Voipi hyvin olla. Olen kyllä ennemminkin jotain Aku Ankka klippiä laittanut.
Äijä oikeen elää siinä reunalla!
En valita liputuksestani korona ketjussa sinällään. Kielenkäyttö ja tyyli oli sopimatonta, pyydän anteeksi @Dynastia
Se mikä mun mua hämmentää ja surettaa on, että muoto on tärkeämpää kuin sisältö. Ei asiaketjuun saa tuoda omia mielipiteitä faktoina. Erityisen tarkka pitää olla kun kirjoittaa molempia samaan viestiin. Vastaukseni oli sisällöltään oikea, mutta esitin väärin. Onko ja onko oltava niin, että sisällöltään väärää materiaalia saa tuottaa kunhan paketoi sen korrektisti?
Mitä ihmettä valvojat? Mikä tässä oli kiellettyä, miksi lippu?
Täysin asiaan kuuluva, ei ole meemi ja varsin relevantti vastaus esitettyyn kysymykseen. Ei ymmärrä.
Sokea linkki?
Älä hermostu.
Hetken minäkin mietin pitäisikö se liputtaa mutta en sitä tehnyt.
Jollain mulla oli liipaisinsormi herkemmällä.
Hermostun todella näistä. Liputus lähettää automaattisesti käyttäjällä huomautuksen ja kerryttää valmiiksi pitkää rikoshistoriaani. Olen todella(kin) hermostunut siihen, että kun liputan koronaketjussa täysin aiheellisesti yhden viestin piiloon niin se jää näkyville ja myönnän, että minä liputin @tatesulo viestin ja perustelin lippuni ainoastaan sillä, että sama retoriikka, jota viestissä käytetään on kielletty osalta käyttäjistä ja siitä myös rangaistaan kategorisesti.
Kun vastaavasti yritän oikein viimeisen päälle itse noudattaa sääntöjä niin nostan itse kissan jok’ikinen kerta pöydälle, jos en ymmärrä jotain lippua. Viimeisten viikkojan aikana olen todella ymmärtänyt monesti saamani liput, mutta tässäkään tapauksessa geneerinen viesti “lue yhteisön säännöt” ei vastaa kysymykseeni, mikä tuosta viestistä teki kielletyn.
Tämä siis noin niin kuin taustana, en toivo jatkokeskustelua
- Ei liity asiaan mitenkään
- Ei ole relevantti vastaus, eikä Susan Boyle ole looginen verrokki
- On meemi
- Kyllä ymmärrät
Mitenkäs sitä edeltävä kommentti kuului asiaan?
@Rannari ei kai tuo ollut offtopiccia vaarallisempi lippu. Se ei kerrytä millään lailla rangaistuspisteitä käsittääkseni. Linkki on hyvä, mutta työnnä viesti koronaketjuun niin on oikeassa paikassa.
Hah… Eihän tätä linjaa voi kun nauraa mikä täällä nykyään on… Liput tulee milloin mistäkin.
Nyt laitoin linkin Black friday ketjuun joka koski altistumista Black fridayna Seinäjoen Ideaparkissa…
Ja lippua tuli… Voi kiesus👍
Aivan päivänselvä tapaus – ei ole mitään syytä tuoda korona-altistuksia ketjuun jossa ensisijaisesti bongaillaan tarjouksia.
Suorastaan tahallinen paitsio ja sitten vielä valitusta perään.
Olen täysin erimieltä asiasta.
Jos otsikko linkissä sisältää Black friday sanat niin eikö sitä saa laittaa Black friday ketjuun?
En kyllä nyt allekirjoita tätä keissiä. Mut antaapi olla
Suomessa on mielipiteen vapaus, mutta sinun logiikallasi korona kuuluisi käytännössä kaikkiin tämän foorumin ketjuihin.
Provosointia?
Enemmän provosointia on valitusvirresäsi.
Mietis nyt vähän. Jos Black Friday-avainsana mielestäsi sitoo mielestäsi altistusasian ketjuun, niin miten käsiteltäisiin hypoteettinen ottelutapahtumassa tullut altistus? Kuuluuko se kyseisen matsin ketjuun?
Et oo tosissas?
Harvoin olen mistään näin paljoa erimieltä kuin tästä asiasta.
Tämä alkaa menemään täysin lapselliseksi touhuksi mitä täällä nykyään on.
Valvojat saa provota ja myös pystyy kääntämään kyseisen asian kirjoittajaa vastaan? Eli minä provosoi kun kirjoitin asian Black friday ketjuun. Ei kiesus mitä menoa👍
Jos itse olisin esim laittanut saman viestin missä sinä provoisit minua niin bannit olisi 100% varmuudella.
Jos/kun näyttää siltä että osa pahoittaa heti mielensä jos kuulee sanan korona niin eihän se minun vikani ole. Edelleen olen sitä mieltä että viestini kuului kyseiseen ketjuun ja nyt en koe että olisin tehnyt väärin.
Nostaisin kyllä käden ylös virheen merkiksi mut nyt ei pysty
Nyt taidat olla kyllä valitettavasti yksin mielipiteesi kanssa. Koronalle on omat ketjut ja tarjouksille omat.
Itseäni ärsyttää tämä korona jo muutenkin ihan tarpeeksi, niin ei jaksa lukea siitä kaikissa mahdollisissa ketjuissa.
Eteenpäin
Mitäpä kun kyseinen asia sisälsi molempiin ketjuihin asiaa?
Täytyykö jatkossa tehdä niin että täytyy kysyä ekana palstalaisilta että minne tämän voi tänään laittaa? Ja senjälkeen vasta laittaa viesti… Jotkut halusivat jossainkohtaa ettei esim altistumisia laiteta korona ketjuun…
Mut miten vain. Saa puolestani olla koko keissi
Tällaisilla kommenteilla lähdit ruotimaan tuota liputusta. Jos tuo ei ole mielestäsi provokatiivista, niin mikä sitten?
Korona-aihe tuottaa valtavasti viestejä ja keskustelua, kuten luonnollista onkin. Koronaa esiintyy kaikkialla, joten se linkittyy lähes kaikkeen ja kaikkiin yhteiskunnan osiin. Nyt oli Levillä taas alistuksia – kuuluuko se ketjuumme joka käsittelee laskettelua?
Koska en ole pystynyt vakuuttamaan sinua, että koronat kannattaa keskittää asialle pyhitettyihin ketjuhin, niin pyydän sinua vuorostaan kertomaan miten organisoisit keskustelun, jotta osaamme jatkossa palvella yleisöä paremmin?
Oletan että sinulta löytyy parempi malli keskustelun organisointiin, kun niin jyrkästi nykyistä tapaa kritisoit. Mallissa kannattaa huomioida noin 1000 aktiivista kirjoittajaa per kuukausi ja 200.000 viestiä per vuosi.