Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Jep, kyllä itseänikin harmittaa ihmiset ketkä ovat ns. ehdottomia omasta mielipiteestään, tai enemminkin niiden absoluuttisesta oikeudestaan. Karsii keskusteluintoa asioista jos toiset eivät pysty tarkastelemaan omia näkemyksiään kriittisesti.

3 tykkäystä