Lihashuolto – välineet ja tekniikat

Hyviä huomioita. Tilasin itsekin samanlaisen eilen, eikä tosiaan ole hinnalla pilattu vempain. Laittelen kommentteja, kunhan ehdin käyttää. Mielenkiintoista kuulla myös jatkossa, että millaisia kokemuksia laitteesta muilla on.

1 tykkäys

Taitaa ollla akun latausprosentteja tuo näytön lukema.

1 tykkäys

Vielä en ole huomannut että lukema olisi muuttunut 99:stä, onko sitten rautainen suonenvetoakku vai pikkuvikaa :thinking:

Totta, hyvä huomio. Jotenkin olin minuuteissa mutta kaikki tyynni. Laitehan lupaa jopa 2h hierontaa täydellä akulla, mutta veikkaan 60-90 min realistisempana.

Näinkin täydellinen ku mä, ja tollanen asiavirhe. Nyt hävettää :wink:

@Spartak mullaki tippu 99% suoraan 80%, joten ei varmaan ihan reaaliaikainen ole.

2 tykkäystä

@ljpp @Spartak @Yagge Puuilon vasarassa ei vissiin ole laturi normien mukainen tai jotain. Varokaa sähköä.

Ja pari muutakin täristintä vedetty myynnistä.

Näköjään @Vekki-Keke ja @Sardion myös hankkineet Puuilosta ihmishiltiläisen.

5 tykkäystä

Oho, se on juuri tuo Bergen mikä Puuilosta tuli hankittua.

Nyt on mietittävä onko se vaan järkevästi ja loogisesti palautettava, tai toisaalta kun tuo muuten oli hyvä diili niin pitääkö se kytkeä lataukseen vain kumisaappaat jalassa ja lasketteluhanskat kädessä ja jatkaa tärinöitä :laughing:

4 tykkäystä

En muista minkä merkkinen omani on. Pohjassa lukee mallikoodi ja made in China. Ei ole mikään vedetyistä malleista, mutta jotenkin ei kerää minulta sen enempää luottamusta standardinmukaisuudesta.

Sivunuotti, en varaudu kumisaappain.

1 tykkäys

On sama vehje ja huomenna olen sopivaati Ilon suunnalla muutenkin.

Alkuinnostuksen jälkeen käyttö jäänyt vähälle. Tuntuu kivalta ja rentouttavalta, mutta onko lopulta mitään hyötyä?

1 tykkäys

On tuota tullut melko paljon käytettyä, lähinnä “venyttelyn korvaajana” kun olen pohkeet ja reidet tuolla täristellyt. Eihän venyttelyä oikeasti pitäisi millään korvata, mutta laiskat oikoo. Hyötyä tuosta kyllä on, näin perstuntumalta sanottuna. Ääni tosin saisi olla hiljaisempi (kutet kalliimmissa merkkilaitteissa ilmeisesti on).

Jos Puuilosta saa uuden laturin ja sillä homman jatkumaan niin avot.

Kyllä tämä mulle ainakin jo riittää, on sitä rahaa turhempaankin työnnetty.

Minä palautin ekan kun lopetti toimintasa parin kuukauden jälkeen. Kone ei ottanu virtaa vastaan vaikka valot syttyi mutta sähköiskuja en saanu.

Palautin Bergenin ja otin rahat. Jollain aikataululla olisi saanut korvaavan laturin tilalle, mutta aikataulusta ei ollut tietoa niin en sitä sitten jäänyt odottelemaan. Oli halpoja käyttötunteja! Pitänee alkaa katselemaan saisiko yhtä hyvällä diilillä muuten vastaavaa, mutta hiljaisempaa, tilalle.

Palautus itsessään onnistui jouhevasti. Ei kyselty kuittia ja sai valita ottaako rahat takaisin käteisenä vai palautetaanko kortille.

3 tykkäystä

Tämmöinen olis nyt cittarissa PLUSSAKORTILLA 69,95

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/karhu-blackline-lihashuoltovasara-0206153581322

2 tykkäystä