Polvitaipeeseen mielestäni.
Jalkojen välissä se maila on iskuhetkellä, voihan se tietenkin olla että Iikalla on polvitaipeet eri paikassa kuin pitäisi. Ottaisin kuvakaappauksen jos osaisin.
Tai pussit vähän liikaa munasuojien ulkopuolella.
Niin tai näin, niin turha huitominen turhautuneelta pelaajalta.
Näinhän se on. Huito mihin huito, joka tapauksessa turha ja vaarallinen temppu.
10 peliä olis sopiva, olis varottava esimerkki ettei semmoset halpamaiset iskut kuulu jääkiekkoon. Mailalla pelataan jääkiekkoa, ei vahingoiteta vastustajaa.
Jos tästä annetaan 10 peliä, niin sitten pitäisi olla jatkossa paljon pelaajia pitkissä pelikielloissa.
Silloin kun Peksi oli junnu niin Ilves pelasi finaaleissa eli ihan hlvetin kauan sitten
Jokaisesta korkeasta mailasta voi pahimmassa tapauksessa sokeutua, eli näistäkin mieluiten joku 10 peliä pannaa.
Älä lähde tolle linjalle, tiedät mitä tarkoitan. Temppu oli rottamainen ja törkeä, mistään vahingosta ei voi edes puhua. Eikä ollut eka kerta kun tämä urpo lyö viikateiskuja taipeisiin. Toivottavasti ottaa opikseen, ja jää vikaksi kerraksi
Tommosia huitomisia tulee jatkuvasti pelissä. Nyt vain näkyi niin selvästi kun oli läpiajo tilanne ja Kangasniemi jäi maahan itkemään. Tämä on minun mielipide,kenenkään ei tarvii ottaa tästä nokkiinsa.
No käsitin että tarkotit sitä, että pahimmassa tapauksessa ois voinu mennä vaikka ristisiteet paskaks. Ihan samanlailla kun esim. korkean mailan seurauksena voi mennä vaikka silmä paskaks. Kummassakin voi käydä tosi pahasti, mutta ei niitä rangaistuksia kannata antaa sen takia mitä vois tapahtua, vaan mitä tapahtui.
Pointti on se, että jos keppi osuu silmään tms., se voi olla täysi vahinko, pelitilanne tms. Paskaa tsägää
Tämän apinan temppu taas on täysin pelistä irrallinen, olisi voinut vetää vaikka jalat alta, koukulla nurin tms. Näyttää lähestulkoon siltä että yrittää loukata tahallaan, Atte toki itse tietää mitä yritti
Et oo tainnu Jampe paljo viikate hommia tehdä…
Ei tolla kopautuksella kyllä henä katkee.
Ei tuo edes ollut mikään voimakas viikateisku, vaan huitominen. Eri asia jos lyödään kunnolla voimalla.
“Normaaleissa” huitomisissa sentään yritetään häiritä. Tässä tapauksessa yritettiin vain vahingoittaa. Tämän pitäisi olla raskauttava asiahaara.
En kyllä faktana lähtisi tälläistä julistamaan.
Höpsön pöpsön. Sekeä häirintäyritys housuihin napauttamalla ja pääosin se housuun osuukin.
Ja vahinkoko on sitten faktaa?
En kai minä ole vahingoksi väittänytkään?
Ennemmin minä tuon niin näen, että yritti häiritä maalinteossa olevaa Kangasniemeä, kuin että olisi tarkoituksella yrittänyt hakata polvea paskaksi.