Minkälainen auto sinulla on?

Joo, muutamalla kollegalla ollut jo pari vuotta ja paljon ovat kehuneet, saivat minut vakuuttuneeksi.

@Oijennus Leasing-autoilu on parhautta. Tosin, ei se paljon poikkea uudella takuunalaisella ajamisesta, jonka sitten vain vaihtaa kun takuu loppuu.

1 tykkäys

Leasing autoilusta en tiedä. Itse vedän käyttöedulla, jolloin myös verotusarvo on melko kohtuullinen. Varsinkin, kun en vapaalla juuri ajele.

Kävitkö testaamassa kollegoiden autoa?

Itse edelleen ihmettelen miksi Toytota ei tee Avensikseen dieseliä automaatilla. Olisin monta kertaa ollut valmis ottamaan itseselleni tuon paketin, mutta manuaali on ollut ainoa vaihtoehto.

Mulla Passatissa 22 kiloset kaasutankit. Tähän päälle 31 litranen bensatankki. Kaasulla mä pääsen sen 450-500 kilometriä moottoritiellä. Kolme kuukautta ollu mulla tää pirssi ja en oo bensatankkia vielä avannu.

1 tykkäys

Reilu kaks vuotta nyt ollut tuo, alle 100e mennyt bensa puolelle. Vois vielä vähän yleistyä että Tampereelta pohjoisen suuntaankin saatais tankkaus pisteitä.

Joo, kävin koeajamassa. Ei muuten jää RS jalkoihin ja ohitukset takuulla turvallisia. Riittää nimittäin vääntöä ja kiihtyy mukavasti.

1 tykkäys

Mä asun täällä Porvoossa ja tankki on tossa 10 km:n päässä. Gasumilta tuli niin jäätävä tarjous, että oli pakko ottaa. 69 euroo kuussa kaasut 18 kuukauden ajan. Kannattaa sunkin laittaa bensa lisäainetta tankkiin, nyky bensat ei säily puolta vuotta kauempaa.

Toyota Corolla -97. Sopivasti ajan patinoima. Tänää just vaihdoin siihen uuden polttoaine tankin ja täyttöputken. Takalasissa tapparan sininen tyyny ja tarrat molemmissa takaovissa

Ajan myös työsuhdeautolla mutta hiukan erilainen näkökulma tuohon hetikaikki uusiksi. Olen nimittäin firman ainoa työntekijä eli yrittäjä.

Toyota Avensis 1,8 farkku 2007 bensa mittarissa 400000 ja joo vanha taksi.

Yllättävää että noinkin uusi bensakoneinen taksi.:astonished:
Eipä taida montaa bensa-autoa tolpalta nykyään löytyä.

Volvo V70 00 2,5TDI MK1 jolla on jo ajettu yli 700tuhatta

1 tykkäys

Jos sait käsityksen viestistäni, että heti kaikki uusiksi, niin olet väärässä.

Kyllä minä edelleen ajan renkaat lähes loppuun, mutta kuitenkin turvallisuuttani vaalien.
Lasissa saa olla nastan jälkiä paljonkin ennenkuin vaihdatan, liisareissa on vain tiettyjä sääntöjä eri firmoilla.

Juu ei ole mutta tällä isännällä jolta tämän ostin on ollut kaikki bensa vehkeitä

Viimeinen bensataksi millä muistan matkustaneeni oli Lincoln TownCar.
Saa tolpalta seisovista autoista hakea hienompaa kyytiä, mutta tuskin löytyy.

2 tykkäystä

Joo, Leasing- yritysten autot vaihtuvat aina joko 2-3 vuoden välein, riippuu sopimuksesta ja vuosittaisista ajetuista kilometreistä. Itse niihin sopimuksiin ei voi juurikaan vaikuttaa. Meillä max. vaihtoväli on juurikin tuo 36 kk / 150 000 km. Kumpi tulee aikaisemmin täyteen, vaikuttaa vaihtoajankohtaan.

Bmw 3er. Montreal blau. E36. Ei enempää tuntomerkkejä, tuostakin jo tutut tunnistaa😂