Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

No juuri tällä mä huutelinkin tuon yksinkertaisen korttimaksun perään tuon antiikinaikaisen monsterin sijasta ;).

Mutta tämä nyt tuskin tulee muuttumaan yhtään mihinkään.

Ja harmi kyllä suomalaisella viitenumerolla laskujen maksaminen ulkomaisilta tileiltä on välillä aika hankala prosessi, viitenumero varsinkin on usein tuottanut melkoisia ongelmia. Eli pitäisi siirrellä rahaa melkeinpä aina sitten Suomen päähän josta laskuja makselisi. Toki tuo on vaihtoehto.

Mä inhoan kaikenmaailman säätöä, saan säätää töikseni jo ihan tarpeeksi :D. …Joten no, saa nähdä. Jos hommasta tulee elämää vaikeampaa niin annan olla.

1 tykkäys

Eihän tässä pitäisi olla mitään ongelmaa.

Eikös ollutkin niin että samoilla Telia Tv-tunnareilla voi katsoa vaikka kaksikin samaan aikaan?:roll_eyes:

4 tykkäystä

Point taken, kiitos :smiley:

1 tykkäys

Etsitään joku palstalainen lainaamaan tunnuksiaan Luppakorvalle siksi aikaa, että Telia alkaa kelpuuttamaan hänen rahansa.

2 tykkäystä

Kannatan ehdotusta!:+1:t2:

Valitettavasti en pysty itse auttamaan tässä tapauksessa.

1 tykkäys

Kiitos kovasti :). Mutta mä juuri sumplin tän kaverin kanssa ihan minuutti sitten. Homma kunnossa :). Ja tottakai lupauduin maksamaan puolet kaverille joten win win. Loistava ehdotus @BlueOval! Sääli että joutuu tähän säätämiseen lähtemään vaikka rahaa haluaisi firmalle tarjota.

10 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV -sovellus ja web-palvelu

Eli sinulla on ilmeisesti käytössä TV sisäinen “built in cast”? Niitä ei tueta joten sen vuoksi kuvanlaatu ei välttämättä ole kovinkaan hyvä. Ulkoisella chromecastilla pitäisi homma hoitua laadukkaammin.

//Merja @TeliaPartio

Teliahan alotti tututun vahvasti. Tänään piti vähän kattoo miltä ne pelit näyttää niin teknisiä ongelmia on korjailtu koko ilta :slight_smile: en ole yhtään yllättynyt.

2 tykkäystä

Tämän iltainen ottelu jäi sitten tosiaan näkemättä kuten huomasittekin. Virallinen tiedote aiheesta löytyy telia.fi -sivustolta. Pääkuituyhteys oli kaivuutöiden vuoksi mennyt poikki. Varayhteyksiä yritettiin viritellä viimeiseen asti mutta jostain syystä ne eivät lähteneet toimimaan. Harmillinen tilanne niin katsojille kuin meillekin! Huomenna vuorossa Jukurit - Hifk joten sitä kohti ja toivottavasti paremmalla “onnella” jos näin voi sanoa.

Merja @TeliaPartio

2 tykkäystä

Mikäli tämmöistä tapahtuu kaudella niin suosittelisin miettimään korvausta…kuukausi ilmaiseksi olisi kohtuullinen. Ei ostajaa kiinnosta mikä on syy ettei peli näy, vaan sen kuuluu näkyä ja teidän tehtävä on varautua kaikkeen.

2 tykkäystä

Eikö Teliallakaan ole varayhteyttä?

Jos ei ole, niin ihan turhaa minäkin olen töissä nillittänyt varayhteyden puutteesta.:joy:

2 tykkäystä

En nyt yhdestä näkymättömästä harjoitusottelusta haloota nostaisi. Eikös nämä pelit ollut testaamiseen tarkoitettu ja tämä selvästi kerrottu? Nelosen aikaan jäi näkemättä kerran lähes kaikilta koko playoff-kierros. Joskus myös kauden avaava paikallinen jäi näkemättä, se mikä päättyi jotain 6-8 Ilvekselle.

4 tykkäystä

Ei haloota, mutta nyt vois reagoida vaikka silla “varakaapelilla” Syy tiedetään, mutta tehdäänkö mitään. Teliasta kun on kyse niin tuskin tehdään. Minä ainakin vaadin rahat takaisin, jos pelejä jää näkemättä kaudella.

Jos pääkuitukaapeli sanoo poks niin melkoiset viritykset saa olla että pystyt varautumaan. Kantsii nyt kuitenkin olla realisti, ei halleille voida vetää 10 eri kuitua ja varmistuksen varmistusta joka väliin. Joskus se fyysinen ongelma vaan esiintyy juuri tällä tapaa esim kaivuumiehen muodossa. Ihan ymmärrettävä selitys.

Ei kantsi heti noin negan kautta lähteä hommaan mukaan, vastahan tää on alottelua ja opettelua Telialtakin.

4 tykkäystä

Ei negaa…sanoin vain että minä vaadin rahani takaisin…Telia on minulle selitellyt vuosien aikana vaikka mitä ja aina on syy jossain muussa. Olen jo pari vuotta aina vaatinut kunnon hyvitykset.

Vähän vaikuttaa jo ennakkoon että asennekin on Teliaa kohtaan valittu. Povaan tuskaista kautta. :slight_smile:

4 tykkäystä

Niin kauan olen Telian asiakas ollut, että olen varautunut tuskaiseen kauteen :slight_smile:

1 tykkäys

Nyt menee pikkuhiljaa jo niin höpö-höpöksi, että parempi olisi lopettaa tuohon. Varakaapeli? Kuinkahan monta olisi hyvä?
Mihin tässä elämässä tarvittaisiinkin backupille backup, ja siellä vielä vara-backup?
Saadaanko sittenkin vielä jostain korvaus haettua?

No varakaapeli on liiottelua…korvauksen silti pyydän. Liian kauan on telian kanssa joutunut painimaan. En ole liian tosissani :slight_smile: