HIFK:n Joe Finleyn keihästys 6.4.2017

Minkä merkkinen vaihtoauto?

26 tykkäystä

Huomasin saman ja myös penkillä keihästämisen. Naurattaa vieläkin niin, että kuset on jo housussa ja kohta tulee paskatkin :joy:

13 tykkäystä

Sen muistan että näin Finleyn keskialueella tuomarien piirittämänä mut ei hajuakaan mitä sielä sit tapahtu.

Nythän täällä äänestetään tapahtuneesta jo niinku kurinpidossa konsanaan :joy::joy:

5 tykkäystä

Ei muuta kuin photoshoppaamaan Finley tuonne sisälle mailan kanssa.

5 tykkäystä

@Kilo ping :smiley:

2 tykkäystä

Poista minut vaihtoehdoista, viittasin Juissin tekstiä :smiley:

Onko Finleyllä pelikieltoja pohjalla? Liusjärven linjahan on ollut antaa aina yksi ottelu bonusta varsinaisen pelikiellon päälle per rötöksen uusinta seurantajaksolla. Eli jos vaikka kolmas pelikielto, eli toinen uusiminen, niin pelikieltoa tulee x+2 ottelua.

“Vaihtoautosta”, heh prkl ennakoiva tekstinsyöttö :slight_smile:

1 tykkäys

Penkin kanssa!

1 tykkäys

Eiköhän siellä onneksi ole tuomarit nähneet tilanteen, kun penaltia antaneet. Kyllähän tuo surullinen ilmestys on koko mies.

Keihästi vaihtoauton takapenkiltä?

3 tykkäystä

Jos se keihästi tai tökkäs kentällä ni tuskin saa yhtään peliä. Sil oli kymppi alla + nyt tää pleijareis. Ainoot pelikiellot runkosarjas oli käteenveto ja muistaakseni se ku kampps tyrväisen, en nyt 100% varma ole.

1 tykkäys

Miksi te Stadilaiset, ette koskaa puhu itse pelistä, kun häviätte? Ihmettelen vaan suuresti, koska kyllä itse ainakin pystyn ainakin puhumaan pelistä vaikka onki tappio kyseessä.

2 tykkäystä

Joku jatkoaikaan laittoi sääntöpykälän, että 60min kohdalla tulleet 5+20minuuttiset on automaattinen pelirangaistus seuraavasta ottelusta.

5 tykkäystä

Pelin jälkeen teki kumminkin? Kyllä siitä olisi hyvä jo muistuttaa muutamalla pelillä.

Joku nyt tsekkaamaan säännöistä. Minä olen siihen liian vanhsa ja vahva :smiley:

Mielummin päästelen hetken höyryjä ennenku pistän tunteella jotain ei niin järkevää. Mikään ei ole hölmömpää ku antaa mielipide pelistä järjettömän vitutuksen kanssa.

19 tykkäystä

Jatkoajan uutisessa mainitaan näin “Toisin kuin Jääkiekkoliiton alaisissa sarjoissa, Liigassa ottelun päättymisajankohdalle merkitty pelirangaistus ei aiheuta automaattista pelikieltoa.”

1 tykkäys

Eikös Savinainen saanut siitä “mailan heitosta” 5+20 min ja pelas seuraavassa?

4 tykkäystä

Kyllähän tuo tutkintaan silti meni, vaikka ei automaattista kieltoa tulekkaan. Kyllä sieltä jotain kieltoa luulis tulevan.