Kärppien Atte Ohtamaan huitominen HIFK:n Iikka Kangasniemeen 23.11.2018

Ohtamaa huitaisee polvitaipeiseen ollessaan reiluisti tilanteessa myöhässä. Tilanteesta ei ollenkaan jäähyä.

Ei muuten vähään aikaan ole ollukkaan kurinpito ketjua :wink:

1 tykkäys
11 tykkäystä

Roskisteko. Ehkä tästä voi 50 euroa sakkoa antaa.

15 tykkäystä

Aika säälittävää Kärppien somelta vetää tuohon jotain mestaruuksia mukaan.

18 tykkäystä

Juu… vahvasti alapeukkua tälle! :-1:

1 tykkäys

Saas nähdä tuleeko mitään tuomioo . Jos ei tuu mitään niin Kärpillä on omat säännöt liigassa ja tosta sais antaa pelikieltoa…

2 tykkäystä

On Ohtamaa kova jätkä, ainoo joka voi voittaa mestaruuksia marraskuussa sikahuitomisella. Kai se kiekkoa tavoitteli.

1 tykkäys

Hyi hitto Ohtamaa sekä se, joka on vastuussa Kärppien twitter-tilistä.

Ala-arvoinen teko ja jos mahdollista, niin vielä ala-arvoisempi päivitys. Hyi.

Edit. Ai niin… onhan tämä sentään “koko Suomen Kärpät” vai miten se meni.
Tuskinpa tulee seurauksia yhtään mistään.

Edit 2: Toki Tyrpäinen on oman maineensa ihan itse ansainnut, siitä ei mitään.

1 tykkäys

Liiga ei todennäköisesti anna Kärpille mitään sanktioita, tai jos antaa vaikka pelikiellon, niin eipä se niin haittaa.

Ihan samaa tasoa tuo oli IFK:n twiitin kanssa.

2 tykkäystä

Kyllä mä olen ihan täysin sitä mieltä, että Liigassa on pelaajia jotka saavat herkemmin jäähyjä, Tyrväinen kuuluu näihin.

1 tykkäys

Varmasti joka liigassa on, eikö se ole aika selvä?

1 tykkäys

Kärppien huitomisesta tunnettu Heshka sai viime kaudella 2 ja 1 peliä penaltia huitomisistaan. Tuossa järjestyksessä. Tämä lienee jotain saman suuntaista. Musta tässä voisi olla aineksia kolmeenkin peliin, mutta kahta veikkaisin.

Täh? Mikä tän kommentin pointti oli? Mun pointti oli se, että IFKin twiitti ei mielestäni ollut asiaton.

Hyvä kuitti Kärpiltä Ifk:n twiittiin!

4 tykkäystä

Aivan helvetin mauton tuollaisen huitomisen jälkeen.

6 tykkäystä

Nimenomaan. Ja miettikääs, jos samanlaisen twiitin olisi laittanut vaikka Ilves (saati sitten osasto) - tai sitten HIFK.

Nyt se on vaan hyvä kuitti ja hauska juttu, kun tulee Kärpiltä.

4 tykkäystä

IFK:n twiitillä ei ollut mitään muuta tarkoitusta kuin aukoa päätä Kärpille. Oli sitten oikeassa tai ei. Yleensä kun aukoo päätä, niin tulee takaisin.

3 tykkäystä

Tai ottaa kantaa tähän epäkohtaan. Ehkä tarkoitus oli kyseenalaistaa, miten Liiga toimii Kärppien kanssa tai miten Liiga toimii Tyrväisen kanssa. En tiedä.

1 tykkäys

No miten se nyt sitten on toiminut Tyrväisen kanssa? Onko tullut vääriä pelikieltoja vai mitä tarkoitat?