Postin kulku hidastunee jonkin verran. Tosin en juurikaan itse tilaa netistä taikka lähettäisi paketteja…
Edes kirjeposti ei tule kulkemaan su-to aikana. Vaikuttaa toki jonkun verran.
Postilla vaikeuksia nettipalvelujensa kanssa:
Annetaan Postille plussaa. Tilasin eilen Elisalta kuulokkeet aamupäivällä, äsken kävin hakemassa työpaikan ala-aulassa olevasta Smartpost lokerosta.
Se että Posti ei saanut toimitettua NHL20 täks päiväks vaikka ennakkotilattu. Onnetonta.
Yllätyitkö? Minä en
Perjantai 13.
Gigantista 49,90€ ja päälle tulee mukaan vielä Viaplay Totalia kuukauden verran, minkä arvo on 34.95€. Peli sitten Postissa takaisin jahka tulee laatikkoon.
Ei tullu vielä tänäänkään. Huoh. Meen kohta giganttiin.
Eikä tuu huomennakaan, eikös niin ollu et tiistaisin ei posti kulje?
Millon tilasit? Mulle tuli tänään ja taisin tilata viikko sit sunnuntaina
Joskus viime viikolla
3.9.2019 sain viestin, että eräs tilaukseni (Suomen sisäinen toimitus) on lähetetty. Tänään 16.9.2019 oli tullut laatikkoon lappu, että nyt olisi noudettavissa. Saattoi tuo lakko vähän sotkea pakettien lähetyksiä.
E. Tämä toki oli vähän isompi paketti, mutta silti.
Mä tilasin frouvalle viime maanantaina puhelimen (suomen kiekkojoukkueen sponsorilta) ja se oli seuraavana päivänä noudettavissa.
Eikä tullut tänäänkään. On tuo Posti ihan vi**n onneton laitos.
Hmm…
Mielenkiintoista.
Yllä useita positiivisia kommentteja Postista.
Itselle tullut pelipaitoja postilla ja muutaman olen itsekin lähettänyt eikä mitään ongelmaa.
Onko nyt ihan varma että haukut menevät oikeaan osoitteeseen?
No eipä siitä kirjepostista ole kukaan muu vastuussa kuin Posti itse. Noh tyhmänä säästin väärässä paikassa.
E: Ja kyseiseltä toimittajalta tuli vielä vahvistus yms että on lähetetty.
Oletko varma että se lähetys on postitettu?
Olen. 1000% varma.
No voi v*** muija pisti pienet pränkit. Et arvaa mikä on kourassa