Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

On. Kiitos kysymystä, huomasin sähköpostiini tulleen ilmoituksen perusteella, että joku olisi kaivannut. Virtuaalihali tästä.

Syy poistumiselleni oli täysin henkilökohtainen. Siihen liittyy vahvasti nykyajan keskustelukulttuuri, joka tällä plastalla ei oikeastaan eroa muusta maailmasta millään muotoa - vaikka tällä palstalla yksi isompi ja uljaampi yhdistävä tekijä onkin. En ole koskaan vältellyt “väittelyä” tai oikeastaan mielipiteiden vaihtoa, mutta kovasti masennun ilmapiiristä, joka on hyvin kärkäs, loukkaava, epäkohtelias tms. Keskutelukulttuuri on mielestäni yleisesti (kiitos varmasti osittain SoMen) askeleen tai jopa parikin taaksepäin. Siitä puuttuu välillä se ns.vastustajan kunnioitus.

Tästä esimerkkinä toimikoon Tapparan pelaajien “lyöminen” tietämättä koko totuutta tai vaikka ihan koronapandemian käsittely fiilispohjalta - miksei politiiikkakin (henkilökohtaisuuksiin meno).

En voi enkä aio hallita maailmaa mieleiseksni, mutta voin vaikuttaa omaan toimintaympäristööni. Toivon kaikille palstalaisille hyvää kesää ja onnellista tulevaisuutta. Sekä myötätuntoa ja ymmärrystä- itseään ja muita kohtaan. Enemmän hymyä ja hyviä tekoja, vähemmän ilkeyttä.

84 tykkäystä