HIFK:n Joe Finleyn keihästys 6.4.2017

Tämä liigan viihdyttävin pelaaja kun on saanut tehdä tekosiaan täysin vapaasti koko kauden, niin tottahan se rotta jatkaa vaan. Tuomarit eivät puutu, kurinpito ei varsinkaan puutu. Tänäänkin oli haku päällä vastapalloihin, ei osunut. Ja pelissähän oli, kuten jokaisessa, Tapparallakin ainakin kymmenkunta hyvää paikkaa suorittaa finlimäinen taklaus. Ne oikein pisti silmään kun nyt on tullut hifkin takia katsottua sillä silmällä. Mutta me ei ajeta niissä! Siinä se ero.

2 tykkäystä

Jaaha, sillälailla. Onneksi veti penkiltä, että muutkin näki.

Mun junnu-uralta nousee vieläkin villat pystyyn, kun joku HPK:n kääpiö veti mut avojäällä pystyyn, mutta vain sen takia että veti mailantupella mahaan samalla. Se meni tuomareilta ohi. Tästä keihästysviha koko loppu elämäni.

7 tykkäystä

Kokeilisin Alcatrazia ennemmin.

Tämä on päivän paras. Stögiksen kommentti tapahtumasta:

“– En nähnyt mitään. Olin jo lähtenyt pois, HIFK:n päävalmentaja Antti Törmänen kommentoi ottelun jälkeen.”

Stögis ei nähnyt mitään. Se on kyllä totta.

35 tykkäystä

Toivottavasti Finneman kuvasi ja saamme tämän nähdä pian twitteristä.

8 tykkäystä

Penkiltä?

1 tykkäys

Ei tässä nyt voi pahemmin tuomita, kun ei ole nähnyt tilannetta. Ymmärrän, että nyt on taottava, kun rauta on kuuma, mutta mä pidättäydyn haukkumasta Joke Finleyä tässä kohtaa.

Vai vetikö? Nopeella lukemisella ymmärsin että vaihtoaitiosta?

Tykkään tästä.

Kertokaa ny joku että kuka sitä keppiä sai?

Ja joku sano että koppikäytävällä :joy: Ehkä pitää vähän odottaa että tulee varmaa tietoo.

4 tykkäystä

Eihän se näitä näe.
Mut jos vastustajalla on “sielolikuusäijää” niin tää näkee kirurgintarkasti ja viittoilee vielä seuraavallakin kaudella videokuutiolle.
Hupiukko tämäkin.

12 tykkäystä

Studiossa ne puhu, että viimeisellä sekunnilla keihästi, eli se sulkisi jälkipelit pois. Vai puhuivatko ohi suun…

Ruutua katsellessa näkyi ihan lopussa (ennenkuin siirtyi studioon), että keskialueella oli jotain hässäkkää.
Itse en tänään jaksa tuota enää uudestaan katsella.

Ok. Meni ohi. Se on banaania sitten kylmiltään arvioiden.

Näkikö @Jasperi livenä? Olit kuitenkin hallilla silmät kiinni Finleyssä :wink:

Veikkaan, että Tapparan suosimista ja tilanteessa ei ollut kuin poikittainen maila.

1 tykkäys

Toivottavasti tästä on nyt jollain taholla jotain video/kuvamateriaalia olemassa. Voi olla, että tapaus ei muuten etene päävideotuomarilta mihinkään. Se olisi toki täyttä idiotismia, mutta sellaista tää liigan kurinpito tuntuu välillä vähän olevan. Muuta oikeata ratkaisua ei pitäisi olla kuin vähintään 2 peliä kakkua Finleylle.

Liigan kurinpidon munat on jäätyny jo ajat sitten

3 tykkäystä

Tässä täytyy nyt ennen kurinpitoilua vissiin ensin määrittää lähtökohdat tapaukselle. Konsensusta ei ole vielä esitetty vaan hajanaisia mutuja tapahtumasta.

Miten Finley keihästi?

0 äänestäjää
12 tykkäystä

Missä kohtaa tapahtu? Summerin soidessa alettiin jo painuu ulos eikä huomannut. Hölmö temppu jos sen teki.