Huhu: Tappara-uutisia lokakuussa 2016?

Viimeksi Tukka-Jukan valmentajasopimus Tapparaan julkaistiin marraskuussa.

Tappara:Tapparan liigajoukkueen päävalmentaja kaudesta 2012-2013 lähtien on Jukka Rautakorpi.

1 tykkäys

Toisaalta itse näin Rautakorven kesällä Pohtolan rannassa ja hän oli veneelle menossa. Anopin mukaan usein lähtee kalaan…

2 tykkäystä

Kalastamassa enskaudelle vahvistusta? Kalan sijasta konna :wink: kireitä siimoja vaan :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Tappara ilmeisesti ollut jo kalassa. Eli Virtaa yritetty ryöstökalastaa Aurajoesta ensi kaudeksi.

6 tykkäystä

Virran perässä on varmaan kaikki mahdolliset seurat tämän alkukauden jälkeen, mutta jos Tepsi on yhtään hereillä, niin tekevät jatkon hyvissä ajoin.

Virran hankinta ensi kaudeksi ei mitenkään voi olla Mikin tarkoittama asia. Avasin siksi uuden ketjun Virralle.

No mutta voi sinne siimaan tarttua konnakala.
Kuvauksen mukaan hyvin alkuperäisväestön lauvantain oloinen: Konnakalat (Batrachoididae) ovat känsäisiä rumiluksia. Ne näyttävät kaksi viikkoa metsässä ryypänneeltä Lordilta. Ne osaavat myös musisoida, ainakin joten kuten.
:slight_smile: Meijjjän jäädytetyllä vedellä paremmin liikkuva Konna kelpais kyllä kun se osaa pelatakin :slight_smile:

Pelaajasopimuksia tuskin koskaan ilmoitetaan, ennen kuin ko. pelaajan työvelvoitteet edellisessä seurassa ovat loppuneet. Sikäli näiden spekulointi tässä ketjussa on turhaa, tulevan uutisen ajankohdasta johtuen.

Poikkeuksen tähän tietysti tekee pelaajasiirto, jossa pelaaja lähtee Tapparasta, kuten Tuukka Mäntylän tapauksessa.

Jani Lajunen lähtee Khl? Jos herättää puhetta kerran.

Voin luvata, että ei lähde. Vaikka loistavaa työtä jäällä on jälleen kerran tehnyt. Pistetili ei kuitenkaan kovin ole karttunut, ja tämä on se mikä idässä kiinnostaa ja merkitsee.

Lajusen lähtö KHL:ään takuuvarmasti aiheuttaa keskustelua.
Aloitusviestissä oli: saattaa aiheuttaa keskustelua .

Enskauden sopimustarjous Patrik Virralle on uutisoitu mediassa Tapparaan liittyen ja Urheilusanomissa aiheutti keskustelua sopimuksen alaisen pelaajan värväämisestä.

Mutta onahn tässä vielä pari viikkoa aikaa jollekin muulle, veikkaisin myös sitä uutta areenaa ja ketä siinä on mukana. Jos vain Tappara seuroista niin saattaa aiheuttaa myös keskustelua!

Voisiko olla esim Tapparan omistussuhteissa muutoksia? Joku vaikka ostanut passiivisen omistajan Pojun ulos tai jotain vastaavaa… Tai sitten se, että Heikki Penttilä korvaa Mikko Leinosen Tj:nä ja joku tulee UTJ:ksi kuten aijemmin on jo spekuloitu…

Itse kyllä pidän melko varmana tai vähintään erittäin todennäköisenä sitä, että kyseessä on Rautakorven päävalmentajasopparin julkistus ensi kautta koskien. Jo viime keväänä muutama nimimerkki täällä taisi kertoa, että JR:n tulo on varmaa ja myös IS tarttui asiaan jo keväällä. Kyllähän homman nimi on se, että todella aikaisin noita niin valmentaja- kuin pelaajakuvioitakin lyödään lukkoon ja valmentajien osalta niitä on turha jättää tiedottamatta, kun vuotavat jotain kautta yleiseen tietoon kuitenkin.

Ihan vaan tällaisena villinä spekulaationa tuli mieleeni, että voisiko liittyä CHL:ään osallistumiseen? Siinä sarjassa kun mukana on oltu, mutta ainakin yleisömäärät kotipeleissä ovat jääneet melko vähäisiksi ja tuohan tuo sarja lisää rasitetta pelaajille kesken liigakauden ja kulujakin varmaan jonkin verran matkustamisineen kaikkineen.

Ensi vuonna CHL:n pääsee joka tapauksessa ainoastaan urheilullisen menestyksen perusteella. Olisi idioottimaista nyt tiedottaa jäävänsä pois, kun ei voi edes sanoa varmaksi pääseekö mukaan.

Ok. Eipä sitten varmaan siitä ole kyse.

Itse luulen, että Tappara aikoo ostaa kaikki Tampereen kuntosalit, kun oma sali ei enää riitä, kun yhdelle pelaajalle. Voimaharjoittelu on kuulemma, niin hurjaa, että keväällä pelaamme kolmella, kun ei mahdu enempää kentälle pelaajia vai miten se meni?!?

Kyllä sen melkein täytyy liittyä hallihankkeeseen tai johonkin yhteistyöhön naapurin kanssa, jos aiotaan “aiheuttaa keskustelua”. Rautakorven tulo valmentajaksi aiheuttaa reaktion: aha, hyvä juttu, onhan tästä jo ollut puhettakin.

Hallihankkeeseen viitaten, lopullinen investointipäätöshän on tarkoitus tehdä juuri nyt tänä syksynä, että siltä osin sopii aikaikkunaan.

" Saattaa aiheuttaa keskustelua" kommentti viittaa mun mielestä vahvasti toimarin vaihdos uutiseen. Mikki on aina niin vaatimaton ja syrjään valokeilasta vetäytyvä, mutta ymmärtää asian olevan kuitenkin suuri muutos. Olis mun mielestä loogisin uutinen LOKAkuuhun. Pelaaja ja valmentajasopimukset on vähän aikasia ilmoitella nyt. Mikki on sitäpaitsi saanut talouden jiiriin ja nyt voisi olla hyvä aika vaihtaa vastuuhenkilöä. Tulevaisuus on pedattu pitkälle valmiiksi.