Kirjeessä paljastetaan miten kalja saadaan vaahtoamaan vähemmän.
Tai sitte siellä on Rosenlew Sampo puimurin käyttöohjeet.
Kirja sieltä löyty. Joku pankin muistikirja. Mutta koska kirja on ruotsiksi ja se avattiin Porissa, kirjaa ei vielä tarkemmin osattu lukea. Paikalla olleissa hitsareissa ei kai ollu ruotsin kielen taitoisia… No odotellaan vielä, mitä skandaaleja sieltä paljastuu.
Kova kaveri kun pommituksestakin selvisi. Varmaan vetäny tillilihaa matkallaan.
Yksi lapsistamme kävi näköjään koko peruskoulun käymättä kertaakaan oikeassa koulussaan.
Ala-aste meni sisäilmaongelmien takia kiinni ja remonttiin silloin, kun hänen piti mennä ensimmäiselle luokalle.
Sitä seurasi väistötilat ja väistötilojen väistötilat ympäri kaupunkia kai viidessä eri osoitteessa, ja viimeiset kaksi vuotta meni koulun pihalle rakennetuissa parakeissa.
Suhteellisen kauan on koulua rempattu. Ja ala-aste ja ylä-aste on vielä olleet eri rakennuksissa?
Miten ihmeessä persikka-väri ei ole persikan värinen?
Miksi ihmeessä työkaverille pitää valehdella/keksiä joku tekosyy, ettei halua vapaapäivänä lähteä kyläilemään?
On se ihmeellinen tuo facebookki. Parin kolmen päivän ajan on pukannut mainoksia lihashuoltovasarasta. En ole sellaista etsinyt enkä puhunut siitä mitään. Ainoa missä olen siihen viimeaikana törmännyt on tällä palstalla muiden käymä keskustelu. Siihen en ole osallistunut. Viime aikoina olen hakenut paljon tietoa netistä saariston rengasreitistä kun suunnittelen sinne pyörä retkeä. Luulisi että face pukkaisi siihen liittyviä mainoksia. Mutta ei ainoita mitä nyt on tullut niin tuo lihashuoltovasara.
Mää ostin puhelimen netistä. Nyt on pukannut saman puhelimen mainosta viime päivät. Taidan tyytyä siihen yhteen kappaleeseen kuitenkin.
Itse ostin älykellon ja joka paikassa pyörii nyt älykello mainoksia. Mitenhän sinne sais infoa, että tarve on jo tyydytetty, mainostakaa jotain muutan.
Jostain syystä Facebookissa Alibaba kauppaa minulle mitä ihmeellisimpiä tavaroita, yksi päivä myivät traktoreita, lähtöhinta 0$, toinen päivä “Pre fabricated 2 bedroom house” lähtöhinta 200$.
Nyt sitten viimeisimpänä Daewoodin autoja.
Koskahan Montreal- Philly peli alkaa ja millä kanavalla…näihin voisi laittaa vähän paremmin tietoa mitkä selostetaan suomeksi ja mitkä ei ja millä kanavalla näkyy.
No nyt alkoi suomalainen mainoshelvetti pauhaan ja A. Mäkinen myös.
Oltiin menossa kaverin kanssa terassille Daugavpilsissä ja meiltä kysyttiin henkkarit ennenkö saatiin virvokkeet.
Ihan normaalia toimintaa junioreiden kanssa mutta tällä kertaa molemmat kaverit oli neljän- ja viidenkympin väliin.
Oma vahva veikkaus on että henkkareista ei katsottu ikää vaan kansallisuutta??
Ihan muistutuksena vaan, ettei tämä ketju ole politiikka-alueella. Poistin viestejä.
Luulen, että minulta on mennyt moni työpaikka sivu suun ulkonäköni vuoksi, mies sanoo pettyneenä
Ei kai tuo nyt yllätyksenä tule😅
Moni työpaikka / työnantaja vain katsoo myös hakijan ulkonäköä. Ja jos on poikkeava niin vaikeeta on.
Uskon silti että hän pystyisi/hoitaisi työnsä kyllä
Mä olen ihmetellyt tätä kohua yökerhoista ja sieltä saaduista koronatartunnoista.
Minkä ihmeen takia ei voi mennä päiväkerhoon?
Mikä sen mukavampaa kuin seitinohuet pikku päiväkännit.
Vois jonnetkin opetella uusia tapoja.
Mietin, että millä ihmeellä USAa voi kuvailla sivistysvaltioksi. Joukkue X voittaa koripallon kansallisen mestaruuden => kansa ryntää kadulle pistämään paikat hajalle, joukkue x voittaa amerikkalaisen jalkapallon kansallisen mestaruuden => kansa ryntää kadulle pistämään paikat hajalle, poliisiampuminen => kansa ryntää kadulle pistämään paikat hajalle, talouskriisi => kansa ryntää kadulle pistämään paikat hajalle, presidentinvaalit => kansa ryntää kadulle pistämään paikat hajalle…
Ja se presidentinvaalien äänestys: eletään vuotta 2020, ämeriikassa on piilaaksoa ja muuta teknisen kehityksen kärkiosaajaa, ihminen on käynyt kuussa ja mitä kaikkea, niin tuolla hoidetaan asiat postiäänestyksellä ja ties millä aasikuriirilla ja päälle päätteeksi, että yhden ihmisen ääni ei kerro vielä mitään, vaan asiaa hämmennetää erilaisilla painotuksilla.
Ja kaikki ratkaistaan vanhaan kunnon amerikan malliin sillä ainoalla asialla, mikä amerikkalaista yhteiskuntaa pyörittää: oikeustaistelulla.