Jep, kyllä itseänikin harmittaa ihmiset ketkä ovat ns. ehdottomia omasta mielipiteestään, tai enemminkin niiden absoluuttisesta oikeudestaan. Karsii keskusteluintoa asioista jos toiset eivät pysty tarkastelemaan omia näkemyksiään kriittisesti.