Toi Hifkin loukaantumis-suma vuodesta toiseen saa jo aivan käsittämättömiä piirteitä. Miten ihmeessä noin huonoa flaksia yhdellä joukkueella voi olla vuodesta toiseen. Ei kyllä voi ymmärtää.
Harjoitusolosuhteet on ainakin todella huono. Esim Uskallan väittää omaan lähteeseen vedoten että faktaa on se että esim Kiviharju loukkaantui kun luistin jäi kaukalon ja jään väliin ja siitä vääntyi jotain.
Joo tää ei voi enää todellakaan olla vain huonoa tuuria, että 10-15 vuotta aina loukkaantumisia sattuu tietylle joukkueelle runsaasti. Joitain asioita on pahasti pielessä.
Olihan Tapparalla viime kausi aika loukki pitoinen, ja koko kauden pyöri se pöpö ruotsin CHL peli reissun jälkeen. Silti tuo ei ole mitään verrattuna, mitä HIFK ollut lähemmäs 20 vuotta
Joo lähinnä siis meinasin sitä, että noilla se on vuodenajasta riippumatta. Tottakai loukkaantumis ja poissaolosumia tulee joka joukkueelle jossain kohtaa, mutta se, että kauden alussa jo noin moni taas telakalla niin vähintäänkin poikkeuksellista.
Kauankohan Pesosen tet harjoittelu vielä kestää? Aivan karsea kokoonpano ja vaikka kaikki loukkaantuneet laskettaisiin mukaan niin ei silti Liigan top-6.
Jos taskunpohjalla on rahaa, niin Olkinuora, Lajunen, toinen Quenneville mm olisi vapaana. Se on sitten eriasia, että kohtaako ajatukset muuten seuran ja pelaajien kesken. Joka tapauksessa kalliita hankintoja edessä.
Mä en rehellisesti usko, että tässä on kyse pelkästään sattumista tai huonosta tuurista.
Vaikka tämä varmasti oli sarkasmia, niin yhden HIFK:n ottelun tänä vuonna katsoneena voin sanoa, että HIFK ja erityisesti OJ on valmennuksellisesti erittäin pahassa pulassa tällä hetkellä.
Eikö mediassa ole ollut vähän tarinaa, että HIFK:n rahahanat olisivat pääosin kiinni (vai muistanko väärin)? Sillä mietin, että kun suomalaispelaajat ovat todennäköisesti kalliimpia kuin ulkomaalaiset, niin voisin melkein lyödä vetoa, että HIFK hankkii mieluummin ulkomaalaisen kuin kotimaisen pelaajan.
En tiedä koska alkaa vaikuttamaan pelaajia haluun mennä hesoihin, kun varmaan 10v ollut nämä loukkaantumishuolet. Ei se voi olla pelkkää sattumaa, että aina samassa paikassa 10 pelaajaa joka kausi saigonilla..
Jos, Pesonen alkaa ärsyttää UTJ, niin on siellä tarjolla moniosaaja Urama, ei ainakaan huonommin voisi mennä, mutta voisi monet muut asiat sinne mennä huonommin
Tänään Suplan THF:ssä pohdittu HIFK:in seuran valtarakenteita ja (hajautettua) päätöksentekomallia tämänkin kauden joukkueen takana, eri vaikuttajineen. Nybondas mm. mukana aika tavalla keskiössä edelleen: