Jatkoajan verkkolehti

Kun näin tuon otsikon niin tiesin jo kuka on kirjoituksen takana. Ei kannata lukea Oinosen juttuja ollenkaan, on yksi surkeimmista Jatkoajan kirjoittajista.

6 tykkäystä

Pitää antaa tunnustusta Jatkoajalle. Todella hyvin tehty juttu Kipperistä.

4 tykkäystä

Käsittämättömän huonoa suomea tuossa kappaleessa.

Lauantaiseen puolivälierätappioon päättyi myös Jussi Tapolan ensimmäinen kausi SC Bernin peräsimessä. Perinteisen ja varakkaan seuran runkosarja sujui alle odotusten ja karsiutuminen pudotuspeleistä oli pettymys.

Pitäisi olla “pudotuspeleissä” tai puolivälierissä".

1 tykkäys

Omaan (maallikon) silmään vaikuttaa ihan loogiselta, kun joukkue karsiutuu ulos pudotuspeleis? Ilmeisesti kuitenkin olen väärässä.

1 tykkäys

Minun logiikallani karsiutuminen tarkoittaa sitä, ettei edes pääse sinne haluttuun juttuun.

9 tykkäystä

Toimittajan lempijoukkue on ilmeisesti lopettanut kauden hiilineutraalisuuden vuoksi.

45 tykkäystä

Tyyliä ei voi ostaa, kuten reilusti yli kolmen miljoonan euron arvoista joukkuetta.

Tosiaankin kuin suoraa kesälomalaisen kynästä.

Mutta sinällään aihe on hyvä ja paikallaan. Liigajoukkueuden tulisi karsia kaikki päästöt minimiin ympäristön vuoksi. Mutta miksi tästä aiheesta ei kirjoitettu esim. CHL aikana, silloinhan käytännössä kaikkiin otteluihin lennetään?

6 tykkäystä

Kävinpä lukemassa mitä mieltä Jatkoaikalaiset ovat ja samoilla linjoilla olivat. Nolo artikkeli.

2 tykkäystä

Jatkoaika on kyllä todella erikoinen paikka nykyään. Se on vähän niin kuin väkivaltalarppaajat käyttää jääkiekkoa hyväkseen tappelufantasioidensa toteuttamiseksi, niin Jatkoaika käyttää jääkiekkoa hyväkseen maailman parantamiseen ja kaikenlaisten pehmeiden arvojen tuputtamiseen. Ihan hyvä teema sinänsä, mutta mun mielestä törkeästi väärä paikka siihen.

6 tykkäystä

Oman kilven kiillottamista artikkeli alusta loppuun. Keräillään itselle hyvesignalointi pisteitä asialla millä ei ole mitään muuta merkitystä kuin nuo hyvesignalointi pisteet. Valitettavan yleistä nykyään mutta sellaisessa maailman ajassa elämme.

9 tykkäystä

Iso paha T*ppara sortaa jälleen pienempiään ja tekee kaiken taas aivan väärin. Koko organisaatio pitäs laittaa kannattajia myöten linnaan! :triumph: :triumph:

Nautin tästä aivan saatanasti! :relieved:

35 tykkäystä

Sehän onkin kevät. Kuinkas muutenkaan.:joy:

Toivottavasti Tappara lentää kauden loput vieraspelit. Ihan vaikka ■■■■■■■■■■■■■■■

17 tykkäystä

Ennen kotipelejäkin vois käydä jonkun kierroksen pyörähtämässä ilmatilassa.

20 tykkäystä

On tämä nykyaika kyllä karseata. Tekopyhää viherpiipityksen pakottamista. Seuraavassa artikkelissa varmaan haukutaan Tappara siitä kun pelaajat syövät lihaa tai pukeutuvat eettisesti vääriin vaatteisiin.

20 tykkäystä

Pelicansin mainitseminen vastuullisuuden esimerkkinä paljasti tuon kirjoituksen kyllä ihan perus trollaukseksi.

Osaakohan tuolla enää kukaan kirjoittaa kolumnia jääkiekosta?

4 tykkäystä

Oli pakko jäädyttää Jatkoaika Facebookissa 30 päiväksi Jatkoaika ihan pelkästään tuon jutun takia. Menee pikkasen yli trollien jutut tälläi keväisin.

1 tykkäys

Kevät on ihanaa aikaa! Vastassa vastustaja ja media.

9 tykkäystä

Koska en aio antaa yhtään mitään klikkiä tuolle uutiselle saatika kirjoittajalle. Niin tekeekö k.o. kirjoittaja mitään journalismia koskien tarunhohtoista?

Jos tekee niin missäs se moraali lentämisen suhteen on? Mikäli ei tee juttuja, niin miksi hitossa ei kirjoita sieltä vastaavaa. Eikö kirjoittaja uskalla vai eikö taidot riitä?

Tyyliä ei voi ostaa, kuten reilusti yli kolmen miljoonan euron arvoista joukkuetta.

On kyllä katkeraa. Toimittelijalla ei taida vielä kynä pysyä ihan siinä määrin kädessä, että pystyisi peittelemään jotenkin katkeruutensa tai sitten tarkoituksella heittelee näitä täkyjä tekstiin. Jännä, että kyseessä on “mielipidekirjoitus”, joka on luokiteltu kolumneihin. Tekstilajeinahan nämä ovat aikalailla eri asia. Kolumnissa pitäisi kai olla jotain järkeäkin, mutta mielipiteitä on kuin persereikiä, jokaisella omansa. En sitäkään ymmärrä, että miten joku maskotin sekoilukin on nyt osa liigaseuran vastuullisuustoimintaa vai onko kyse siitä, että asiaa ei kommentoida? Minkä muun organisaation yksittäisten työntekijöiden toimintaa harjataan samanlaisella kammalla kuin tässä “mielipidekirjoituksessa” on Tapparan toimintaa tarkasteltu?

Muistaakseni Tappara - kuten monet muutkin liigaseurat - ovat keränneet valtavia summia rahaa syöpäsäätiöille ja Taysille, jääkiekkojunioreille, joilla ei muuten olisi varaa lajiin ja niin edelleen. Kai tässä nyt jotain hyvääkin on joskus tehty?

8 tykkäystä

Rikun äänellä:
they want to see us fail,
they want to see us suffer,
they want to see us lose,
We. Don’t. Care.

11 tykkäystä