Kärppien Atte Ohtamaan huitominen HIFK:n Iikka Kangasniemeen 23.11.2018

Paljonkos Hirso sai aikanaan kun paukautti Osalalta sormen solmuun vastaavanlaisesta tilanteesta?

Mutta ylipäätänsä tää huitominen mitä liigassa nähdään on melko oksettavaa. Ei ihme että välillä sattuu.

4 tykkäystä

Sai 6 peliä

Samaa mieltä ja ihmetellyt jo useamman vuoden. NHL linja toimisi tässä(kin) mainiosti.

1 tykkäys

Itse puhuisin ehkä jääkiekosta. Vai tapahtuuko tätä Liigassa enemmän kuin muualla? Useimmat huitomiset tapahtuu polkkareihin tai mailaan, eikä niissä mitään pahaa ole.

Samaa linjaa pitäisi siis mennä nytkin.

NHL:ssä tulee jäähy jo pienestä näpäytyksestä. Liigassa saa lyödä monen monta kertaa käsille ilman jäähyä.

Ei näissä kyllä juurikaan vertailtavaa ole tapauksina. Joten ei voi rinnastaa.

Läpiajotilanne ja takaapäin lyönti. Mitä erilaista näissä on?

1 tykkäys

Sehän nimenomaan oli viikateisku kunnon voimalla. Siihen verrattuna tämä oli kaverillinen napautus.

6 peliä. Mutta tuo Hirson huitaisu oli omasta mielestäni ainakin vähän törkeämpi.

Tuossa pätkää. Varmaan tulee useammin kakkonen, kyllä siellä silti huidotaan menemään. Olisihan nollatoleranssi hyvä Liigaankin.

Mutta kärsiikö Ohtamaa pelikiellon tänään, vai seuraavassa KooKoo pelissä?

Omaan silmään näytti, että tahalteen huitaisi taipeeseen vain tarkoituksena satuttaa, mutta mistäs näistä tietää. 4-6 matsia olisi hyvä, 1-2 tulee.

1 tykkäys

Höpöhöpö.
Ei Kangasniemelle käynyt mitään ja on normaalisti kokoonpanossa tänään Kärppiä vastaan.
Lähde liigan nettisivulta löytyvä HIFK:n kärpät pelin kokoonpano.

Menee jo ohi aiheen, mutta mielestäni on puhuttu yleisesti huitomisesta. NHL:ssä lähdettiin siistimään sitä pelin aikaista koputtelua käsille kun kaverilla kiekko. Siitä saa hyvin herkästi jäähyn, kun taas täällä se on ihan yleinen tapa. Aivopierujahan noi videot sisältää.

Missä olen väittänyt että Iikka loukkasi itsensä sen verran että ri tänään pelaa??? Olen toki useampaan otteeseen julistanut, että mahdollisuudet kunnon nivelsidevammaan ovat olemassa, kun lyödään surutta taipeille eikä edes yritetä muuta

Näemmä sielläkin vedetty ”Tyrväiset”, kun videon lopussa annettiin poikkaria polven sivuun.

Ei Jukikaan loukkaantunut kun pelasi seuraavassa finaali pelissä.

Jaa sen Zaborskyn korkean mailan jälkeen vai? Ei pelannut viidettä finaalia ollenkaan, vaan vasta kuudennessa oli takaisin.

1 tykkäys

Mä en käsitä miksi täytyy jonkin loukkaantua, pelkän teon pitäisi riittää tuomioon. Ja tuosta kyllä joutaa olemaan 3-5 peliä sivussa.

1 tykkäys