Hifkin Johan Motinin Tapparan Tomas Zaborskyyn kohdistunut estäminen 21.12.2018

Käsitellään nyt tämäkin tarkemmin. Oliko täys vahinko vai “vahingossa törmäsin”
Toivottavasti nyt ei pidempää loukkia ole tulossa.

1 tykkäys

En nähnyt tilanteessa muuta kuin huonoa tuuria. Ikävä juttu toki Tapparalle. Muutoin tuomarit oli tänään hyviä ja Tappara todella huono. Toki tää viikko oli nyt tämmöinen viikko :slight_smile:

Tahallisuutta ei voi kukaan oikein ikinä sanoa varmaksi, mutta se on fakta, että Motin näkee kontaktin tulevan. Zabo ei.

8 tykkäystä

Pidän kahdesta ensimmäisestä lauseesta.

1 tykkäys

Juu ei mikään ajelu mutta puhtaasti tulee selkään vaikka Zabo on täysin edessä ja ei vaihda linjaansa keskenkaiken.

Johan Motin ei tee tilanteessa mitään väärää. Kontakti kiekottomaan pelaajaan, mutta se on jääkiekkoa.

Jos joskus haluan jotain hyvää nähdä jonkun loukkaantumisessa niin ehkä se Zaborskyn taistelun ja yrityksen merkitys kuitenkin nyt paljastui heillekin, jotka eivät näe Zabossa mitään. Kyllä puuttui hyökkäyksestä paljon sen jälkeen, kun Zabo tippui. On sen kaliberin tippuminen hyökkäyksestä, että nyt Mikin on paras hommata sitten kova paketti tuohon joulun jälkeen heti.

Tää on offtopicia - toistan sen, että minä näen tilanteessa niin paljon huonoa tuuria, että vaikea tuosta on minusta isoa jäähyä viheltää. Toki olisi toivonut, että tuomarit olisi laittanut pelin poikki aikaisemmin.

1 tykkäys

Itse en nää tässä tilanteessa muuta kuin paskaa tuuria. Toivottavasti Zabo ei menny kovin rikki.

3 tykkäystä

Täysin tahaton kontakti. Buuakset taisi johtua Zabon filmihistoriasta, jota tässä tilanteessa ei varmaankaan ollut.

Juuri hallilta kotiutuneena voin sanoa, että ”buuaukset” on aika vaatimaton ilmaus. Koko halli mourusi ties mitä paskaa siellä vihellysten lomassa. Viimevuosina Nordis on ollut vuosi vuodelta paskempi paikka katsoa jääkiekkoa, mutta tämä oli pohjanoteeraus. Täydellinen mahalasku kannattajilta, jotka ainakin kai kuvittelevat olevansa perinteisen seuran jääkiekkoa ymmärtäviä seuraajia.

2 tykkäystä

Liittyikö mouruamiset Zabon filmauksiin, vai onko katkeruutta kun ei enää pelaa Ifk:ssa? Kenellekään muulle Tapparalle ei varmaankaan olisi huudeltu, Tuukalle ehkä vähän.

Trollaatko? :thinking:

6 tykkäystä

En tiedä mihin liittyivät, mutta karmeeta kuunneltavaa se oli. En muista kuulleeni vastaavaa idioottimaisuutta vaikka jokusen pelin olen paikanpäällä seurannut.

Ei todellakaan ollut tahaton kontakti. Aivan tarkoituksella haki pientä blokkia, että joukkue pääsee ylittämään paremmin keskialuetta. Ei ollut mikään törkeä temppu, mutta aivan tarkoituksellinen estäminen.

8 tykkäystä

Motinin ois tarvinnu tehrä väistöyritys, edes pieni - mutta ei. Kiitos iso-HIFK tästä pelistä, näytitte aika tutulta itseltänne, aika paljon vaisummalta tosin kuin silloin kun luulette olevanne vielä isompia.

1 tykkäys

Ei mitenkään ruma temppu, mutta tahallinen estäminen. 2min ois kuulunut antaa. Zabon loukkaantuminen oli enemmän huonon tuurin syytä.

2 tykkäystä

Kyllä siellä ainakin missä minä istuin Zabo sai kunnon aploodit luistellessaan itse pois jäältä

2 tykkäystä

Eipä tuossa mitään ihmeellistä tapahtunut, paskaa säkää meille.

2 tykkäystä

Meneppäs itse tuohon samaan tilanteeseen koittaan ja pienennä vähä värilaseja :slight_smile: Toivotaan et Zabo selvis ja pystyy pelaa!

1 tykkäys

Ihme haloo mitättömästä tilanteesta missä kävi vaan huono tuuri, että loukkaantui. Tossa nyt Motin mitään väärää tehnyt, korkeintaan kakkonen estämisestä olis voinut tulla.

Tuolla jäällähän ei muuta tarviskaan yrittää tehdä, kun väistellä, jos Motinin olis pitänyt tossa yrittää välttää kontaktia. Tosin välttämättä siltikään olisi ehtinyt.