Missä asuvat Tapparafanit vs. Ilvesfanit

Leinosen kommentti:
“Ne sopivat tytöille ja pojille. Olemme siinä mielessä aurinkoinen joukkue, hän jatkoi”

Onkohan Mikki sitten meidän Isä Aurinkoinen? :grin:

2 tykkäystä

Sitä mää vaan ihmettelen, että miten Tyrväältä oleva yrittäjä tukee Ilvestä lippujen muodossa (lisätietoja jossain toisessa Ilvesketjussa). Ei kai Ilveksen tukija voi olla maalta? Onko sittenkin kyseessä mouhijärveläisten lähettämä Troijan hevonen?

4 tykkäystä

Varmaan Herwoodista vaan putkiremppaa paossa. KAIKKI ipalaisen sydämen omaavat on Tampereelta. Nooh…Hege ny Hämeenkyröstä. Joten ehkä niillä sittenkin on fani myös Mouhijärven naapurissakin, Tyrväällä :slight_smile:

2 tykkäystä

Hämeenkyrö on Ilveksen Mouhijärvi.

4 tykkäystä

Hämeenkyrö on Mörköperä!
Näin siellä asuneet ovat minua valistaneet.

Eikös Mörköperä ole Ikaalisis?

http://www.ikaalistenkylat.net/royhio/

Luonnonkaunis röyhiön kyläalue muodostuu kuudesta Kyrösjärven itäpuolen pikkukylästä:
Karpanperä, Saukonperä, Mörköperä, Sorvanperä, Leutola ja Vähäröyhiö.
Kylän ylpeys on vuoonna (sic) 1922 rakennettu kaksikerroksinen koulu, mikä on vuonna 2002 hankittu kyläseuran omistukseen harrastus- ja juhlakäyttöön.

2 tykkäystä

Tappara ja Ilves kausikortien jakauma Tampereella
Suomessa määrät Tappara 1779 ja Ilves 781
Ennen joulua 2016

5 tykkäystä

Tuosta Aamulehden kuvasta äkkiseltään laskettuna Tapparan kausikorttilaisista 52,7 % on tamperelaisia ja Ilveksen kausikorttilaisista tamperelaisia 54,3 %. Onko tämä “valtava” 1,6 prosenttiyksikön ero lopullinen todiste siitä, että Tampere on ilvesläisten aluetta?

Ota myös huomioon että ilveksellä on huomattavasti vähemmän kausikortteja jollon tuo prosenttiluku on aika mairitteleva.

Tähän ketjuun sopivat viestinne paremmin. Aamulehden idea käyttää postinumeroalueita on muuten jostain tuttu. :slight_smile:

3 tykkäystä

Lapsuudenkoti (vanhemmat asuu edelleen) 33310 alueella. Onneksi siellä on meikäläisiä enemmän. Tampereelta lähdin 2010 Vantaan kautta Espooseen, mutta Tappara kulkee mukana! :tappara:

Edelleen odotan jonkun arkeologin löytävän seuraavan parkkihallihankkeen kaivauksien yhteydessä Hämeenpuiston alta sen kolon josta maagisesti möyrii esiin kymmeniätuhansia kelta-vihreänuttuisia olioita toistellen mantraa “Ilveh, ilveh”.

8 tykkäystä

Otin sen huomioon, mutta jollain laskukaavallahan Tampereen pitää olla ilvesläisten valtakunta. :wink:

Eihän se mikään urbaani legenda voi olla? Eihän?!

Kumpikas se nyt onkaan Tamperelaisempi…jne?

4 tykkäystä

Eli Moron kyselyihin vastanneista 2015-2017 saatiin tällainen aineisto:

otos (kpl)   Tappara(%)   Ilves(%) raitapaita(%)
kaikki         482          34          25         41
miehet                      31                     40
naiset                      37                     42
ennen 2016                  35
jälk. 2016                  33
Tampere        365          33          26         40
Pirkanmaa       82          40

Jep. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. :slight_smile: Ilveksellähän on paljon faneja jossain Lempäälässä, Hämeenkyrössä ja muualla maaseudulla. :slight_smile:

2 tykkäystä

Mä oon taas huomannu, että kyllä Lempäälässä Tappara-fanejakin on. :slight_smile:

4 tykkäystä

On on. Se on vaan aika ironista kuinka juuri jostain Lempäälästä tai Hämeenkyröstä olevat Ilveksen fanit toitottavat kuinka Ilveksen fanit on niin tamperelaisia. :slight_smile:

8 tykkäystä

Mitä väliä mistä ne maksavat asiakkaat sinne halliin tulee? Ei mua ainakaan haittaa vaikka ilvesläisiä olis Tampereella enemmän. Ja mun mielestä on vaan hienoa että Tapparaa kannatetaan ympäri Suomea!

Ei oikeastaan mitään. On vain hyvä asia, kun Tapparalla on kannattajia ympäri Suomen. Saisi olla ympäri maailman. :slight_smile:

2 tykkäystä