Joonas Raskin sopimaton ele 14.12.2016

Eilisellä Liiga-kierroksella nähtiin sopimaton ranneliike HIFK:n Joonas Raskilta voittolaukauskilpailun jälkeisessä tuuletuksessa, jonka Liiga on päättänyt ottaa kurinpitokäsittelyyn. Tämä taitaa olla jo toinen kerta tällä kaudella, kun tuollainen ele saadaan tallennettua kameralle kunnolla, ja jälleen IFK-pelaajan toimesta. Joe Finley nimittäin teki samaisen eleen lokakuun lopussa ja pannaa tästä seurasi yksi peli. Saman mittaista kieltoa ounastelen tässä tapauksessa.

Tuossa video tilanteesta:

Typerää käytöstähän tuo on, ei siitä pääse mihinkään. Mutta kyllähän se on fakta, että vastustajalle v*ttuilu on osa jääkiekkoa. Se, että tarvitseeko sitä näyttää noin selkeästi, niin että varmasti jokainen katsoja näkee on toinen asia. Junnut matkii ja kohta näitä nähdään jossain F-junuissa ja pikkujunnujen ulkohöntsyissä. Sinänsä hyvä karsia pois, vaikka onhan tuo lopun viimein aika vähäpätöinen asia ja hieman kukkahattuilun makua.

Mauton ja lapsellinen ele, eikä kuulu kaukaloon. Sanallinen ■■■■■■■■ kuuluu kaukaloon.

1 tykkäys

Yksi ottelu pelikieltoa niin eiköhän jää jatkossa elehtimiset kaukalon ulkopuolelle.

Tyylikäs tuuletus. Kyllä aina mielensäpahoittajia löytyy.

2 tykkäystä

Typerää touhua ja huonoa mainosta lajille. Kunnolla kieltoa vaan että saadaan nämä pois kaukalosta, vaikka kyllä tuollaiset pitäisi hoitaa pois jo valmennuksen tai seuran toimesta.

HIFK nykybrändiä vaan. 80-luvulla heilui hanska, nykyään hanskataan näin.

7 tykkäystä

Asiaa!
Onneks näistä ei ennen tullu ku sanomista, ja hauskaa oli :grin:

1 tykkäys

No jopas nyt märehditään turhanpäiväistä asiaa.
Jos Rask olisi pistänyt mailan haaraväliin kikkeliksi ja tumputtanut oikein pitkillä vedoilla, huutaen Valtoselle samalla " Eat this, mother fucker" olisi asia ollut toinen.
Annetaan kurinpidon keskittyä oikeisiin asioihin eikä kuormiteta tälläisellä poikamaisella pikkutuhmuudella.

Rangaistus: Joonaksen pitää sanoa 10 kertaa “Vannon, kautta kiven ja kannon etten enää ikinä tee noin tai muuten mörökölli minut vieköön.”

Joo vois näytellä vaikka keskisormia ympäriinsä, mielensäpahottajia ne semmoset jotka moista paheksuis.

Niin tai näyttää kikulia keskiympyrässä. Ne ketkä pahastuu, ovat mielensäpahoittajia tai kukkahattua kantavia…

2 tykkäystä

Meinaako mielensäpahoittajilla karata mopo käsistä?
Koittakaa muruset jaksaa, mä tiiän, ei se oo helppoo :wink:

1 tykkäys

Mä pahoitin mieleni sun viestistä ja liputin sen.

2 tykkäystä

Kukkahattuja tai ei, tuollaiset eleet on säännöissä kielletty ja Finleyn tapaus hiljattain muistutti ko. säännön olemassaolosta. Joten pikkuisen tyhmä pitää olla, että tieten tahtoen tuosta penaltia itselleen ottaa. Tai sitten ei tosiaan vaan halunnut pelata ulkojäillä.

1 tykkäys

Kaukalossa tapahtuu niin paljon tyhmempiäkin juttuja, ja tällasestä jaksetaan vouhottaa…

1 tykkäys

Ja jotkut jaksaa vouhottaa jopa monen viestin verran aiheesta. :wink:

Minä jaksan vouhottaa. Katsomassa on myös aika paljon lapsia joille myös tämä Rask voi olla jonkinlainen esikuva, joten runkkaustuuletusta en oikein osaa hyväksyä.

9 tykkäystä

Vois sitä muulla tavallakin tuuletella. Ei se on kivan näköistä ku nassikat tekee tollasta. Se mun aiempi viesti oli mauton läppä.
Mitä se muille kuuluu jos Raski haluaa tumputtaa.

Lapset varmaa ymmärtää mitä siinä edes tapahtu. Ne jotka ymmärtää niin taitaa jo muutenkin uteliaana katsella kaikkea vielä sen ikäisille sopimatonta materiaalia.

On tässä muutenkin eroa Joe Finleyn kanssa koska Rask tuuletti maaliaan, mutta Finley näytti Pelicans valmentajan huuteluihin käsielein, että vedä kätees.

Oli sääntö tai ei, mutta kyllä monta muutakin sääntöä kritisoidaan niin miksei tätä saisi.

Sinä se jaksat joka ketjussa olla vääntäjän roolissa.
Minulle on ihan sama, vaikka kuinka pidät tumputus tuuletusta hyvän mauan mukaisena.

Minä en pidä.

Ja mihin sinä luulet Raskin eleen olleen suunnattu? Katsomoon, omalle penkille vai Sportin penkille?

En tiedä. Se oli maalituuletus eikä sen kummempi.

1 tykkäys