Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

Ota Apple TV tai Chromecast käyttöön. Kuten ketjussa jo monta kertaa yllä kuvattu, se on ihan toimiva paketti.

Ei kiinnosta mikään ylimääräinen lisälaite. Ei kuulu tähän päivään.

1 tykkäys

Eikös Telian edustaja jossain kertonut, että tallenteiden säilytysaika on vain murto-osa edellä mainitusta? Ilmeisesti tämä on sitten muuttunut, mikä on ihan positiivinen asia.

Digiboksi, jolla ei näe Nelosen kanavia…
Digiboksi jolla ei saa tallennettua kovalevylle ellei ole Soneran internet asiakas…

Ei mielestäni mene ihan putkeen nämä Telian touhut.

3 tykkäystä

Tallennusta ei tarvitse Liigan kanssa ja minun tyyppisille hyville asiakkaille tarjotaan boxia toistaiseksi sopimuksella.

Digiboxi on monille aika kova juttu kun eivät jaksa viritellä. Siksi näitä elisa viihde yms boxeja on joka toisessa tönössä.

1 tykkäys

Mahdolliset hyvitykset ja korvaukset katsotaan tilanteen mukaan.

//Joonas S@TeliaPartio

Runkosarjan ensimmäisenä tv-pelinä TV5 tarjoilee hallitsevan Suomen mestarin Kärppien ja KalPan kohtaamisen 15.9.

http://discoverynetworks.fi/category/ajankohtaista/

Edit //iceman: lisätään vielä tämä tieto:

TV5:llä nähdään Liiga-kauden 2018-2019 aikana yhteensä 16 suoraa ottelulähetystä ennakkostudioineen.

8 tykkäystä

24.10. Kärpät-Tappara näyttää olevan lokakuun TV-peli. Myös muuta tietoa ilmaisesti nähtävistä koosteista. Kiitos hyvästä infolinkistä Desperado!

3 tykkäystä

Musta on helvetin tärkeetä, että pelejä näytetään ihan yleisilläkin kanavilla. Tollanen 16 matsia ei paljoa laske mun tilauksen arvoa. Pelkkää runkosarjaa pelataan 450 peliä.

15 tykkäystä

Heti parit pelit Kalpalta ja Kärpiltä. Saattaa osaa kiekkokansasta hieman harmittaa.

On lajikulttuuriteko ja uskoakseni hyvää asiakashankintaa, että yksi peli kaudessa näytetään kaikelle kansalle (suunnilleen) joka joukkueelta. Kukaan palstalainen ei jätä pakettia tilaamatta sen takia, että jonkun pelin 60:stä näkee ilmaiseksi muutenkin. Kanavalle päätyy kuitenkin yllättävän moni jääkiekon satunnaisseuraaja, joka ei kuitenkaan mitään paketteja osaa yleensä ajatella tilaavansa eikä hallissakaan voi käydä tai ei vain tapaa käydä. He ovat se suuri massa, josta niitä uusia asiakkaita voi ajatella käännytettävän. Fiksu veto Telialta.

Poimitaan uutisesta se, että ilmaiseksi näkyy siis yksi harjoituspeli, seitsemän runkosarjapeliä ja kahdeksan pudotuspeliä.

3 tykkäystä

Tähän pieni vinkki. Itsellä oli aiemmin Telialta kännykkäliittymä joka maksoi 30 e kuussa. Turtolan Citymarketissa Telian myyjä myi mulle paketin, jossa sama (tai oikeastaan uudempi, joten periaatteessa parempi) kännykkäliittymä JA Telian boksi maksoi yhteensä 30 e kuussa. Itse ainakin koen, että toi purkki on mulle ilmainen.

Liigasta sitten maksan siihen päälle tietysti.

Tää alkaa näyttään siltä että multa jää tää kausi väliin matsien katsomisen osalta.

Homma ei siis yksinkertaisesti toimi ulkomailta. Asiakaspalvelu on sekaisin kun seinäkello, monia yhteydenottoja, yhteydenottopyyntöjä ja luvattu selvityksiä, mitään ei kuulu ja tapahdu. Nyt tauon jälkeen sain taas tänään viestin että kun nyt ei näykkään mitään tiliäni niin pitäisi soittaa ja kirjautua jajaja, en enää jaksa. Tätä nyt jo pari viikkoa joten hei, pitäkää tunkkinne. Vaikeeksi on tehty. Tarjotkaa palvelu kortilla maksettavaksi pelkillä käyttäjätunnuksilla ilman tuota pankkikirjautumista (kuten toimi ruutu, kuten toimii netflix, kuten toimii nhl tv, kuten toimii …no, mikä tahansa suoratoistapalvelu) niin helppoa olisi.

Ja sen haluan vielä mainita etten halua millään tapaa arvostella itse asiakaspalvelijoita, te teette työtä niillä työkaluilla mitkä teille on annettu ja se ei ole teidän vikanne että ylemmän tason pomot päättää tehdä homman näin vaikeaksi.

@Luppakorva missä päin maailmaa olet? :slight_smile:

Kreikassa asun, ei enää kauaa niin taitaa tulla jo 10 vuotta täyteen näillä nurkilla.

2 tykkäystä

Pyörikös Ruutu+ Kreikassa?

Kyllä. Hienosti toimi, välistä mulla tuntui olevan ehkä 5 sekuntia lisäviivettä mutta muuten ei yhtään mitään valittamista.

Internetyhteyshän sulla on jo paikallinen. Eli periaatteessa Telialta tarvitset ainoastaan Telia-TV sovelluksen + Liigapaketin, eiks niin?

Millainen ongelma tässä oikeasti on? Onko näissä Telia-TV:ssä jotain maaestoja, että sisällön näyttäminen ei onnistu?

Itse ratkaisisin ongelman esimerkiksi Freedomella, mutta estyykö silloin kirjautuminenkin?

Siis laskutus on ongelma. En saa itselleni käyttäjätunnuksia ja tiliä auki. Osoite kun ei ole Suomessa tuo palvelu ei vaan tunnu sitä pystyvän käsittelemään ja aspa tuntuu olevan ihan sormi suussa tilanteen kanssa. Maaestoja ei ole, sen jo varmistelin aikaisemmin.

Äläkä koske freedomeen ;). Se on aika spammibottien valtaama ja monet palvelut blokkaa sen. Moni parempi ja halvempi palvelukin löytyy kyllä.

@Luppakorva no kyllä menisi omassakin firmassa tuossa sormi suuhun, jos asiakas asuu pysyvästi ulkomailla niin miten asiakkuus edes voidaan tehdä ja vielä paremmin, miten se lasku voidaan toimittaa. :smiley: Suomen byrokratialla ei kuulosta ihan niin helpolta :smiley:

Ei sinulla sitten ole esim. sukulaisia Suomessa, jonka nimiin voisi sopparin avata ja hän vaan ohjaa laskut iloisesti sinulle? :slight_smile:

3 tykkäystä