihän ne voi enää mitenkää voittaa kun peli on 7-3”
Hauska juttu eiliseltä kauppareissulta.
Paikallisessa marketissa on Ilveksien ja Tapparan fanikamat sulassa sovinnossa vierekkäin myynnissä.
Joku pikkujantteri hypisteli naapurin kamoja ja olisi halunnut äitinsä ostavan jotain.
Sattumalta minä olin siinä vieressä opastamassa junnua että ihan väärät värit.
Lapset kun oppivat kovasti nopeasti, niin tää pikkujantteri valitsi Tapparan minipelipaidan ja ilmoitti haluavansa sen.
Siinä vaiheessa mun pokeri petti ja häivyin naurua pidätellen takavasemmalle.
Telia ja vain muutaman euron tähden.
Tästä tuli mieleen erään nimeltä mainitsemattoman taiteilijan huikeat kuvat tällä palstalla.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/a/af/Vain_muutaman_dollarin_tähden_front.jpg
Tästä voisi saada erittäin nasevan ja hauskan kuvan aikaiseksi?
Ite rukilla tulee touhuttua töissä joka päivä, mutta ei onneksi tällasia tilanteita oo tullut eteen Saksalainen trukkikoulutusvideo - YouTube
Pitäisi perustaa “muistoja” ketju, mutta mennään nyt tällä.
Rakkaani kanssa lähdettiin katsomaan Ruudusta Vain Elämää. Tuossa Nylon Beat veti jotain JVG:n biisiä. Tästä tuli pari muistoa mieleen.
Aikanaan olin erään keskusliikkeen ostopäivillä, jossa Nylon oli esiintymässä. Nuo bileet päättyivät pienimuotoiseen joukkohässäkkään.
Ja onhan mulla edelleen tallessa Erinin ja Jonnan nimikirjoitukset eräältä laivareissulta. Mikä tuosta tekee erikoisen on se, että nimmarit on kymmenen markan setelissä. Ei ollut isompaa rahaa enää päällä.
Tarkenna. Nyt lähti mielikuvitus laukkaamaan
Itsellä juontaa mieleen 80-luvun lopulta eräässä Tamperelaisessa ravintolassa baaritiskillä, kun tilatessani katsoin viereeni, niin siinä oli joukko tutun näköisiä miehiä.
Ajattelin että kyllä kaverit on pukeutuneet Bogarttia muistuttavasti elävän tuntuisesti.
Siinä tilausta odotellessa alettiin keskuskustelemaan ja osoittautui että Ressuhan se oli oikeasti ja muut bändin jäseniä. Siinä sinällänsä vielä mitään erityisen hauskaa ollut, mutta Ressu sanoi että tule meidän pöytään istumaan.
Näin tein ja ja pöydässä istuttuamme alkoi käydä kauhea kuhina.
Kaikki ravintolan vapaat tyttöihmiset pyörivät siinä meidän ympärillä ja tarjoilivat juotavaa drinkeistään. Minäkin siinä sitten sai maistaa miltä tuntuu kun on julmettu julkkis, vaikka vierashan siinä seurueessa olin. Sinä iltana ei tarvinnut itse juotavia maksella.
Seuraava Yle Puheen kiekkokierros haastatellee Liiga-paikkakuntien kuntopyörien jälleenmyyjiä.
Nimenomaan tarkennusta, meilläpäin “hässäkkä” sanaa voidaan käyttää myös naisen sukupuolielimestä, sillai vähän ronskimmin sanoen, ettei aina vaan se v-sana!